Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-23, 11:09
  #1
Medlem
Det är så här då att jag satt i fyllecell för någon månad sen och har suttit innan men det var några år sen och då var jag mer bråkig och stökig.

Men denna gången var jag lugn och ja .. blev kanske till och med drogat men inget jag är 100% på ..

Men skulle de ändras något om det var pgd jag var drogad?
Vad kommer hända nu? Har suttit kanske 5-6 ggr i fyllecell ..

Socialen har hört av sig men är det bara det?
Citera
2016-08-23, 11:16
  #2
Medlem
ColaKexs avatar
Låter som du borde överväga att sluta dricka helt o hållet. 5-6 ggr i fyllecell tyder helt klart på att du har problem med alkohol.
Citera
2016-08-23, 11:16
  #3
Avstängd
Har du körkort?
Citera
2016-08-23, 11:47
  #4
Medlem
Haha, du är stamgäst ju! Är du alkoholist?
Citera
2016-08-23, 11:55
  #5
Medlem
crillecrilles avatar
Om man säger "jag har väl suttit i fyllecell en fem-sex gånger", då är det läge att vakna till lite. TS du verkar mer vara orolig för vad myndigheterna eventuellt kommer ta för åtgärder. Det du borde fundera över är hur du tar hand om dig själv!
Citera
2016-08-23, 12:10
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Om man säger "jag har väl suttit i fyllecell en fem-sex gånger", då är det läge att vakna till lite. TS du verkar mer vara orolig för vad myndigheterna eventuellt kommer ta för åtgärder. Det du borde fundera över är hur du tar hand om dig själv!




Fast det här var när jag var 17-19 typ och då gick man mer där polisen var och de tyckte man såg små ut (är 156 cm)

Så tro verkligen inte jag har problem men alkohol har frågat både vänner och pojkvän och ingen tycker det och vet själv att jag kan avstå från alkohol
Citera
2016-08-23, 12:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19991
Haha, du är stamgäst ju! Är du alkoholist?


Förr i tiden var jag väl det men inte nu asså det är 3 år sen och denna gången var jag på någon sjukhus ( om man är lugn och inte är straffad får man sitta där, ny lag typ)
Citera
2016-08-23, 12:14
  #8
Medlem
killen30s avatar
Hända? Med tanke på hur mycket socialen har att göra nu för tiden lär inte mycket hända. Kanske kan ligga dig i fatet vid arbetsintervju mm. Men du själv borde nog se till att en förändring händer i ditt liv, typ lägga ner alkohol och uteliv ett tag kanske?
Citera
2016-08-23, 12:18
  #9
Medlem
Lite fyllecell då och då är inget att bry sig om, super man på ordentligt, vilket man ska!
Så går man över gränsen ibland...
Låt inte detta förstöra glädjen med att supa nu bara!
Citera
2016-08-23, 12:34
  #10
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmich
Fast det här var när jag var 17-19 typ och då gick man mer där polisen var och de tyckte man såg små ut (är 156 cm)

Så tro verkligen inte jag har problem men alkohol har frågat både vänner och pojkvän och ingen tycker det och vet själv att jag kan avstå från alkohol

Citat:
Ursprungligen postat av Emmich
Förr i tiden var jag väl det men inte nu asså det är 3 år sen och denna gången var jag på någon sjukhus ( om man är lugn och inte är straffad får man sitta där, ny lag typ)
Du är alltså 21 år idag och har suttit i fyllecell kanske sex gånger och hamnat på sjukhus en gång. Men nä nä, du har inte problem
Citera
2016-08-23, 12:44
  #11
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmich
Fast det här var när jag var 17-19 typ och då gick man mer där polisen var och de tyckte man såg små ut (är 156 cm)

Så tro verkligen inte jag har problem men alkohol har frågat både vänner och pojkvän och ingen tycker det och vet själv att jag kan avstå från alkohol

På fyllan verkar du ha problem med att avstå.

Men nog har du väl några prickar i registret. Vissa arbetsgivare kan se dem tror jag.
Citera
2016-08-23, 12:49
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMaterialBoy
Har du körkort?



Nej
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback