Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2016-08-25, 21:36
  #109
Avstängd
Flyktingbarns avatar
Lofven ar ingen god rasist, han ar en ond demon.
Citera
2016-08-25, 22:14
  #110
Medlem
Det lustiga eller mindre lustiga är att det inte finns någon kalkyl på hur mycket Sverige klarar att låna till flyktingkrisen, inte ens det får man prata om, då är man rasist. Alla säger bara att vi klarar det men hur mycket det kostar landet på lång sikt finns inga kalkyler på och det är skrämmande hur mycket Sverige lånar utan att ha en kalkyl som grund, alla politiker kör med döva öron och ögonbindeln på och lurar sina väljare.
Citera
2016-08-25, 22:21
  #111
Medlem
Lagerthas avatar
Det är lustigt att vissa människor fortfarande lägger vikt vid ordet rasist i Sverige.

Utan att vara extrem så är jag säker på att jag kvalar in som rasist på hundra olika punkter. Enligt vissa räcker det ju att ifrågasätta vår stadsministers kompetens så är du rasist.

Med risk för att vara tjatig... Vi har inte bett om mångkulturen och vi ser ingen som helst vinning med det. Vi är förrådda av våra förtroendevalda och på väldigt kort tid har vi raserat hela vårt land och den välfärd och trygghet våra förfäder slitit i generationer för att bygga upp. Vi verkar ta denna skit för att inte bli kallade rasister.

Att vara rasist i Sverige är att vara svensk. Skärpning nu Sverige, gå samman och sätt stop för de här dumheterna. Patrullera era gator och slå ner på buset med all kraft ni har. Snart är det för sent.
Citera
2016-08-25, 22:32
  #112
Medlem
Hörde någon kommentator som i ett annat sammanhang menade att Löfven vill ha tillbaka väljare som flytt till SD.

Då undrar jag,
Vill han ha rasister i sitt egna parti?
eller anser han attde SD anhängare som han vill ha tillbaka inte är rasister?

Vilka från andra partier som flytt till SD är inte rasister?

När ska löfven avgå?
Citera
2016-08-26, 04:18
  #113
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 64an
Hörde någon kommentator som i ett annat sammanhang menade att Löfven vill ha tillbaka väljare som flytt till SD.

Då undrar jag,
Vill han ha rasister i sitt egna parti?
eller anser han attde SD anhängare som han vill ha tillbaka inte är rasister?

Vilka från andra partier som flytt till SD är inte rasister?

Framför allt är förlämpningar en otroligt korkad strategi för att locka till sig väljare. Ungefär som en bilhandlare som försöker locka in kunder i bilhallen genom att stå vid vägkanten och kasta hundbajs på förbipasserande.
Citera
2016-08-26, 04:43
  #114
Medlem
Gnomegirls avatar
Löven är den mest alkoholiserade odugling, näst efter fyllot Juholt vi haft som Svensk representant under min livstid.
Den gemensamma nämnaren är att båda startat sin karriär inom LO-facket.

Om alla med mer än två hjärnceller kunde gå ur denna kommunistorganisation kunde vi på sikt få ett bättre samhälle.


MVH/Gnomegirl
Citera
2016-08-26, 13:19
  #115
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Löven är den mest alkoholiserade odugling, näst efter fyllot Juholt vi haft som Svensk representant under min livstid.
Den gemensamma nämnaren är att båda startat sin karriär inom LO-facket.

Om alla med mer än två hjärnceller kunde gå ur denna kommunistorganisation kunde vi på sikt få ett bättre samhälle.


MVH/Gnomegirl
Därav ett dysfunktionellt styre. Alla DÖ är medberoende,eventuellt nu då. (Spekulationer men en eventuell sanning)
Blir så i ett alkoholistiskt klimat.
Flodhästen i vardagsrummetsyndromet.

Och självklart finns det rasister i regeringen.
Alla som säger emot vad gäller empati och invandring samt regeringens direktiv är ju rasister enligt dem.

Så ja snart är hela Svenska befolkningen den enda Nation i världen som består av rasister.
Regeringen är ju representanter för oss övriga.Så självklart är det väl så.
Några som röstat på S har också sadlat om och kommit ur garderoben som dödsknarkarrasister.
Vad det nu är?
Är det de som inte vill betala kalaset eller vem ?
För övrigt är jag så funktionell att jag ser skillnad på att vara emot invandringen eller emot invandraren enbart för att den är en invandrare.
Vad är rasism där ?
Dessutom anser jag väl också att ingen kan tvinga någon att älska en människa oavsett om den är bu eller bä....
__________________
Senast redigerad av goran744 2016-08-26 kl. 13:31.
Citera
2016-08-27, 02:37
  #116
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Därav ett dysfunktionellt styre. Alla DÖ är medberoende,eventuellt nu då. (Spekulationer men en eventuell sanning)
Blir så i ett alkoholistiskt klimat.
Flodhästen i vardagsrummetsyndromet.

Och självklart finns det rasister i regeringen.
Alla som säger emot vad gäller empati och invandring samt regeringens direktiv är ju rasister enligt dem.

Så ja snart är hela Svenska befolkningen den enda Nation i världen som består av rasister.
Regeringen är ju representanter för oss övriga.Så självklart är det väl så.
Några som röstat på S har också sadlat om och kommit ur garderoben som dödsknarkarrasister.
Vad det nu är?
Är det de som inte vill betala kalaset eller vem ?
För övrigt är jag så funktionell att jag ser skillnad på att vara emot invandringen eller emot invandraren enbart för att den är en invandrare.
Vad är rasism där ?
Dessutom anser jag väl också att ingen kan tvinga någon att älska en människa oavsett om den är bu eller bä....

Ja, men då har ju identitetsvänstern rätt. I Sverige finns en systemisk rasism som genomsyrar hela samhället och som är ingrodd djupt inuti varenda etnisk svensk individ.
Citera
2016-08-27, 12:30
  #117
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abengoa
Det ligger nog mycket i detta. Det är egentligen M man försöker skrämma här. Risken/chansen är stor att M+SD får egen majoritet efter nästa val, om M sköter sina kort rätt så kan de få betydligt mer makt på det sättet än vad de skulle få i en Alliansregering. Detta får förstås inte ske enligt sossarna. Det kräver dock att man börjar bearbeta SD redan idag, vilket man kanske redan gör "under bordet".

Ja, precis. Med tilltagande mångkulturkaos kan en koalition M+SD snart börja bilda stabila majoritetsregeringar. Detta inser även statsministern.

Eventuellt kan ett mer konservativt KD få vara med, medan C och L får gå sin egen väg.

Problemet för M är arvet efter Reinfeldt. Löfven skjuter därför in sig på en möjlig konflikt inom M.
Citera
2016-08-27, 14:34
  #118
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghibellino
Ja, precis. Med tilltagande mångkulturkaos kan en koalition M+SD snart börja bilda stabila majoritetsregeringar. Detta inser även statsministern.

Eventuellt kan ett mer konservativt KD få vara med, medan C och L får gå sin egen väg.

Problemet för M är arvet efter Reinfeldt. Löfven skjuter därför in sig på en möjlig konflikt inom M.

Vilket inte är så otänkbart.

Den där Löfven kanske inte är så dum som han ser ut.
Citera
2016-09-13, 19:54
  #119
Avstängd
Mertillens avatar
Stefan Löften är ju själv en. Han vill heller inte leva tillsammans med invandrarna lika lite som jag eller andra svenskar vill göra det. SD borde svara tufft att han gott kan hålla käften eftersom han hycklar. Eller ja, ja. Allt är ändå bara ett spel som många genomskådat för länge sedan. Stefan Löften hycklar och ingen har förtroende för honom, jo USA eftersom Sveriges statsminister slickar amerikansk NATO-röv.
Citera
2016-09-14, 09:26
  #120
Medlem
Mogrens avatar
Visst har vi rasister i Riksdagen. Riktigt många faktiskt. De som utmärkt sig mest är nog Löfvens eget parti. Partiet som inrättade världens första institut för rasforskning och som dessutom införde tvångssterilseringar. Intressant att läsa motiveringarna till tvångssteriliseringarna: ”En aldrig så god miljö förmår ej i sitt inre höja ett dåligt eller rasodugligt folk, t.ex. zigenare eller negrer, lika litet går det för sig att på denna väg förbättra de djupast sjunkna bottenlagren inom kultursamhällena, t.ex. vaneförbrytare, vagabonder, imbecila [sic] (svagt begåvade individer).” Kanske lite för svetsaren att fundera över.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback