Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-08-23, 14:41
  #25
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monenerund
en funderingen här, planen var att inject i röven. grejerna har kommit nu , men går axeln lika bra även fast jag ska köra axlar idag? läst väldigt blandat gällande att injcera på samma ställe man ska träna samma dagen, vissa säger ja och andra nej.


mvh

Om man får PIP kan det bli jobbigt, men annars spelar det ingen roll. Har själv mest roterat mellan höger och vänster skinka, då PIP i röven inte är lika besvärligt som PIP i låren. Kan tänka mig att PIP i axlar också är jobbigt.
Citera
2016-08-23, 15:36
  #26
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monenerund
en funderingen här, planen var att inject i röven. grejerna har kommit nu , men går axeln lika bra även fast jag ska köra axlar idag? läst väldigt blandat gällande att injcera på samma ställe man ska träna samma dagen, vissa säger ja och andra nej.


mvh

Du får alltid en irritation i muskeln du injicerar i, så det är rekommenderat att inte sätta i den du ska köra, men det är ingen katastrof.
Citera
2016-08-23, 17:12
  #27
Medlem
Tack för alla svar! Nu är det klart, röven blev det. Kan ju säga att jag var väldigt skakig men allting gick bra. Lite öm nu
Citera
2016-08-24, 00:00
  #28
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k22
lugna dig lite haha, jag höll med dig men sakerna är redan beställda. visst kan jag sälja det vidare eller köpa nästa månad.

är väl medveten över att du har mycket kunskap gällande detta, häng på fb några år fast på annat konto. snackat med rätt så mycket folk den senaste tiden och rådfrågat , även snackat med en kille jag känner på riktigt som hållt med prepp länge. nästan alla rekommenderade mig 500mg, dem flesta sa att jag inte borde köra 250 , istället 500mg och helst lägga till deca.

vill hest inte lägga till något mera under första kuren , då jag vill veta hur jag svarar på testo. bryr mig faktiskt om min hälsa , då det inte heller är bra och ha så lite testo i kroppen som jag har. dricker inte, druckit kanske 3-4 gånger under mitt liv, snusar och röker inte heller. och nu käkar jag väldigt bra och dricker mycket vatten. så hälsan är faktiskt viktig för mig


men om du nu is svara , vad tycker du då är bättre så har jag även din åsikt? 250mg eller 500mg ew? Jag kan ju alltid sänka till 250 mg och lägga till lite eq eller deca som jag blivit rekommenderad för rehab syfte.

mvh

Jag är lugn, är bara extremt trött på att försöka hjälpa osnutna snorisar från fördärv när man möts av attityder som din. Att skiten är beställd är väl fan ingen anledning att göra fel?
Att du har snackat med "folk" som rekar 500mg testo ew samt deca på det betyder väl inte att det är goda tips? Har du ens bett om motivering till varför du bör köra 500mg ew?

Varför ber du igen om mitt råd om du ändå inte lyssnar? Gör som du vill, du kan hävda att du bryr dig om din hälsa så mycket du vill men dina handlingar talar ju klart å tydligt för att du inte bryr dig så mkt. Eller så har du helt enkelt inte utvecklat ett konsekvenstänk fullt ut och tror att du är speciell och inget ont kommer hända just dig.

Jag har ju redan, utförligt dessutom, givit dig mina ärliga tankar och varmaste rekommendationer. Men du avfärdade ju dem rätt snabbt med motiveringen "har redan beställt grejerna".

Så som sagt; gör som du vill men du kommer inte att lyckas med dina målsättningar om rehabilitering. Varenda jäkla läkare värd namnet kan skriva under på detta. Men vi håller tummarna för att du är speciell och den verklighet vi andra lever i inte berör dig på samma sätt!


Lycka till som sagt.

-Alfred
Citera
2016-08-24, 06:37
  #29
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k22
lugna dig lite haha, jag höll med dig men sakerna är redan beställda. visst kan jag sälja det vidare eller köpa nästa månad.

är väl medveten över att du har mycket kunskap gällande detta, häng på fb några år fast på annat konto. snackat med rätt så mycket folk den senaste tiden och rådfrågat , även snackat med en kille jag känner på riktigt som hållt med prepp länge. nästan alla rekommenderade mig 500mg, dem flesta sa att jag inte borde köra 250 , istället 500mg och helst lägga till deca.

vill hest inte lägga till något mera under första kuren , då jag vill veta hur jag svarar på testo. bryr mig faktiskt om min hälsa , då det inte heller är bra och ha så lite testo i kroppen som jag har. dricker inte, druckit kanske 3-4 gånger under mitt liv, snusar och röker inte heller. och nu käkar jag väldigt bra och dricker mycket vatten. så hälsan är faktiskt viktig för mig


men om du nu is svara , vad tycker du då är bättre så har jag även din åsikt? 250mg eller 500mg ew? Jag kan ju alltid sänka till 250 mg och lägga till lite eq eller deca som jag blivit rekommenderad för rehab syfte.

mvh

Har inte hunnit läsa hela tråden, men jag har också fått "experttips" i mina dopningsresor. 1,5g totalt E5D. Gyno kom som brev på posten och jag mådde skit, lär dig själv och försök att sålla ut "experterna" från dom som faktiskt har koll. Nu ligger jag själv och cruisar på 250testo e och mår som en gud. Just sayin
Citera
2016-09-01, 17:16
  #30
Medlem
hej! har inte uppdaterat då nånting dök upp inom familjen! men nu är jag tillbaka, kuren går bra blodtrycket ligger på 110/73 och inga bieffekter än. Käkar väldigt mycket och försöker träna varje dag, allting flyter på bra.

Må vara placebo men nu upplever jag pumpen väldigt mycket bättre, samt att jag kan träna mycket hårdare men kan ju fortfarande vara placebo. Vill dock påpeka att stånd har man hela tiden, räcker med att vinden blåser för mycket!

Uppdaterar senare ikväll!

mVH
Citera
2016-09-01, 19:19
  #31
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Du kanske ska bestämma dig för om du ska posta från ditt konto som heter "monenerund" eller från "k22"?

Ska bli kul å läsa om desperationen om några veckor eller så, ser fram emot detta!


Lycka till å kör hårt,

-Alfred
Citera
2016-09-03, 10:04
  #32
Medlem
flashbackuserzyzzs avatar
Stackars ignoranta pojke.

1. Börja med max 250, 500 behöver inte ens jag och jag är garanterat större, starkare och mer vältränad. Stressa inte och underskatta inte effekten med rätt kost, sömn samt träning.
2. Lyssna på alfred.

/ z<yzz
Citera
2017-08-02, 07:29
  #33
Medlem
Är intresserad hur det gick för dig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback