Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-22, 15:40
  #1
Medlem
Ny fentanylanalog som inkommit hos en av de större webshopbutikerna. Skulle under normala omständigheter ställt upp som testflygare, men behöver ha "rena blodvärden" under närmaste dagarna. Hoppas att någon vill fylla på med lite information här.

1-cyclopentyl-2-(1-phenethylpiperidin-4-yl)-2-phenylethan-1-one

MVH
XTC
Citera
2016-08-22, 15:56
  #2
Medlem
leila.greys avatar
Har gjort en beställning på cyclopetyl fentanyl idag så förhoppningsvis kan jag återkomma med en rapport i morgon.
Hoppas nu bara inte det är nån skräp utan att vi får en värdig ersättare till acrlylet.

Bara man inte köpt grisen i säcken nu
Citera
2016-08-22, 16:10
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leila.grey
Har gjort en beställning på cyclopetyl fentanyl idag så förhoppningsvis kan jag återkomma med en rapport i morgon.
Hoppas nu bara inte det är nån skräp utan att vi får en värdig ersättare till acrlylet.

Bara man inte köpt grisen i säcken nu

Ska bli spännande att höra hur den är jämfört med akrylen. Nu sitter alla hemma deppade för akrylen är borta. Vart beställde du från om det är okej att fråga?
Citera
2016-08-22, 16:19
  #4
Medlem
Mommejrs avatar
Varför tas det bara in fentanyler? vad hände med mindre dospotenta ? dessa skit fentanyl analoger som dödat mängder med folk senaste åren förstår jag inte ens hur någon kan vara intresserad av att köpa, är ju tamefan bättre o gå på heroin.
Hur potent är nu denna?
Fentanyler har ju i regel korta skit rus som bara innebär riskfyllt bruk.
Citera
2016-08-22, 17:13
  #5
Medlem
leila.greys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOpiates1987
Ska bli spännande att höra hur den är jämfört med akrylen. Nu sitter alla hemma deppade för akrylen är borta. Vart beställde du från om det är okej att fråga?

Beställd på **24

mvh
Citera
2016-08-22, 17:25
  #6
Medlem
Väntar med spänning! Snälla för guds skull va någonting att ha!
Vad säjer Wiki om denna?
Citera
2016-08-22, 21:42
  #7
Medlem
Jag hittar ingen som helst användbar information om substansen på någon internantionell sida.... det känns jävligt sketchy att Rc24 bara skulle trilla över en användbar Fentanyl utan någon som helst grund eller?

måste ju finnas nånting bakom beslutet att göra flaskor? ja förutom deras Sug efter pengar... men men detta avgör igentligen allt, Beroende på nästa sorts recensioner som kommer in om substansen så vet vi om Rc24 är Hjärtlösa fittor som förtjänar att förlora allt eller om dom faktikskt gjort lite research och valt produkten därefter...


Ska bli kul att se vilket håll dom tar
Citera
2016-08-22, 22:44
  #8
Medlem
Nej, google gav inte mycket. Allt jag hittade var detta.

"I wish I were one of you, but I'm not. My knowledge of chemistry trivia might impress at some parties but when actual questions arise, assistance is necessary. I was hoping you could help me estimate the relative potency of cyclopentyl-fentanyl, a novel fentanyl analogue. You will find It's structure displayed in the picture.

My thoughts: Cyclopentyl-F seems to be structurally related to Acryl-F. The latter is said to be active at doses <10 mcg. But on the other hand, cyclopentyl-F also seems related to Acetyl-F which is said to only be 1/20th the potency of regular fentanyl."


De har doserat flaskorna med 20 mg så kanske liknar akrylen mer. Fast The Smack doserade också sina som akrylen, och deras nya sort var ju inte mycket att ha vad det verkar, eller så ville de kanske inte riskera att folk överdoserade, kanske borde vara 40 mg i flaskorna istället. Inget säger dock att det inte är samma sak med den här analogen. Kan likheter i struktur säga något?

Förstår inte varför inte någon gör riktigt fentanyl, det har ju funnits på gatan förr. Och nu är fentanyler populärare än någonsin både i EU och USA. Kan väl inte vara så svårt för någon ryss eller kines att koka ihop. Lättare att smuggla än heroin, då doserna är så mycket mindre=mindre mängd substans att smuggla. En 2 L flaska full med rent fentanyl motsvarar väl över 50 kg heroin eller mer. Inget slår riktigt fentanyl.
__________________
Senast redigerad av Antidote144 2016-08-22 kl. 22:52.
Citera
2016-08-23, 05:52
  #9
Avstängd
ockultosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Jag hittar ingen som helst användbar information om substansen på någon internantionell sida.... det känns jävligt sketchy att Rc24 bara skulle trilla över en användbar Fentanyl utan någon som helst grund eller?

måste ju finnas nånting bakom beslutet att göra flaskor? ja förutom deras Sug efter pengar... men men detta avgör igentligen allt, Beroende på nästa sorts recensioner som kommer in om substansen så vet vi om Rc24 är Hjärtlösa fittor som förtjänar att förlora allt eller om dom faktikskt gjort lite research och valt produkten därefter...


Ska bli kul att se vilket håll dom tar

Inget sketchy. Den dök nyligen upp hos en stor kines som shopparna verkar ta in nästan allt från. De utgår nog från att de gjort researchen och provar på kunderna. Floppar den kommer ni ändå köpa nästa med eftersom utbudet av opioid-rc är så litet.
Citera
2016-08-23, 07:24
  #10
Medlem
OKEJ OKEJ människor mina flaskor Cyclopentyl fentanyl: Vit flaska med styrkan 20mg/10ml ifrån RC24 kommer IDAG klockan 11 jag testar direkt och svarar för er alla så ni bli säkra, har också handlas 25 st Flunitrazolam och både kommer på samma gång! yay! bästellde i söndas MEN och jag menar MEN!?

hade 3 st andra grejer jag har bästellt ifrån dem MEN all of a sudden while NOBODY of those fucking morons told me ANYTHING the orders were DENIED still pounding my head around it what? Those two ni kunde skicka men INTE resten dem stog även att det FINNS i lager.... (fuckers)
men jag tar postförskott maybe därför any thoughts please?? thank you!
Citera
2016-08-23, 07:28
  #11
Medlem
femtonbultens avatar
Jag har skickat efter ett ex av denna variant, ska bli intresseant men förväntar mig ingen sensation. Akrylen var väl lite smårolig. Halveringstiden var lite väl kort. Använder dessa på brist av annat. Är spärrad från Laro programmet och måste ha opiater, för jävligt med dessa svaga men de stillar hungern, och håller mig frisk.
Citera
2016-08-23, 07:30
  #12
Medlem
(WIKIPEDIA INFO) Cyclopentane is a highly flammable alicyclic hydrocarbon with chemical formula C5H10 and CAS number 287-92-3, consisting of a ring of five carbon atoms each bonded with two hydrogen atoms above and below the plane. It occurs as a colorless liquid with a petrol-like odor. Its melting point is −94 °C and its boiling point is 49 °C. Cyclopentane is in the class of cycloalkanes, being alkanes that have one or more rings of carbon atoms.


The typical structure of cyclopentane is the "envelope" conformation.
It is formed by cracking cyclohexane in the presence of alumina at a high temperature and pressure.

It was first prepared in 1893 by the German chemist Johannes Wislicenus.

Industrial usage[edit]
Cyclopentane is used in the manufacture of synthetic resins and rubber adhesives and also as a blowing agent in the manufacture of polyurethane insulating foam, as found in many domestic appliances such as refrigerators and freezers, replacing environmentally damaging alternatives such as CFC-11 and HCFC-141b[4]

Multiply alkylated cyclopentane lubricants have low volatility and are used in some specialty applications.

The United States produces more than half a million kilograms of this chemical per year.

Formulation of cycloalkanes
Cycloalkanes can be formulated via a process known as catalytic reforming.

For example, 2-methylbutane can be reformed into cyclopentane, by use of a platinum catalyst. This is particularly well known in automobiles, as branched alkanes will burn much more readily.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback