Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-22, 10:58
  #1
Medlem
AldoRaines avatar
Finns det någon riktigt bra? Då menar jag nyskapande, hög kvalité på råvaror, bra viner och naturligtvis grym service.

Berätta gärna vart den ligger och vad som är så bra.

Mvh
Citera
2016-08-22, 16:35
  #2
Medlem
Bairuilongs avatar
Ett bra fösta steg är att kika i White Guide, och de håller Matildas högst, men nämner även Söders Källa.

Jag har själv inte ätit på någon av dem.

Mvh
Citera
2016-08-22, 16:45
  #3
Medlem
Driver82s avatar
Håller med föregående skrivare.

Matildas åt jag och tjejen på för ett halvår sen då vi passerade Gävle på väg till hennes släkt i Umeå.
Mycket vällagad mat och bra service.

Restaurangen ligger på Söder i Gävle.
Citera
2016-08-22, 19:40
  #4
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bairuilong
Ett bra fösta steg är att kika i White Guide, och de håller Matildas högst, men nämner även Söders Källa.

Jag har själv inte ätit på någon av dem.

Mvh

Matildas är det enda jag vet om ska hålla en bra nivå. Söders källa ska jag kolla upp.

Funkar även med tips i Gävle med omnejd
Citera
2016-09-04, 16:33
  #5
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Matildas är det enda jag vet om ska hålla en bra nivå. Söders källa ska jag kolla upp.

Funkar även med tips i Gävle med omnejd
Högbo brukshotell tre mil väster om Gävle och en knapp mil norr om Sandviken är också med i White Guide och håller en mycket hög klass på mat och service. Fina omgivningar dessutom.
__________________
Senast redigerad av flaes 2016-09-04 kl. 16:37.
Citera
2016-09-04, 19:36
  #6
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Högbo brukshotell tre mil väster om Gävle och en knapp mil norr om Sandviken är också med i White Guide och håller en mycket hög klass på mat och service. Fina omgivningar dessutom.

Tack för tips, har faktiskt varit där ett par gånger
Citera
2018-10-06, 16:35
  #7
Medlem
Hej!

Lånar tråden lite för en fundering, hur finns det med middagsbufféer i Gävle? Lilla Saigon har ju stängt vet jag!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback