Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-23, 17:03
  #241
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Jag kollade några korta filmer på instagram
https://www.instagram.com/explore/tags/wearesthlm/
På den kvinnliga artist jag såg skulle jag säga att 40% var svenska tjejer, 40% utländska tjejer och 20% utländska killar.

https://www.instagram.com/p/BJU1anND...ged=wearesthlm

Men det är ju svårt säga på sådana här lågupplösta videos.

Och det lär vara fler killar på manliga artister.
De utländska killarna är väl där för att rtafsa på och allmänt sexuellt ofreda tjejerna. Något Hazharer verkar excellerera i. Avskum.
2017-06-23, 18:43
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope
Som det redan är sagt i tråden, dessa är så kallade "lyckosökare", dom har flugit igenom ett flertal länder som inte är i något form av krig, och dom landande ändå i Sverige, för Sverige ger dom mest pengar och tillåter dom att våldta svenska tjejer, kan ju inte bli bättre för dom!

Precis, det här är paradiset på jorden för odugliga kriminella parasiter. Tro fan att halva jordens befolkning vill hit.
2017-06-27, 14:32
  #243
Medlem
Felstavarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redcube
Ingen erfarenhet, men besökte Göteborg för ett tag sedan. Prova att gå i den gångbron som går över vägen, från nordstan mot vattnet. Där står folk och röker ner sig helt öppet, inte svenskar kan jag meddela. Både afghaner och andra. Helt laglöst. Lätt bisarr upplevelse att gå igenom där. Tveksam politik alltså.

Jag jobbar i Nordstan så jag vet hur det ser ut ner mot operan - inte ett ställe jag besöker utan vidare. Parkeringshuset i Femman är också ett riktigt rövarnäste. Foodtruck-parkeringen på Spannmålsgatan har varit riktigt risig den med, men där har polis och väktare bjudit på mycket uppvaktning den senaste tiden så där börjar det arta sig.

Tvivlar inte på att det var afghaner du såg, men jag ser som sagt mest marockaner eller andra nordafrikaner i den mån jag kan skilja dem åt. Och så tiggare från Östeuropa då givetvis, i varenda jävla ingång.
2017-08-10, 14:48
  #244
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ny strategi ska minska antalet sexbrott

NYHETER De senaste åren har festivalen We are Sthlm varit i fokus efter att unga tjejer blivit tafsade på i publikhavet. Nu ändrar man schemat för att minska antalet brott.

– Vi har haft stora publikhav efter 22.00 och då har många ofredanden skett. I år stänger vi programmet tidigare, säger Eva Widgren, projektansvarig.
https://mitti.se/nyheter/strategi-an...hela-stockholm
2017-08-10, 14:58
  #245
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
https://mitti.se/nyheter/strategi-an...hela-stockholm

De ska alltså köra våldtäktsfestivalen i år igen?
Vad i helvete håller dessa horpolitiker på med?
2017-08-15, 18:15
  #246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
De ska alltså köra våldtäktsfestivalen i år igen?
Vad i helvete håller dessa horpolitiker på med?

Finns ju en positiv sak med det hela och det är att Medis kommer vara tomt på Afghaner, så nu under hela veckan kan man ta en öl på uteserveringarna där utan att behöva se dessa djur. Alla kommer vara nere vid kungsan för att ta del av dem svenska småtjejerna som serveras på silverfat av våra kära politiker och godhetsapostlar.
2017-08-15, 18:45
  #247
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
De ska alltså köra våldtäktsfestivalen i år igen?
Vad i helvete håller dessa horpolitiker på med?
Lite smink på grisen bara så är det bara att köra på som vanligt. Svensken får vackert lära sig leva med det nya normala. Har polletten verkligen inte trillat ner om vad vasallerna sysslar med?
2017-08-15, 18:55
  #248
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladdi
Finns ju en positiv sak med det hela och det är att Medis kommer vara tomt på Afghaner, så nu under hela veckan kan man ta en öl på uteserveringarna där utan att behöva se dessa djur. Alla kommer vara nere vid kungsan för att ta del av dem svenska småtjejerna som serveras på silverfat av våra kära politiker och godhetsapostlar.

Men nu ska dom ju med början imorgon var det väl? Sitta på skolgolv. Är ju fas 2 i strejken som drar igång. Efter skolan kommer säkert "barnen" var ute och kulturberika WaS.
2018-02-02, 13:14
  #249
Medlem
Hur kommer det sig att just afghaner är så många?
2018-02-02, 14:05
  #250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
Jag jobbar i Nordstan så jag vet hur det ser ut ner mot operan - inte ett ställe jag besöker utan vidare. Parkeringshuset i Femman är också ett riktigt rövarnäste. Foodtruck-parkeringen på Spannmålsgatan har varit riktigt risig den med, men där har polis och väktare bjudit på mycket uppvaktning den senaste tiden så där börjar det arta sig.

Tvivlar inte på att det var afghaner du såg, men jag ser som sagt mest marockaner eller andra nordafrikaner i den mån jag kan skilja dem åt. Och så tiggare från Östeuropa då givetvis, i varenda jävla ingång.

Skyll på era tama politiker.

De vet att individer uppehåller sig illegalt i Sverige och samtidigt begår brott.

Deras ursäkt till att ej utvisa är att deras hemländer ej vill ta emot dom.

De andra nordiska länderna är inte lika handlingsförlamade och lättlurade.

"Humanistiska" Sverige straffar sig självt. Öppna dörrar för vargar....utan motstånd.
2018-02-08, 06:47
  #251
Avstängd
Afghaner är största bluffen i Sverige och det är så enkelt att syna den, dom påstår sig fly krig men i själva verket kommer de flesta från Iran dit de gärna reser med pengarna de får från oss Svenskar så fort de fått uppehållstillstånd.

Dessutom så skriver dom skit till Svenska tjejer i alla grupper på facebook, då menar jag inte "hej hur mår du" utan "hej vill du knulla" osv. Ser flera afghaner som skriver till småtjejer.

Är alltid orolig för dessa svinen att dom ska göra något mot en närstående men då kommer jag skära av halsen på den jäveln utan att tveka.
2018-04-24, 01:37
  #252
Medlem
GenesisPs avatar
Afghaner måste slå något slags rekord för vidrigt beteende, även för invandrare i Sverige. Det går knappt en hel dag utan att dessa avarter förstör livet för en annan människa.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback