Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-03-27, 04:46
  #85
Avstängd
Vilken generisk jävla skitfilm, och så jävla ocharmig den där Viklander är. Helt själlös människa och skådis.
Citera
2018-03-27, 19:13
  #86
Avstängd
qirteros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Vilken generisk jävla skitfilm, och så jävla ocharmig den där Viklander är. Helt själlös människa och skådis.

Håller med, som att hon viklander kan ersätta Angelina Jolie hahaha
Citera
2018-03-28, 08:20
  #87
Medlem
Waldschrats avatar
Jag måste erkänna att jag aldrig har sett originalet från början till slut eller spelat spelet. Tycker Vikander är ganska sött på sitt lite naiva sätt. Får väl vänta tills den kommer i bra kvalitet och titta på båda filmer vid ett tillfälle.
Citera
2018-03-28, 15:08
  #88
Medlem
Jag spår en jätte flopp
Citera
2018-04-03, 17:10
  #89
Medlem
Tyckte Vikander var asbra som Croft. Helt i stil med den senaste rebooten av spelserien. En smartare Laura utan porrfilmsbröst.
Citera
2018-04-03, 17:12
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Tyckte Vikander var asbra som Croft. Helt i stil med den senaste rebooten av spelserien. En smartare Laura utan porrfilmsbröst.

Du får det att låta som om det var en dålig sak?
Citera
2018-05-30, 11:47
  #91
Medlem
Tyckte Vikander var grym i både "The man från U.N.C.L.E." och "Danish Bride".
Även som robot i "Ex machina".

Sedan har det bara varit dåligt...

Men beror nog inte bara på henne själv. Filmerna jag nämner ovan är bra produktioner, medan tex denna Tomb Raider inte är det.

Finns massor av ofattbara, idiotiska grejer som förstör filmen. Spoiler....

Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback