Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2016-08-20, 20:44
  #1
Medlem
Tolleboys avatar
En välplanerad sekvens (allt peakar samtidigt) av:

4-aco-dmt 30mg
2-flouro-ketamin 125mg
Lustgas 2 respektive 3-6 patroner
DMT 25 respektive 70mg

Jag dyker upp hos polaren som vi kan kalla för Trump, som står för kvällens huvudrätt: en gubbe DMT. I retur har jag med mig 8 lådor gas, 4-aco-dmt samt en påse 2-flouro-ketamin som dagen dessförinnan innehöll 1 gram som skulle sparas till idag men som jag lyckats reducera med tre fjärdedelar (classic).

Jag inser att detta räcker till 1 dos var. Detta betyder att jag kommer behöva välja mellan att använda det som en skyddande bubbla mot ångesten under 4-aco come-up'en ELLER som kombo precis innan DMT-hitten (jag valde det sistnämnda).

Efter att ha placerat vindruvor, ölkorvar och allt däremellan i sovrummet med dubbelsäng där trippen skall äga rum, så fattas bara aska som vi behöver för att vårt DMT ej ska utsättas för lågan i hinken. Detta blev en 4 timmars-historia med lönlöst tidningseldande på toaletten och därefter ett hutlöst tattande i grannskapets grillar, som alla verkade vara fyllda med sand.

Klockan tre på natten droppar vi 30mg 4-aco var och lägger oss med varsin filt i sängen. Under hela trippen spelas "Music for Airports". Min come-up blir som alltid ett helvete och jag känner hela tiden att det är riktigt onda varelser som lurar i tryptamin-landet och att kanske är det just ikväll som jag hamnar i permanent psykos.

Citat:
Jag: Dom är inga som man trotsar eller dominerar över. Man ska inte vara kaxig. Dom kommer ge igen. Jag är så glad att jag bara tog detta och inte gick in i DMT idag, för då hade jag inte kommit tillbaka igen. Dom är så arga.

Trump: Äsch, jag ska snacka med dom åt dig.
Jag: lol
Trump: Fan, dom har blockat mig på Facebook!

När jag peakat på 4-aco och blir "pure consciousness, mothafaxx!!!" så tar jag min dos av 2f-ketaminet (125mg), när det slår så känner jag hur den inre ofattbara friden förstärks ytterligare. Då tänder Trump hinken med 25mg DMT åt mig medan jag suger i mig lustgas. När jag andas ut gasen tar jag genast hela hinken i ett bloss. Fanta-flaskan som jag precis släppt taget om får genast en utomjordisk karaktär. Jag slänger mig från sängkanten till mitten av sängen. Jag tar på mig min sovmask.

Jag hamnar genast i en slags verklighet som är som en organisk version av data-kod. Som koden i Matrix fast snarare än siffror så är det tusentals lager av geometriska rum/nivåer som skalas neråt och ersätts av nästa rum/nivå som glider in ifrån ovan. Det sker snabbt som om du bläddrar igenom ett papperblock med tummen.

Det kommunicerar telepatiskt information till mitt inre, det handlade säkert om universum och dess ultimata syfte (sounds like DMT alright!). Alternativt så var händelsen så "omöjlig" (det kanske fanns fler dimensioner än 3 eller dylikt) att det i sig gjorde mig förbluffad.

Jag försöker utbrista inom mig "Nää!?!? Nääää!?!?" Det var inte ett tvivlade "Nä", snarare ett sånt där "Nä" när man vet att det stämmer men man är så förbluffad.

Jag försöker formulera tanken "Jag är inte redo att veta mer nu, hur tar jag mig tillbaka!?!?" flera gånger i sekunden men varje gång avbryts jag av nästa våningsskifte som gör att det tänkande sinnet helt kollapsar i ren mållöshet av vad som kommuniceras.

För att ge lite perspektiv på hur heligt det var så vill jag poängtera att jag alltså redan minuterna innan peakade på 4-aco och i vanlig ordning så blir jag alltid tillfälligt asmaxad, spirituellt sett. Dvs. jag inser bortom all tvivel att Alla ting är Ett, samt att jag i grund och botten är oförstörbar, evig. Men ändå så blev jag så mållös av denna hitten.

När jag kom tillbaka så var jag helt besatt och ville köra igen. Men då poängterar Trump att det är inte bara mig det handlar om. Och mycket riktigt så inser jag att jag varit självcentrerad som glömt min nigga. Klart att det är hans tur att få knarket serverat på silverfat nu!

Jag försökte intala honom att inte ta för mycket DMT, men att prata om risk med någon som nyss dragit en ketajävel i snoken är lönlöst! Man tenderar att känna att man är så mycket mer än sin kropp och psyke. Så man skiter i vad som händer. Det är som att käka benso fast samtidigt vara vid högre medvetande!

Han suger i sig en serie av gaspatroner innan han känner sig redo att inta sina 70mg DMT. Medan 2 litersflaskan i hinken fylls av rök så matar jag honom med gräddsifonen. Den är verkligen de vuxnas nappflaska! Otroligt nog så lyckas han få i sig hiten i ett bloss. Jag släcker sedan ljuset i taket åt honom, så att han inte snear.

Jag har alltid varit förvånad över att Trump under tidigare trippar aldrig upplevt någon traditionell spirituell insikt. Men vilken sjuk kombo han har tagit. Nu kommer han äntligen uppleva allt det där jag har försökt förklara. Nu kommer jag äntligen ha någon att prata med!

Trump kommer tillbaka ur trippen efter en stund och börjar göra läten och åla sig. Han frågar svamlande: Hur mycket kostar en sak? Bra fråga säger jag, och fortsätter mata den modige psykonauten med gaspatroner. Efter en kvart är han tillbaka i verkligheten

Citat:
Jag: Shit, hur gick det?
Trump: Jag... Jag vet inte.
Jag: Vad hände då?
Trump: Det va nåt om Försäkringskassan.
#profound

Men jag är glad egentligen, klart jag väljer min spirituellt ignoranta trippvän före den motsatta typen vars självbilder är bundna till deras sacred geometry tatueringar och vegan-dieter! Eller egentligen så stör jag mig väl på nästan alla som inte ser världen på samma sätt som mig... Jag jobbar på det okej!

Vi bingear lite gas och jag byter ut "music for airports" mot en ljudbok om medvetandet (A New Earth) i högtalarna. Varje gång jag tar en patron så höjs Eckharts röst och man känner hur han pratar från en djup plats inom sig. Jag känner närvaron bakom orden. Jag känner att det finns något i mig som känner igen sig själv i den närvaron.

Jag uppmuntrar Trump att lyssna under lustgas-påverkan men han finner inget intresse i vad han hör. Han tycker att han pratar för sakta och vill inte lyssna på engelska.

Strax därefter är klockan 06. Presidentkandidaten verkar bekymmerslöst ha däckat utan några funderingar om vad han upplevt inatt. Jag tar sista gänget patroner, lägger mig i soffan och drar i mig en ölkorv och surfar lite. Det hade varit perfekt att runda av med ett ketahål, måste verkligen se till att ha tillräckligt nästa gång! Det blev en xanor istället och sen var denna rapporten slut
__________________
Senast redigerad av Tolleboy 2016-08-20 kl. 21:17.
Citera
2016-11-07, 21:45
  #2
Avstängd
Knullep0jks avatar
NI ÄR FAN GALNA,

Men jag gillart. Bra rapport
Citera
2016-11-11, 09:29
  #3
Medlem
Fyfan vad rolig läsning, fick mig många skratt. Du får mig att vilja inta DMT mer än innan .
Bra skrivet, ni verkade ha det gutt!
Citera
2018-08-04, 11:26
  #4
Medlem
Tolleboys avatar
Oja! Good stuff
Citera
2018-08-08, 01:13
  #5
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Nice tripprapport! 10/10 skulle gärna ha hängt med er utan tvekan.
Citera
2018-08-08, 02:48
  #6
Medlem
Va aaaah.... Du upplevde allt och skrev/sa ingenting!! 1/5
Citera
2018-08-08, 02:56
  #7
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
"det va nåt om försäkringskassan" klockrent!
Citera
2018-08-30, 03:19
  #8
Medlem
Tolleboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Nice tripprapport! 10/10 skulle gärna ha hängt med er utan tvekan.
Det vore kul

Citat:
Ursprungligen postat av ANewWayToSayHooray
"det va nåt om försäkringskassan" klockrent!
Visst utvecklas vi alla for better or worse genom hallucinogener - men denna Trump har fortfarande inte hävdat egodöd nu två år senare. Intressant hur vi fungerar olika!
Citera
2018-09-03, 00:58
  #9
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolleboy
Det vore kul

Visst utvecklas vi alla for better or worse genom hallucinogener - men denna Trump har fortfarande inte hävdat egodöd nu två år senare. Intressant hur vi fungerar olika!

Jo precis. Jag tror vi inte ser mer än vad vi är redo för att se. Finns en anledning att vi inte gör det för att se nånting man inte är redo att möta kan förstöra en psyke helt. Man har ju sett vad som händer på vissa där alla dörrar och fönsters slagits up helt och personen inte ens kan fungera längre liksom. Blir overload.

Skit kul att ni trippar tillsammans låter som ett härligt umgänge ni har.
Citera
2018-09-05, 22:48
  #10
Medlem
Tolleboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANewWayToSayHooray
Jo precis. Jag tror vi inte ser mer än vad vi är redo för att se. Finns en anledning att vi inte gör det för att se nånting man inte är redo att möta kan förstöra en psyke helt. Man har ju sett vad som händer på vissa där alla dörrar och fönsters slagits up helt och personen inte ens kan fungera längre liksom. Blir overload.

Skit kul att ni trippar tillsammans låter som ett härligt umgänge ni har.
Tyvärr ett dystert slut då jag och Trump blev ovänner, sedan bjöd han plötsligt in mig till att trippa. Han låtsades ta 480ug LSD med mig, men lekte sedan psykoterapeut och förvrängde det jag försökte beskriva (icke-dualitet/tidslöshet) till pedofili, och viftade med en mattkniv nära min hals. Mycket traumatiskt.

Men vi alla har goda och onda aspekter och det är inte alltid man har kontroll. Han är förlåten men jag valde att bryta kontakten efter detta. Jag är tacksam över att han introducerade mig till hallucinogener vilket i sin tur ledde till otaliga Zen satori/Samahdi/Tao-tillstånd samt introducerade mig till Carl Jung m.m.

Det är få som hört talas om Jungs equation for realizing God, men dom som kommer till den ultimata nivån och tar steget att lyssna på ljudboken (på Audible) under trippar kommer snabbt att inse kraften av att koppla psykologi och spiritualitet. Detta är min gåva till dig. Tack
Citera
2018-09-13, 18:57
  #11
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolleboy
Tyvärr ett dystert slut då jag och Trump blev ovänner, sedan bjöd han plötsligt in mig till att trippa. Han låtsades ta 480ug LSD med mig, men lekte sedan psykoterapeut och förvrängde det jag försökte beskriva (icke-dualitet/tidslöshet) till pedofili, och viftade med en mattkniv nära min hals. Mycket traumatiskt.

Men vi alla har goda och onda aspekter och det är inte alltid man har kontroll. Han är förlåten men jag valde att bryta kontakten efter detta. Jag är tacksam över att han introducerade mig till hallucinogener vilket i sin tur ledde till otaliga Zen satori/Samahdi/Tao-tillstånd samt introducerade mig till Carl Jung m.m.

Det är få som hört talas om Jungs equation for realizing God, men dom som kommer till den ultimata nivån och tar steget att lyssna på ljudboken (på Audible) under trippar kommer snabbt att inse kraften av att koppla psykologi och spiritualitet. Detta är min gåva till dig. Tack

Helvete, visst att säga att man är ett helgon är ju ren lögn men att gå till en sådan handling är ju väldigt extremt speciellt nykter och mot en polare som är i ett riktigt känsligt tillstånd.

Nä det är helt klart rätt. Förlåta, gå vidare men inte glömma. Då är man bara dum.

Jag trippar inte sedan ett par år tillbaka. Det sänker min vibration för mycket nu förtiden alla substanser så jag håller mig nykter så gott det går. Undantag en bira då och då. Men jag ska definitivt lyssna på den. Förhoppningsvis har jag tillräckligt i mig för att hänga med! Någon super intelligent människa är jag inte men fan finns det något roligare än psykologi och spiritualitet!!

Tack för den och allt bäst min spirituella broder!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback