Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-08-23, 07:00
  #49
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Varför har de Tolkien tema? Jag som anser att Tolkien är bland de största människorna som levt på denna jord och Sagan om Ringen är bäst inom film, böcker, universum och ja... Allt. Undrar varför de har Tolkien tema? Också en fantast?

brudparet träffades på nya zeeland , och har antar jag, ett brinnande intresse gandalf och hobbitarna
Citera
2016-08-23, 10:19
  #50
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insomforni
Någon som vet vilken gård det är frågan om? Står inte i artikeln.

Åsgård
Citera
2016-08-23, 16:30
  #51
Medlem
Hossejns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziknik
Så klart inget som svenska skattebetalare skulle stå för, men eliten struntar i sådant.

Bara jag som tycker att brudgummen verkar väldigt lik sin "styv"far?

Självklart ska svenska poliser övervaka en tillställning som USA's utrikesminister deltar i.

Det stora frågetecknet är snarare att han valt att gifta sig i udda kavaj..
Citera
2016-08-23, 17:48
  #52
Medlem
OntOmQs avatar
André är troligen inte skriven i Sverige. Men här kan du läsa lite mer om hans verksamheter här:
http://www.va.se/nyheter/2009/01/22/...ominerad-nr-8/

http://www.proff.se/foretag/sustaina.../-/20178002-0/
Citera
2016-08-23, 21:47
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNoShow
Konstigt att Kerry chansar och åker på utflykt till det instabila muslimträsket och bananlandet sverige, verkar farligt för en högt uppsatt amerikan.

Bra att det finns även svensk säkerhetspersonal på plats iaf. Det blir katastrof om den amerikanske ministern Kerry också blir förolyckad i detta kaosland, sverige blir ännu mer att betrakta som en oroshärd av värsta sort. Landet är ju redan ett säkerhetsfiasko i och med de tidigare morden på svenska statsministern och utrikesministern.

Helt ok med lite stjärnglans o lite skattepengar. Heinz är ju att föredra. Även om Findus duger med.

Vad gäller secret service är de säkert beredda på det mesta, de är väl relativt tungt beväpnade, åtminstone när Obama var här. Förutom sina dolda handeldvapen bär väl många på väskor/ryggsäckar.... med olika arsenaler säkert. De sa väl själva i nån kortfattad kommentar att vi är beredda på det mesta. Dvs en ensam galning till att slå tillbaka ett mindre anfall/attack.
Säpo vet jag inte om msn kan lita på dock.....
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback