Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-12-19, 22:57
  #37
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logisksvensk
Min första tanke är att detta är fejk, varför står han och filmar där innan dom kommer?
Jo men många mord har skett där de försöker tillkalla djävulen.
Ved cern håller på med är att sabba våran tids linje.
Star wars har ändrats inte bara enligt fans utan enligt han som spelade darth vaider.
Vi har nu mera en sjukt avancerat förflutet med video cameror som sträcker sig tillbaka till 1600 talet.
MTV på 50 talet
Holow lens kom ut fur typ ett år sen. Allt detta på rund av att de skickar partiklar över ljusets hastighet vilket blir bakåt i tiden. Jag är inte säker på vad de ändrar bara att skit har ändrats.
Citera
2018-03-24, 19:26
  #38
Medlem
bjornebarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggeliten
att invigningen av gotthardtunnelen inte skulle ha något med CERN att göra kan nog inte lura en apa ens.

btw, läs gärna min tråd där Jesus varnar för vad som försigår på CERN som jag ska skapa inom ett par minuter.

Gotthard-tunneln ligger över 20 mil från CERN. På vilket sätt skulle de vara sammankopplade menar du?
Citera
2022-09-25, 16:46
  #39
Medlem
Länk bortagen i ts. Här uppdaterad
https://youtu.be/Yo5AOe_yS9Y
Citera
2022-09-25, 17:18
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Videon föreställer några män i kåpor som utför ett ritualmord på en kvinna framför gudomen Shiva på CERN:s anläggning. Frågan är vilka som utför ritualen och varför.

https://www.youtube.com/watch?v=_pqp33cVkIE
Givetvis ett fejkat mord föreställandes wannabe gods som mördar Lady Gaga, alltså James the Just aka Jeppe.. satanisternas lilla trumfkort nummer ett. Och det gick som det gick med den saken då det visade sig att Jeppe 'råkade' koda in hela muppgänget till helvetet i Zion. Idoldyrkan som sagt.
Citera
2022-09-26, 21:45
  #41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnlilAnunnaki
Givetvis ett fejkat mord föreställandes wannabe gods som mördar Lady Gaga, alltså James the Just aka Jeppe.. satanisternas lilla trumfkort nummer ett. Och det gick som det gick med den saken då det visade sig att Jeppe 'råkade' koda in hela muppgänget till helvetet i Zion. Idoldyrkan som sagt.

Problemet är att occult forskare grundade CERN, och har satanism i gruden. Det bör man tänka på när man ser denna videon. Finns noll anledningen till att dom skulle vilja "fejka" en av deras vanliga cermonier för att sen lägga upp det på youtube

Dom dyrkar även Shiva "the destroyer of worlds"
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback