Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-17, 14:38
  #6001
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han har verkligen fans överallt över hela Sverige.
Joo, han har blivit en riktig nätprofil...vilket ju gör läget ännu värre för hans stackars ungar.
2017-06-17, 14:43
  #6002
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Joo, han har blivit en riktig nätprofil...vilket ju gör läget ännu värre för hans stackars ungar.
Ja, stackarna. När det drog ihop sig på Gotland, med skolbesök och tältrunk, så drog han och de kunde andas ut lite. Så kommer det här, hans kanal växer med några hundra per dygn och andra Youtubers gör videos om deras pappa
2017-06-17, 14:45
  #6003
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
När han är klar med sin turné och kommer tillbaka till Gotland, vad händer då? Han har absolut ingenting att komma tillbaka till, ingen bostad, ingen husvagn, inga inkomster, inga vänner. Det enda han kommer att ha är sitt tält och cykel. Man kan ju lätt konstatera att det kommer att bli jävligt tufft för honom om han inte lyckas få bo hos de gamla bröderna i Hemse.
Det kan ju vara så att han, både medvetet och omedvetet, straffar ut sig totalt för att få hjälp med allt: bostad, pengar och sysselsättning. Han är ju, milt uttryckt, självdestruktiv, kanske på grund av skam för sexuell läggning...
2017-06-17, 14:45
  #6004
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, stackarna. När det drog ihop sig på Gotland, med skolbesök och tältrunk, så drog han och de kunde andas ut lite. Så kommer det här, hans kanal växer med några hundra per dygn och andra Youtubers gör videos om deras pappa
Vet inte hur nätetiketten ser ut numera. Men folk i gemen verkar sällan reflektera att det finns en riktig människa bakom youtube personan. Okej att tioåringar har svårt att greppa det men det finns ju avsevärt äldre som verkar ha problem med det.
2017-06-17, 14:54
  #6005
Medlem
area50s avatar
Sjukt så äcklig & degenererad våra svenska ungdomar blivit... Och varför har ingen myndighet tagit detta svinet ännu?!
2017-06-17, 15:00
  #6006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Joo, han har blivit en riktig nätprofil...vilket ju gör läget ännu värre för hans stackars ungar.

Frågade några ungdomar i min närhet vad det är som gör att man följer en sån som Lennart och enligt dem så är det kombinationen av att han varit lärare, är pedofil och vill ha camsex med tjejer. Så det är väl det att en lärare håller på med sånt som är så spännande. Det här med ett nytt system struntar dom i. Men som en av dom sa " jag är jävligt glad att han inte är min farsa !".
2017-06-17, 15:02
  #6007
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noqlue
Frågade några ungdomar i min närhet vad det är som gör att man följer en sån som Lennart och enligt dem så är det kombinationen av att han varit lärare, är pedofil och vill ha camsex med tjejer. Så det är väl det att en lärare håller på med sånt som är så spännande. Det här med ett nytt system struntar dom i. Men som en av dom sa " jag är jävligt glad att han inte är min farsa !".
Joo, det är nog inte så många som vill att ens farsa ruskar tupp på Internet.
2017-06-17, 15:14
  #6008
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han har verkligen fans överallt över hela Sverige.

Fans är inte rätt ordval. Folk har flockats kring freakshows i alla tider. Lennart är en cyklande sådan.
2017-06-17, 15:20
  #6009
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Han börjar bli kändis nu i allt snabbare takt, kändisskap svävande mellan ökänd och hyllad. Han borde verkligen försöka tjäna pengar på det hela nu när han har chansen, med merch. och reklamintäkter på kanalen. Lanserar han kläder med citat och bild på kan han nog räkna med att dessa kommer finnas på varenda skola i Sverige rätt snabbt. Finns garanterat pengar för Lennart att tjäna.
2017-06-17, 15:24
  #6010
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det kan ju vara så att han, både medvetet och omedvetet, straffar ut sig totalt för att få hjälp med allt: bostad, pengar och sysselsättning. Han är ju, milt uttryckt, självdestruktiv, kanske på grund av skam för sexuell läggning...

Jag är ingen expert på hur våra välfärdstjänster fungerar. Skulle dock tro att om man lever på soc och har fått en etta från det allmänna så är det inte löjrom på bordet varje dag.
2017-06-17, 15:24
  #6011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodri
Fans är inte rätt ordval. Folk har flockats kring freakshows i alla tider. Lennart är en cyklande sådan.

Håller med dig helt och hållet, alla vill se ett freak, så har det varit i alla tider, skäggiga damer och elefantmannen osv.
2017-06-17, 15:38
  #6012
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Jag är ingen expert på hur våra välfärdstjänster fungerar. Skulle dock tro att om man lever på soc och har fått en etta från det allmänna så är det inte löjrom på bordet varje dag.
Nä, vad nu det har med något att göra. Jag vet en som har 21 000 netto i sjukpenning. Det klarar man sig på som ensamstående. Jag tänker mer på att han är krengt för att han inte fick soc-pengar och att han inte vet någon annan väg ut, men för stolt för att erkänna det...

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback