2018-09-08, 20:44
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
David Icke är sinnessjuk han med ja. Han klarar av att försörja sig själv iaf.
Det här brevet tyckte LB förklarade på ett koncist vis vad han ville ha sagt till sin andra fjäder
https://www.flashback.org/leave.php?...om%2Fa%2FDnRyJ

Fast Sara var väl själv rätt flummig?
2018-09-08, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Jo det är nog där skon klämmer. Psykiatrin inser inte skillnaden mellan knasiga idéer och ett omoget förhållningssätt och att vara direkt sinnessjuk. Tex så märker man ju att Lennart är väldigt medveten om att omgivningen anser att han är galen. Om man är direkt sinnessjuk så fattar man väl inte att omvärlden ser en så?

Idag har världen blivit så jävla normativ. Du är sjuk. Eller du är frisk. Det finns inget mellanting för sådana som Lennart.

Även om jag inte vet hur det ligger till i Lennarts fall då jag inte är så säker påa tt han förstår att omvärlden inte förstår honom så är det sant det där med vården idag. Tyvärr bör man undvika psykvården om man inte är väldigt sjuk, privat psykvård är dock bättre. Men det är sällan man blir inlåst av privat psykvård.
2018-09-08, 21:00
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Psykiatrin inser inte skillnaden mellan knasiga idéer och ett omoget förhållningssätt och att vara direkt sinnessjuk.

Du har större insikter i detta än överläkaren?
Jag gillar också att leka hobbypsykiater här men jisses mannen

Citat:
Fast Sara var väl själv rätt flummig?

Vet inte hur det skulle spela någon som helst roll men det där brevet var till O.
2018-09-08, 21:02
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Du har större insikter i detta än överläkaren?
Jag gillar också att leka hobbypsykiater här men jisses mannen

Vet inte hur det skulle spela någon som helst roll men det där brevet var till O.

Anser väl bara att LB är lite väl medveten om vad folk anser om honom för att vara direkt psykiskt sjuk, dessutom är det många babbeläkare i vården så man vet aldrig längre...

O var väl ännu flummigare? Kollat på hennes Facebook, hon tar ju Russia Today som guds ord ungefär.
2018-09-08, 21:13
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Idag har världen blivit så jävla normativ. Du är sjuk. Eller du är frisk. Det finns inget mellanting för sådana som Lennart.

Nu är ju LB sjuk och Sverige har fan aldrig varit mindre normativt än vad det är nu.
Landet kryllar ju för fan av pansexuella, polyamorösa, icke-binära med diverse skruvade andliga idéer som studerar till healers eller medium med specialinriktning husdjur.
De blir inte tvångsmedicinerade för den sakens skull.

Citat:
O var väl ännu flummigare? Kollat på hennes Facebook, hon tar ju Russia Today som guds ord ungefär.

Vad spelar det för roll. Brevet är rena rappakaljan formulerad av en sjuk hjärna.
2018-09-08, 21:14
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Nu är ju LB sjuk och Sverige har fan aldrig varit mindre normativt än vad det är nu.
Landet kryllar ju för fan av pansexuella, polyamorösa, icke-binära med diverse skruvade andliga idéer som studerar till healers eller medium med specialinriktning husdjur.
De blir inte tvångsmedicinerade för den sakens skull.

Vad spelar det för roll. Brevet är rena rappakaljan formulerad av en sjuk hjärna.

Tänker mer på kaka söker maka. Ska man spärra in hela Scientologin också?
2018-09-08, 22:50
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Jo det är nog där skon klämmer. Psykiatrin inser inte skillnaden mellan knasiga idéer och ett omoget förhållningssätt och att vara direkt sinnessjuk. Tex så märker man ju att Lennart är väldigt medveten om att omgivningen anser att han är galen. Om man är direkt sinnessjuk så fattar man väl inte att omvärlden ser en så?

Min fetning. Som psykiatrerna gjorde misstaget att bedöma Breivik som psykotisk/sinnessjuk. Sen när man bytte psykiatrer så var han bara lite egendomlig med speciella ideer.
Som vår vän Bladh.
2018-09-08, 22:57
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Min fetning. Som psykiatrerna gjorde misstaget att bedöma Breivik som psykotisk/sinnessjuk. Sen när man bytte psykiatrer så var han bara lite egendomlig med speciella ideer.
Som vår vän Bladh.

Breivik är ju våldsamt lagd till att börja med. Vill man skada, döda andra människor som hamnar man ju i en annan liga såklart. Breivik blev dessutom bedömd av extremt många psykiatriker och märkligt nog odiagnostiserad.
2018-09-08, 23:13
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Breivik är ju våldsamt lagd till att börja med. Vill man skada, döda andra människor som hamnar man ju i en annan liga såklart. Breivik blev dessutom bedömd av extremt många psykiatriker och märkligt nog odiagnostiserad.

Liksom herr Bladh som enl psykiatern bara bedömdes i argument för tvångsintagningen ha "försämrats i sin personlighet". Vad det nu är för omdöme.
Men det räckte för att ge honom psykosmedicin.
2018-09-08, 23:26
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Liksom herr Bladh som enl psykiatern bara bedömdes i argument för tvångsintagningen ha "försämrats i sin personlighet". Vad det nu är för omdöme.
Men det räckte för att ge honom psykosmedicin.

Han laddade ju upp en video två dagar innan där han skrev i beskrivningen att han tyckte tonåringar behövde få se bilder på stjärt och snopp"...-Räckte nog för att han skulle få Trilafonet vilket jag iof kan förstå då jag själv ser varningsklockor med sådana åsikter.
2018-09-09, 02:13
Medlem
neuron-drones avatar
Trist med samma debatt igen, men skulle ändå vilja att de som anser att Lennart är frisk, att de beskriver hur en sant psykotisk människa med vanföreställningar är. Eller tror de inte att psykos finns alls?
2018-09-09, 06:15
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Han laddade ju upp en video två dagar innan där han skrev i beskrivningen att han tyckte tonåringar behövde få se bilder på stjärt och snopp"...-Räckte nog för att han skulle få Trilafonet vilket jag iof kan förstå då jag själv ser varningsklockor med sådana åsikter.

Sen har vi ju den egendomliga rättegången också. Så som Lennart höll på är det inte konstigt att de höjer både på ögonbrynen och Trilafonsprutor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in