Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-20, 12:16
  #32869
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Svårt då jag gick förbi hann för 2 minuter sen på St Eriksplan.
Lennart ute på någon timmes permission kanske då.
2018-07-20, 12:50
  #32870
Medlem
Undrar lite hur alla dom som trollat Lennart känner sig nu?
Har dom nått sitt mål eller är det fortfarande roligt att spela lemurer o annat skit.
Lord Mantsriya o Poolshift håller fortfarande på i Google+, känns som dom har stora problem själva men så sjuka kan dom väl inte vara o fortfarande få gå fria utan att dom fattar att det är dags att sluta nu!!!!
2018-07-20, 13:59
  #32871
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noqlue
Undrar lite hur alla dom som trollat Lennart känner sig nu?
Har dom nått sitt mål eller är det fortfarande roligt att spela lemurer o annat skit.
Lord Mantsriya o Poolshift håller fortfarande på i Google+, känns som dom har stora problem själva men så sjuka kan dom väl inte vara o fortfarande få gå fria utan att dom fattar att det är dags att sluta nu!!!!

Jag tror även att det är ett dussintal, om inte fler, som håller på och trollar Lennart som aldrig visar sig varken här, på Youtube eller G+. Känner på mig att det är sådana som kommer in i tråden och frågar efter kontaktuppgifter med mera när de helt plötsligt inte har lika lätt att få tag i Lennart.

Det finns ett stort antal psykfall tillsammans med sett stort antal jävliga ungar där ute. När det sedan är så lätt att nå människor som Lennart när nästan allting sker digitalt så har vi en grupp som styr Lennart ner i avgrunden utan minsta samvetskval.

Jag håller för troligt att det är åtminstone en handfull av "originalmantisarna" som fortfarande håller på, som är kvar sedan långt innan Katalonienresan där de bevisligen styrde honom från början till slut. Någon eller några av dessa håller säkerligen till i tråden.
2018-07-21, 14:06
  #32872
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Skönt att sommarlovet snart är över så vi slipper sånt här.

Det sker varje sommar, tänker tillbaka på en glad Lennart, när han nu sövs. Han bjöd på mycket, förutom snusket, stalking o äckelpäcklet, så var han ändå beroende framkallande och kommer aldrig glömma denna speciella man

https://www.youtube.com/watch?v=IChCrhl8NCM
2018-07-21, 14:37
  #32873
Medlem
Frammes avatar
Vi som är seriösa hoppas att Lelle får en nystart i sitt liv. Det är han värd, trots sina olika rundor både här och där. Sjuk kan vem som helst bli. Trollen som peppar och jävlas med honom, genomskådas väldigt fort.
2018-07-21, 16:54
  #32874
Medlem
Lyzzas avatar
Ja nu självdör nog tråden om Lennart inte lägger upp mer på något forum.

Bra i så fall för anhöriga och han själv. På ett gruppboende med vänner och sysselsättning kan han leva gott. Om han sen accepterar det är en annan femma.

Lev väl Lennart
2018-07-21, 16:58
  #32875
Medlem
NirvanAs avatar
Varför denna radiotystnade från lenny, fick han repressalier efter att han fått med barn i badkläder i senaste filmen?
2018-07-21, 17:47
  #32876
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför denna radiotystnade från lenny, fick han repressalier efter att han fått med barn i badkläder i senaste filmen?
Jag tror han ska "bevisa" (för läkeriet) att han kan låta bli att filma: "inga problem, inte beroende"...
2018-07-21, 17:52
  #32877
Medlem
ErnestTubbs avatar
Läkarna har med största sannolikhet beslagtagit Lennarts mobiltelefon, på samma sätt som dom beslagtog hans hattsamling.
2018-07-21, 18:59
  #32878
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnestTubb
Läkarna har med största sannolikhet beslagtagit Lennarts mobiltelefon, på samma sätt som dom beslagtog hans hattsamling.

Han har fortfarande sin telefon. Han väljer att inte filma.
2018-07-21, 19:02
  #32879
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag tror han ska "bevisa" (för läkeriet) att han kan låta bli att filma: "inga problem, inte beroende"...

Låter fullt rimligt, destovärre!
2018-07-21, 19:02
  #32880
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Han har fortfarande sin telefon. Han väljer att inte filma.
Jaha, källa på det. Lelle själv, eller?
__________________
Senast redigerad av Framme 2018-07-21 kl. 19:05.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback