Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-14, 13:41
  #2593
Medlem
Lite oroande att han inte lagt ned Discord än. Han ska in där senare idag och visa bilder på husvagnen för mantisarna (på tal om det så har det hittills varit väldigt lite snack om dessa i nya kanalen), men förhoppningsvis har han lärt sig läxan och håller nya inloggningsuppgifterna för sig själv.
2017-04-14, 13:43
  #2594
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag fattar inte riktigt hur han erhåller husvagnen, han har ju inga pengar? Kanske nån som vill bli av med ett gammalt vrak eller så har han bytt den mot sonens bil...?
2017-04-14, 13:45
  #2595
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag fattar inte riktigt hur han erhåller husvagnen, han har ju inga pengar? Kanske nån som vill bli av med ett gammalt vrak eller så har han bytt den mot sonens bil...?

Oroväckande om det är ett vrak. Men med tanke på att han verkar försöka tänka positivt just nu finns nog risken.
2017-04-14, 13:49
  #2596
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Oroväckande om det är ett vrak. Men med tanke på att han verkar försöka tänka positivt just nu finns nog risken.
Där ser man vad saker som är små för oss (en Youtube-kanal) är stora för honom - han blir en husvagnstok.

Visst är det såklart jobbigt att inte kunna betala räkningarna, men för hans del har det varit så vid två-tre månadsskiften. I november hade han lön...
2017-04-14, 13:53
  #2597
Medlem
Kaniljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag fattar inte riktigt hur han erhåller husvagnen, han har ju inga pengar? Kanske nån som vill bli av med ett gammalt vrak eller så har han bytt den mot sonens bil...?

Eller så har han berättat om pengarna som han ska få när han säljer lägenheten och får möjlighet att betala lite senare. Han la ju ett bud på tre miljoner på en gård innan han hade sina 15 scammersmiljoner i handen.
2017-04-14, 13:54
  #2598
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanilj
Eller så har han berättat om pengarna som han ska få när han säljer lägenheten och får möjlighet att betala lite senare. Han la ju ett bud på tre miljoner på en gård innan han hade sina 15 scammersmiljoner i handen.
Kanske, men man tycker ju att folk borde känna till honom vid det här laget. Vi får se, kanske nån kompis som givit bort en gammal sate till husvagn.
2017-04-14, 14:06
  #2599
Medlem
Intressant. Undrar vad han planerar att ställa upp husvagnen...
2017-04-14, 14:18
  #2600
Medlem
Hoho, LB-tåget tuffar vidare. Husvagn och brända räkningar. Ett tag trodde jag att han fått sig en ögonöppnare, men nä. Glad att jag missade runkfilmen, typiskt NWO att stänga ner det mest naturliga som finns, en psyksjuk, ålderskrisande 50-åring som utpressas av en tonåring misstagen för utomjording att filma sin ejakulation.

Btw, någon nämnde mani tidigare, har sett en del mani på nära håll och det är oftast mycket mer energifyllt, talet går snabbare och det är aktivitet dygnet runt.
2017-04-14, 14:21
  #2601
Medlem
Någon som har någon film på Engelska när han är ute och går med Milton?
Behöver ''Hi again I'm out walking with Milton!'' eller nåt vidare till en ny video jag jobbar på.
2017-04-14, 14:39
  #2602
Medlem
ErnestTubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltCat
Jag har alla i originalkvalitét, upp till och med den sista där man fick se en hel del penis. Dessa väger in på 41GB ungefär. Funderar på att göra torrent utav det, eller är det någon särskild du söker?

Edit: Har uppfattat att den sista uppladdningen var ett gammalt klipp. Det jag menar är att jag har typ alla.
Det vore riktigt schyst om du kunde göra en torrent med alla klipp.
__________________
Senast redigerad av ErnestTubb 2017-04-14 kl. 14:41.
2017-04-14, 14:59
  #2603
Medlem
HGs avatar
Stackars Lennart! Hoppas att saker nu löser sig för honom och att han får ordning på sitt liv. Husvagnen har han nog fått.
2017-04-14, 15:50
  #2604
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltCat
Jag har alla i originalkvalitét, upp till och med den sista där man fick se en hel del penis. Dessa väger in på 41GB ungefär. Funderar på att göra torrent utav det, eller är det någon särskild du söker?

Edit: Har uppfattat att den sista uppladdningen var ett gammalt klipp. Det jag menar är att jag har typ alla.

Det vore fantastiskt! Har också sparat alla filmer, men missat de senaste två veckorna ungefär.
Tror att många skulle ha glädje av en sådan torrent!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback