Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-29, 18:56
  #1993
Medlem
De två bröderna som han skall sälja böcker för outas i hans senaste inlägg med både namn och personnummer. Jag hoppas verkligen att alla småungar som ringer o drivet med LB låter de 75-åriga bröderna vara ifred.
2017-03-29, 19:14
  #1994
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
De två bröderna som han skall sälja böcker för outas i hans senaste inlägg med både namn och personnummer. Jag hoppas verkligen att alla småungar som ringer o drivet med LB låter de 75-åriga bröderna vara ifred.
Personnummer vet jag inte, men hoppas på samma som du. Får man lägga ut annonser sådär på Youtube egentligen?
2017-03-29, 19:46
  #1995
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Personnummer vet jag inte, men hoppas på samma som du. Får man lägga ut annonser sådär på Youtube egentligen?


Sorry det var naturligtvis deras telefonnummer som han offentligort liksom namnen och inte personnummer.
2017-03-30, 14:03
  #1996
Medlem
farfars avatar
Den där typen av böcker brukar inte antikvariaten ta i med tång

Swishtigger gör han idag.
2017-03-30, 14:35
  #1997
Medlem
Snart kommer väll en video till där han förlöjligar sin stackars mamma efter att hon räddat honom ekonomiskt igen.
2017-03-30, 15:42
  #1998
Medlem
Lite roligt är ju att han anklagar the new World order och illuminati för att han blivit avstängd från Facebook. Enligt den gode L beror det på att dom är rädda för honom.
__________________
Senast redigerad av femtaliess 2017-03-30 kl. 15:44. Anledning: felstav
2017-03-30, 15:47
  #1999
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Lite roligt är ju att han anklagar the new World order och illuminati för att han blivit avstängd från Facebook. Enligt den gode L beror det på att dom är rädda för honom.
Så fort han kommer in på något annat, nåt större, än att beskriva vad han gjort sedan senaste videon eller prat om hunden så blir det galet. Nu senast det här med en republik genom universitetet: "scientific". Det är verkligen helsnurrigt och noll kopplat till verkligheten.
2017-03-30, 15:50
  #2000
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Den där typen av böcker brukar inte antikvariaten ta i med tång

Swishtigger gör han idag.
Jag har inte riktigt förstått mig på detta med sportböckerna. Varför skulle det vara en bra pensionsförsäkring? För att de skulle stiga i värde säger ju sig självt men varför skulle de göra det? Varför avskyr antikvariaten dem om det verkar finnas vissa som är dumma nog att köpa dem (eller är 75 gubbarna ett sällsynt undantag)?
2017-03-30, 15:51
  #2001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Så fort han kommer in på något annat, nåt större, än att beskriva vad han gjort sedan senaste videon eller prat om hunden så blir det galet. Nu senast det här med en republik genom universitetet: "scientific". Det är verkligen helsnurrigt och noll kopplat till verkligheten.


Han är besviken på att systemet bara ger honom drygt 3 000 per månad. Självklart är det en konspiration för alla de som är rädda för hans fantastiska kunskap. LB kanske skall fundera på följande. Varför har han inte sökt jobb under det halvår han hade betalt från skolan. Varför gick han inte med i facket?
Han tigger om bidrag, va fan han har ju alla mantisar som styr världen så de kan väl fixa lite pengar. De 15 miljonerna på internetkontot borde ju också räcka ett tag
2017-03-30, 15:55
  #2002
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Han är besviken på att systemet bara ger honom drygt 3 000 per månad. Självklart är det en konspiration för alla de som är rädda för hans fantastiska kunskap. LB kanske skall fundera på följande. Varför har han inte sökt jobb under det halvår han hade betalt från skolan. Varför gick han inte med i facket?
Han tigger om bidrag, va fan han har ju alla mantisar som styr världen så de kan väl fixa lite pengar. De 15 miljonerna på internetkontot borde ju också räcka ett tag
Jag gjorde ett överslag och han har den senaste veckan fått minst 10 400:- och han har en hyra på 3 400, el 300:-, teleabonnemang 400:- och en räkning på 1 900:- (lån). Så han borde verkligen inte sitta i sjön...
2017-03-30, 15:59
  #2003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag gjorde ett överslag och han har den senaste veckan fått minst 10 400:- och han har en hyra på 3 400, el 300:-, teleabonnemang 400:- och en räkning på 1 900:- (lån). Så han borde verkligen inte sitta i sjön...


var kommer de 10 400 ifrån?
2017-03-30, 16:01
  #2004
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
var kommer de 10 400 ifrån?
Om jag minns rätt: 1900 (alfa) + 3300 (alfa) + 2000 (mantis) + 200 (mantis) och cirka 3000 från mamma.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback