Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-02, 03:44
  #133
Medlem
pmsls avatar
helt ok studie drog
Citera
2017-03-23, 22:21
  #134
Avstängd
DisSids avatar
Nån som testat den här tillsammans med kratom, eller kombo med braj och bira?
Citera
2017-05-04, 03:12
  #135
Medlem
körde en liten beställning från asken semester en vecka. Niph, alph-piph och 4f neb. Niph gav mig inget alls provat bomba lite nu efter att all 4f neb är slut, Alpha-piph har jag kört ett par gånger och är kul i små doser och rätt sällskap men blandningen med en ok lina 4fneb var en extrem fullträff i helgen. 4 snubbar med helt olika typer av sätt att påverka sig gav tummen
Citera
2017-05-10, 19:29
  #136
Medlem
Kalkon77s avatar
Min polare fick hem Alfa-PiHP och han säger att drogen inte är olaglig, stämmer detta?
Citera
2017-05-10, 19:38
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Min polare fick hem Alfa-PiHP och han säger att drogen inte är olaglig, stämmer detta?

Yep, laglig just nu. Dock inte koll på om den ligger under utredning än. Någon som orkar kolla?
Citera
2017-05-11, 22:15
  #138
Medlem
Nestor666s avatar
Den ligger på listan för utredningar
Citera
2017-05-12, 20:44
  #139
Medlem
Kalkon77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor666
Den ligger på listan för utredningar
Vart kan man se att den ligger på utredning?
Citera
2017-06-03, 22:50
  #140
Medlem
WhatsWrongWithMees avatar
Allltså tog nyligen kansne 200 iv. Å känner i princip ingenting. Dessutom rätt svårlöst i 2ml vatten??


Hur mycket tar ni iv folk i mängd och hur mycket vatten?
Citera
2017-06-04, 02:33
  #141
Medlem
WhatsWrongWithMees avatar
My bad.. kan inte ha varit 200mg...

Testade sen igen tömde hela påsen 1g i koppen 2,5ml. Vatten..

Jaaaadu vad ska man säga förutom att de kändes så om att nu dör ja

Tilläggas kan ju också sägas att det har blixtrar i huvudet på mig ett tag på ett märkligt sätt.. känns även som att allt skiftar nyanser lite stup i ett...

Men ja kickade gjorde de tills känslan utav att dö kom..
__________________
Senast redigerad av WhatsWrongWithMee 2017-06-04 kl. 02:37. Anledning: Vadan?
Citera
2017-06-07, 14:30
  #142
Medlem
Jakåps avatar
Provade NiPH utan några andra droger i systemet för nån månad sedan och blev inte särskilt imponerad. Den verkar dock funka bättre om en eller flera substanser finns med som tillägg. Har nu dragit en liten näsa var av NiPH, 4F-NEP, A-Pihp samt tagit en 8 mg Norflurazepam för en stund sedan, slog på ganska bra måste jag säga. Får se hur lång tid det dröjer innan jag börjar överväga en påfyllning.
Citera
2017-06-21, 21:43
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellandy
körde en liten beställning från asken semester en vecka. Niph, alph-piph och 4f neb. Niph gav mig inget alls provat bomba lite nu efter att all 4f neb är slut, Alpha-piph har jag kört ett par gånger och är kul i små doser och rätt sällskap men blandningen med en ok lina 4fneb var en extrem fullträff i helgen. 4 snubbar med helt olika typer av sätt att påverka sig gav tummen
Säger det samma Alpha-piph är bra tycker jag, men tog ett par gånger att lära sig den, men små duttar av det och en bra lina 4f-neb är en favorit, hos mig och många jag testat med
Citera
2017-06-21, 21:55
  #144
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakåp
Provade NiPH utan några andra droger i systemet för nån månad sedan och blev inte särskilt imponerad. Den verkar dock funka bättre om en eller flera substanser finns med som tillägg. Har nu dragit en liten näsa var av NiPH, 4F-NEP, A-Pihp samt tagit en 8 mg Norflurazepam för en stund sedan, slog på ganska bra måste jag säga. Får se hur lång tid det dröjer innan jag börjar överväga en påfyllning.

Niph är totalt värdelös. säkert dom andra substanserna du intagit som bidragit till det ökade välmåendet .
Oerhört vidrig substans att dra nasalt också, Bomba stora mängder tycker jag heller inte ger så mkt, sämre än något som anses som "amfetamin light"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback