Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-17, 23:10
  #1
Medlem
unleash82s avatar
Har kommit. Ska ersätta nep, nipp och 4f-neb.

Inväntar på kamikazeoiloternas rapporter eller ickerapporter!
Citera
2016-08-21, 22:50
  #2
Medlem
orrecrists avatar
Någon som kan lämna en rapport om rus & div ?? Finns även på 24 nu
Citera
2016-08-21, 23:11
  #3
Medlem
Också nyfiken på denna...
Såpass att man klicka hem en 5'a😈
Antar att jag har detta på Tisdag, så jag misstänker att det kommer att testas redan då😆
Återkommer i så fall med en resultatrapport...
Ha det!😉
Citera
2016-08-22, 01:03
  #4
Medlem
Gonville.Bromheads avatar
Beställde och lär väl testa till helgen.

Återkom gärna om någon hinner testa innan dess.
Citera
2016-08-22, 22:34
  #5
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Någon som kan lämna en rapport om rus & div ?? Finns även på 24 nu
24an har väl inte den? Eller har jag missat nått
Citera
2016-08-23, 03:11
  #6
Medlem
Lomma63s avatar
Beställde 1g ska komma o morgon.vnufike och poitiv hoppas att det är något att det fungerar. Kör i morgon eftermiddag. .skriver något om den då
Citera
2016-08-23, 06:00
  #7
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
24an har väl inte den? Eller har jag missat nått

Fel av mig. Askens såklart.
Citera
2016-08-23, 09:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Fel av mig. Askens såklart.

Bara Asken som har?
Citera
2016-08-23, 09:48
  #9
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexfabriken
Bara Asken som har?


Har bara hittat den hos dom, dock inte letat så värst heller. Men är nöjd med ask så grottar inte ner mig nå vidare
Citera
2016-08-23, 15:21
  #10
Medlem
whosEHTs avatar
Jag hoppas att den här är något att ha, finns ju inte värst många alternativ just nu
Citera
2016-08-23, 16:18
  #11
Medlem
Lomma63s avatar
Beställde och swishad i går på eftermiddagen och låg i brevlådan i dag, snyggt paketerat. känns tryggt att handla av Asken. de har ett snyggt upplägg, jag gillar dem
Beställde 1g NIPH som test.
ett vitt poröst pulver med små mjuka klumpar, som vid närmare granskning har "glasfiberaktig" struktur, (som jag kan känna igen från någon annan produkt som jag köpt här, men kan inte komma på vilken just nu)
blir lätt mjöligt och fastnar på allt det får kontakt med.
nästan luktfritt
smakade en aning beskt som efter en stund spred sig i hela munnen med en svagt bedövande känsla.

lade upp 130 mg och delade den i 4 högar
snortade 30 mg väntade en stund
snäll vid näsan, men konsistensen får mig till att ana att det kan "klägga" i hopa sig om man tar större doser, men det får vi se senare.
har nu tagit 65 mg på 30 min känner en mild men behaglig stimulans med pulsökning (från 76 s/min till nu 92 s/min)
då jag tog 30 mg var 15 minut kan jag endå känna att det händer något men det är för tidigt att säga något konkret.
tänkte dra resterande i en line. vill inte döma ut den då jag är van vid högre mängder, har varit på rc dagligen i flera månader utan avbrott så min bedömning är kanske inte helt rättvis. men som sagt känner att den kryper på.
__________________
Senast redigerad av Lomma63 2016-08-23 kl. 16:25.
Citera
2016-08-23, 17:29
  #12
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
Beställde och swishad i går på eftermiddagen och låg i brevlådan i dag, snyggt paketerat. känns tryggt att handla av Asken. de har ett snyggt upplägg, jag gillar dem
Beställde 1g NIPH som test.
ett vitt poröst pulver med små mjuka klumpar, som vid närmare granskning har "glasfiberaktig" struktur, (som jag kan känna igen från någon annan produkt som jag köpt här, men kan inte komma på vilken just nu)
blir lätt mjöligt och fastnar på allt det får kontakt med.
nästan luktfritt
smakade en aning beskt som efter en stund spred sig i hela munnen med en svagt bedövande känsla.

lade upp 130 mg och delade den i 4 högar
snortade 30 mg väntade en stund
snäll vid näsan, men konsistensen får mig till att ana att det kan "klägga" i hopa sig om man tar större doser, men det får vi se senare.
har nu tagit 65 mg på 30 min känner en mild men behaglig stimulans med pulsökning (från 76 s/min till nu 92 s/min)
då jag tog 30 mg var 15 minut kan jag endå känna att det händer något men det är för tidigt att säga något konkret.
tänkte dra resterande i en line. vill inte döma ut den då jag är van vid högre mängder, har varit på rc dagligen i flera månader utan avbrott så min bedömning är kanske inte helt rättvis. men som sagt känner att den kryper på.

nu efter ca 1 timme efter sista intag. det smyger på , lite skakig men inget störande, varm, ganska go, ökad energi mild "tjack liknande" känsla om den sitter i och inte dalar för snabbt, skulle jag köpa denna igen. men det är lite tidigt att göra den sortens bedömning, får bli senare.
ska prova iv senare har inte bestämt mig för om jag ska ta 100 eller 150 mg som start dos, (gillar större påslag)

skulle vara kul om någon mer delade "rusrapport" så man inte fastnat i placebohimlen
__________________
Senast redigerad av Lomma63 2016-08-23 kl. 17:32.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback