Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-27, 16:15
  #133
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappe21
haha aa. när man tittar på press konferansen ser man hur hårt conor psykar alvarez.
blir intressant och se om de blir som med jose aldo
Det blir inte som med Aldo, där hade McGregor möjligheten att bryta ner honom under låååång tid, var väl över ett år innan fighten faktiskt blev av. Men jag tror han har lite nytta av det här, Alvarez är inte lika långt under ytan som Aldo, men han har heller inte samma "I dont give a fuck what you say, motherfucker"-aura runt sig som Diaz.
Citera
2016-10-27, 16:50
  #134
Medlem
zappe21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Det blir inte som med Aldo, där hade McGregor möjligheten att bryta ner honom under låååång tid, var väl över ett år innan fighten faktiskt blev av. Men jag tror han har lite nytta av det här, Alvarez är inte lika långt under ytan som Aldo, men han har heller inte samma "I dont give a fuck what you say, motherfucker"-aura runt sig som Diaz.

good point
Citera
2016-10-27, 18:41
  #135
Medlem
Laertess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappe21
haha aa. när man tittar på press konferansen ser man hur hårt conor psykar alvarez.
blir intressant och se om de blir som med jose aldo

Är det seriöst så du tolkade Alvarez under konferensen? Ärligt talat så kändes det som att Alvarez inte kände sig särskilt hotad. Snarare var det McGregor som blev märkbart provocerad vid face off. Hans stoiska aura har dessutom ersatts av en betydligt mer ettrig och stirrig stil, still entertaining though.
Citera
2016-10-27, 19:08
  #136
Medlem
rymdsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Det blir inte som med Aldo, där hade McGregor möjligheten att bryta ner honom under låååång tid, var väl över ett år innan fighten faktiskt blev av. Men jag tror han har lite nytta av det här, Alvarez är inte lika långt under ytan som Aldo, men han har heller inte samma "I dont give a fuck what you say, motherfucker"-aura runt sig som Diaz.

Tiden hade nog inte spelat någon roll i Alvarez fall. Antingen har man ett psyke eller så har man det inte. Conor kan säkert göra honom arg men har svårt att se Alvarez blir skärrad så som Aldo blev.
Citera
2016-10-27, 21:36
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdsol
Det ska bli riktigt spännande att se hur Conor hanterar Eddie´s nedtagningar. Visst finns ritiningen efter Mendez men till skillnad mot då så förbereder sig Conor nu mot detta. Matchen mot Mendez var också ett bra tag sen så hans försvar är såklart bättre nu. Som sagt, spännande

Sen ska man inte glömma hur jävla bra brottare chad mendes är. Jag tror att det kommer att se liknande ut, att alvarez kompenserar chads skicklighet med storlek.

Alltså inte en katastrof i paritet med gsp/fitch/maia.

Som jag sade tidigare, 40/60 till mcgs fördel men blir inte alls förvånad om alvarez avslutar.

Må bäste man vinna men den lille irländaren är en underhållare så war mcgregor!
Citera
2016-10-27, 23:55
  #138
Medlem
zappe21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laertes
Är det seriöst så du tolkade Alvarez under konferensen? Ärligt talat så kändes det som att Alvarez inte kände sig särskilt hotad. Snarare var det McGregor som blev märkbart provocerad vid face off. Hans stoiska aura har dessutom ersatts av en betydligt mer ettrig och stirrig stil, still entertaining though.

haha aa , team McGregor
Citera
2016-10-28, 11:48
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zappe21
haha aa , team McGregor

You've smoked yourself retarded man!

Men å andra sidan är det väl rimligt med tanke på hur ovilliga vissa är att ge cred också! Börjar bli svårt att avgöra vad som är en motreaktion på vad. Är det superfansen som drivit hatarna till hjärnskador eller tvärtom?

Fan vad bra matcher det är! Helt taggad!
Citera
2016-10-28, 14:53
  #140
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdsol
Tiden hade nog inte spelat någon roll i Alvarez fall. Antingen har man ett psyke eller så har man det inte. Conor kan säkert göra honom arg men har svårt att se Alvarez blir skärrad så som Aldo blev.
Nej det är ungefär det jag ville ha sagt också. Studerar man de psykologiska inför denna liknar det mer hur det såg ut inför matchen mot RDA (som iofs inte blev av). Inte lika lättpåverkad som Aldo, inte lika svåråtkomlig som Diaz, blir därmed min slutsats i det ämnet.
Citera
2016-10-29, 10:11
  #141
Medlem
Vill bara skriva av mig om vad jag tror om titelmatchen i lättvikt, så jag har det på papper sen

prediction : Alvarez går ut hårt, blir frustrerad när han inte kommer åt Conor, han släpper sin guard.. IT IS ALL OVER. COUNTER LEFT HOOK BY McCHEESE. Rond 1. 02:15
Citera
2016-10-29, 10:36
  #142
Medlem
har ingen aning om hur maien event slutar men detta kort är super duper bra !!! jag tror eddie och mcg kommer bjuda upp till show oavsett vem som vinner. tror dock ngn av dessa sover innan 3 e ronden
Citera
2016-11-02, 22:39
  #143
Medlem
Mx_1337s avatar
UFC 205: Alvarez vs. McGregor Media Conference Call Part 1

Live just nu.
Citera
2016-11-02, 23:27
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
UFC 205: Alvarez vs. McGregor Media Conference Call Part 1

Live just nu.
Värt att nämna är ju att det bara är Woodley, Thompson, Champion och Karolina som deltar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback