Citat:
Ja, den där "Level 7 "Eye Fuck" är något jag har varit med om många gånger, ända från högstadiet faktiskt.
Och jag tycker det är precis lika obehagligt och fullkomligt oförståeligt varje gång.
Jag kan helt enkelt inte förstå hur de tjejerna tänker.
Det är precis som om de bara Förutsätter att det bara ska räcka med att Titta på någon de gillar, som om de tror att de förtrollar killen på det sättet - så att han bara ska släppa allt han har, allt han gör, och bara springa fram till henne och börja uppvakta henne.
Vad är det för FEL på såna tjejer egentligen?
Dvs varför går de inte Själv fram till killen de är intresserad av?
Det som händer är alltså att plötsligt går en tjej fram till mig, ställer sig några meter Rakt Framför mig - och bara tittar och ler. Rakt i ögonen.
Och bara Står Där ...
Flera minuter.
Ja ... det blir obehagligt faktiskt.
För jag undrar Vad De Håller på med.
Alltså, det hade varit sin sak om de hade stannat på sitt ursprungsställe.
Tex vid bordet de fått syn på mig, eller var de nu ursprungligen stod.
Istället för att Gå Fram till mig, ställa sig rakt framför mig.
Och bara titta.
Jag gillar inte när folk bara förväntar sig att någon annan ska ta initiativet.
Och det är ju det de gör, de förväntar sig att man ska släppa allt och bara falla pladask.
Men jag vägrar att ge dem den tillfredsställelsen.
Så det jag gör istället, när de ställer sig så och glor, är att bara vifta med fingret - "kom hit" alltså.
För Jag tänker inte gå fram som sagt.
Och det blir faktiskt ganska så roligt då - för de Kommer faktiskt.
I några fall har de t.o.m. joggat till mig. (när de tex stått på andra sidan baren eller liknande).
Och det är kul, att bara "vifta med fingret" så kommer de sättandes =)
För aldrig att Jag hade kommit, som nån slags blivande dressyrobjekt eller nåt.
Nejdu.
Och jag tycker det är precis lika obehagligt och fullkomligt oförståeligt varje gång.
Jag kan helt enkelt inte förstå hur de tjejerna tänker.
Det är precis som om de bara Förutsätter att det bara ska räcka med att Titta på någon de gillar, som om de tror att de förtrollar killen på det sättet - så att han bara ska släppa allt han har, allt han gör, och bara springa fram till henne och börja uppvakta henne.
Vad är det för FEL på såna tjejer egentligen?
Dvs varför går de inte Själv fram till killen de är intresserad av?
Det som händer är alltså att plötsligt går en tjej fram till mig, ställer sig några meter Rakt Framför mig - och bara tittar och ler. Rakt i ögonen.
Och bara Står Där ...
Flera minuter.
Ja ... det blir obehagligt faktiskt.
För jag undrar Vad De Håller på med.
Alltså, det hade varit sin sak om de hade stannat på sitt ursprungsställe.
Tex vid bordet de fått syn på mig, eller var de nu ursprungligen stod.
Istället för att Gå Fram till mig, ställa sig rakt framför mig.
Och bara titta.
Jag gillar inte när folk bara förväntar sig att någon annan ska ta initiativet.
Och det är ju det de gör, de förväntar sig att man ska släppa allt och bara falla pladask.
Men jag vägrar att ge dem den tillfredsställelsen.
Så det jag gör istället, när de ställer sig så och glor, är att bara vifta med fingret - "kom hit" alltså.
För Jag tänker inte gå fram som sagt.
Och det blir faktiskt ganska så roligt då - för de Kommer faktiskt.
I några fall har de t.o.m. joggat till mig. (när de tex stått på andra sidan baren eller liknande).
Och det är kul, att bara "vifta med fingret" så kommer de sättandes =)
För aldrig att Jag hade kommit, som nån slags blivande dressyrobjekt eller nåt.
Nejdu.
Tänkte samma sak under den tiden hon stirrade på mig. Varför inte komma fram och hälsa liksom?Tjejer bör ta första steget i dessa fall men det är fabelaktig då det är vi män som måste ta initiativet...ALLTID

Sen känns det väl lite för stelt att påbörja en konversation med en främlingen i tunnelbanan t ex. Kanske därför de inte kommer fram till oss. Speciellt i Sverige där alla står istället för sitta då det finns hundratals lediga sittplatser.
6,7 och 8 fick jag av min crush en gång i tiden, men inte fan var hon så intresserat trots hennes ständiga blickar. 5 gångerna av 10 stirrar ju de för att X ser annorlunda ut, eller har en snorkråka. Med andra ord, kan man nästan aldrig läsa av tjejer genom ögonkontakt tävling.
Du måste verkligen vara snygg(no homo) för få tjejer så lätt genom att bara "vifta med fingret"
Verkade de superintresserat när de kom fram till dig? Fick du ligg?
.