Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-25, 10:38
  #349
Medlem
Punderipunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Låter som dåligt tjack eller någon sorts överdos. Kanske kombinationen Elvanse och vad för annat mysko skiten är bankad med.

Ja visst? Känns sjukt skumt om de va en överdos med tanke på mängderna jag brukar ta när jag vill va speedad och väntade ju ändå mellan relativt länge i mitt tycke
Skitskumt verkligen men måste varit utbankat med nåt jag inte fått innan, har dock knappt koll på allt som de bankas ut med eller effekterna av det men nånting skumt iallafall
Citera
2023-11-25, 11:45
  #350
Moderator
Morfar-52s avatar
"Dåligt tjack? AT istället för rus?" infogad från drogakuten./mod
Citera
2023-11-25, 14:35
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punderipundera
Hade en udda upplevelse inatt, hade tagit 80mg elvanse tidigare under dagen pga min adhd och sen drog jag en lina (0.1-0.2 skulle jag chansa på men har ingen våg) vid 20.00 kände ingen förändring alls så fyllde på 21.30 med lika mycket, kändes fortfarande inte så annorlunda men blev lite slö o ville helst inte resa mig på soffan dock inte på den nivån att jag tyckte de va konstigt då. Gav de ett sista försök runt 1 inatt men ungefär lika mycket till, en halvtimme efter sista så kommer det som en våg av yrsel, illamående och blodsockerfall. Kändes som att jag hade at utan att ha ätit, druckit och sovit men jag hade gjort allt det och precis som jag brukar. Har brukat tjack periodvis sen 2020 men aldrig blivit slö och trög i huvvet av det. Kortfattat gick o spydde o sen la jag mig o vilade ett tag (utan att kunna sova dessvärre) o först för någon timme sen kände jag mig levande nog att gå upp o trycka i mig lite nudlar… hade även hjärnstötar ett tag och påminde lite om när jag överdoserade för nåt år sen bortsett från att jag då hade tryckt i mig betydligt mer, somnade och kunde inte stå eller sitta upp utan att det svartnade för ögonen. Är det någon som vet varför eller har någon teori på varför jag reagerade så annorlunda mot vad jag brukar och hur jag kunde bli så slö istället?
Är förövrigt tjej, 162cm och väger 61kg om det skulle spela någon roll

Nu vet jag inte om detta bara gäller IV eller det borde la gå o trycka i sig fär mycket även i näsan...hm.
Överdos på tjack har ju symptomen som du beskriver. Man spyr, blir trött. Får man i sig på tok för mycket bra tjack kan man ju till och med somna. Vet dock inte hur det fungerar nät man snorar som sagt, men det borde ju inte vara omöjligt.
Citera
2023-11-26, 02:14
  #352
Medlem
Punderipunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Stupid-
Nu vet jag inte om detta bara gäller IV eller det borde la gå o trycka i sig fär mycket även i näsan...hm.
Överdos på tjack har ju symptomen som du beskriver. Man spyr, blir trött. Får man i sig på tok för mycket bra tjack kan man ju till och med somna. Vet dock inte hur det fungerar nät man snorar som sagt, men det borde ju inte vara omöjligt.

Ja det kändes som en mild od så kan ju mycket väl ha varit det tyckte bara det va så konstigt för fick aldrig ruset liksom och har ändå fått i mig både fultjack o riktigt potent tjack flera gånger innan på både högre doser och kortare mellanrum.
Men vem vet haha är ju en jävla massa faktorer som spelar in o all möjlig skit som de bankas med, sjukt obekväm natt iallafall så blir en paus ett tag
Citera
2024-03-26, 20:21
  #353
Medlem
Benso för att komma ner tjackrus

Aldrig testat benso för att komma ner efter tjackrus, fick ett par av en vän 2st oxascand 10mg 1st 10mg stesolid och 2st imovane 7.5mg.

Han tycker jag ska sänka alla samtidigt?
Vad säger ni, något speciellt upplägg? Ponera 24h 0.5 - 1g med mycket alkohol.

Tack på förhand !
Citera
2024-03-26, 21:07
  #354
Moderator
Morfar-52s avatar
"Benso för att komma ner tjackrus" infogad./mod
Citera
2024-03-27, 10:50
  #355
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Aldrig testat benso för att komma ner efter tjackrus, fick ett par av en vän 2st oxascand 10mg 1st 10mg stesolid och 2st imovane 7.5mg.

Han tycker jag ska sänka alla samtidigt?
Vad säger ni, något speciellt upplägg? Ponera 24h 0.5 - 1g med mycket alkohol.

Tack på förhand !

Har du inte tolerans på Z-analoger/benso så ta 1 Imovane 7.5 och en Oxascand så lär du slockna och vakna och må bra. Glöm inte få i dig något även om det tar emot. Som natt och dag hur man mår både under och efter ett tjack-rus med föda i magen än att inte ha det.
Citera
2024-03-27, 16:02
  #356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Har du inte tolerans på Z-analoger/benso så ta 1 Imovane 7.5 och en Oxascand så lär du slockna och vakna och må bra. Glöm inte få i dig något även om det tar emot. Som natt och dag hur man mår både under och efter ett tjack-rus med föda i magen än att inte ha det.
Tack! Nej ingen tolerans och väldigt känslig på benso överlag de få gånger jag testat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback