Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-14, 16:44
  #1
Medlem
Lite bakgrundshistoria, har varit oskuld fram tills i år. Är 22 år, legat med 5 pers, några av dom lite fler gånger men har aldrig lyckats att komma. Jag är en kille, blir lätt hård, när jag börjar köra igång känns det helt okej, men ju längre jag kör så börjar det nästan kännas som man bara knullar vatten, ingen friktion alls, vilket leder till att jag blir slak, tänker för mycket, och typ 1 gång som jag varit ganska nära blev jag slak bara för tänken av att jag måste lyckas komma nu för hennes skull.

Tjejerna tror såklart att det är deras fel, men tror det måste ligga hos mig. Har kollat på porr kanske några gånger i veckan sedan jag varit 15? och runkar ganska hårt och snabbt.

Känner jag inget för jag runkat för hårt och förstört nerver? eller har jag bara nedsatt känsel i penisen? eller att jag varit så van att runka till objekt och helt plötsligt när man har sex med någon inser man att den personen inte är ett objekt och kan därför inte komma?

så många frågor, så få svar... tycker detta är super jobbigt, håller på lite med en tjej just nu och är rädd att detta ska förstöra allt. (har klarat mig utan och kolla på porr i ca 2veckor, inga som helst problem, så jag är inte beroende till porr, skulle jag inte påstå i alla fall.

Har hela mitt liv föreställt mig att sex skulle va helt fantastiskt och att man skulle komma efter 1 min de första gångerna... varför kunde det bara inte va så, så jag kunde slippa detta problem
__________________
Senast redigerad av bobzo 2016-08-14 kl. 16:50.
Citera
2016-08-14, 16:53
  #2
Medlem
nedboys avatar
Gör så att nästa gång du knullar så fokusera bara på att göra så att just den sekunden du befinner dig i är skön. Så kör du på och tänk inte på att du ska komma eller nåt. Kör så länge det känns skönt. Tids nog så kletar du ner tjejen.
Citera
2016-08-14, 16:57
  #3
Medlem
John-Pauls avatar
Kanske blivit porrimpotens, "Skada" i hjärnan.
Citera
2016-08-14, 16:58
  #4
Medlem
Har haft exakt samma problem som dig fast för 10 år sedan då jag var 15. För mig så tog det 4 tjejer innan jag kom första gången men i övrigt samma fenomen med slakheten som smyger sig på efter prestationskraven samt att det inte känns så mycket.
De tips jag kan ge är att
1. Övning ger färdighet. Ge inte upp, det krävs många omgångar för somliga.
2. Spänn dina bäckenmuskler (eller vad det nu är vi killar har) i intervaller inuti henne. Du vet när du spänner kuken liksom.
3. Variera kukpositioneringen för att hitta den ytan som är skönast att gnugga sig emot. Man behöver inte byta ställning utan bara position på hur man ligger på henne. Lite längre upp är skönare ibland, lite längre ned är skönare ibland.

Detta är färdigheter man lär upp över tid.
Citera
2016-08-14, 17:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Har haft exakt samma problem som dig fast för 10 år sedan då jag var 15. För mig så tog det 4 tjejer innan jag kom första gången men i övrigt samma fenomen med slakheten som smyger sig på efter prestationskraven samt att det inte känns så mycket.
De tips jag kan ge är att
1. Övning ger färdighet. Ge inte upp, det krävs många omgångar för somliga.
2. Spänn dina bäckenmuskler (eller vad det nu är vi killar har) i intervaller inuti henne. Du vet när du spänner kuken liksom.
3. Variera kukpositioneringen för att hitta den ytan som är skönast att gnugga sig emot. Man behöver inte byta ställning utan bara position på hur man ligger på henne. Lite längre upp är skönare ibland, lite längre ned är skönare ibland.

Detta är färdigheter man lär upp över tid.

Bra svar! ska testas, hoppas bara att det är en spärr i hjärnan som ska släppas...
Citera
2016-08-14, 17:13
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John-Paul
Kanske blivit porrimpotens, "Skada" i hjärnan.

aa har tänkt på detta, oavsett jag inte är beroende(tror jag) så kan jag blivit skadad för att jag runkat till porr under så lång tid utan att varit med en annan partner? är bästa sett isåfall att avstå från porr och runk i månader?
Citera
2016-08-14, 17:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Gör så att nästa gång du knullar så fokusera bara på att göra så att just den sekunden du befinner dig i är skön. Så kör du på och tänk inte på att du ska komma eller nåt. Kör så länge det känns skönt. Tids nog så kletar du ner tjejen.

har verkligen försökt på mig detta, men tids nog så försvinner motståndet och man knullar vatten, antar att halvpanik utbryter i hjärnan och jag blir då slak ibland
Citera
2016-08-14, 17:19
  #8
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobzo
har verkligen försökt på mig detta, men tids nog så försvinner motståndet och man knullar vatten, antar att halvpanik utbryter i hjärnan och jag blir då slak ibland

Men det är ju bara för att du fokuserar dina tankar under knullet på fel saker. Känns det som vatten så byt ställning eller gör nåt annat. Tryck in den i munnen på henne eller be henne suga pung eller ta ett glas vatten och berätta en rolig historia och kör igång sen igen.

Fokusera på att känna närhet till tjejen.
Citera
2016-08-14, 17:26
  #9
Medlem
John-Pauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobzo
aa har tänkt på detta, oavsett jag inte är beroende(tror jag) så kan jag blivit skadad för att jag runkat till porr under så lång tid utan att varit med en annan partner? är bästa sett isåfall att avstå från porr och runk i månader?

Jag tror nog att porrkonsumtionen snarare än runkningen är vad som orsakar "porrimpotens"
(FB) Jag lider av PED - "Porrimpotens". Här är min rehabiliteringsproccess!

http://nyheter24.se/nyheter/forsknin...med-din-hjarna
Citera
2016-08-14, 17:37
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobzo
Lite bakgrundshistoria, har varit oskuld fram tills i år. Är 22 år, legat med 5 pers, några av dom lite fler gånger men har aldrig lyckats att komma. Jag är en kille, blir lätt hård, när jag börjar köra igång känns det helt okej, men ju längre jag kör så börjar det nästan kännas som man bara knullar vatten, ingen friktion alls, vilket leder till att jag blir slak, tänker för mycket, och typ 1 gång som jag varit ganska nära blev jag slak bara för tänken av att jag måste lyckas komma nu för hennes skull.

Tjejerna tror såklart att det är deras fel, men tror det måste ligga hos mig. Har kollat på porr kanske några gånger i veckan sedan jag varit 15? och runkar ganska hårt och snabbt.

Känner jag inget för jag runkat för hårt och förstört nerver? eller har jag bara nedsatt känsel i penisen? eller att jag varit så van att runka till objekt och helt plötsligt när man har sex med någon inser man att den personen inte är ett objekt och kan därför inte komma?

så många frågor, så få svar... tycker detta är super jobbigt, håller på lite med en tjej just nu och är rädd att detta ska förstöra allt. (har klarat mig utan och kolla på porr i ca 2veckor, inga som helst problem, så jag är inte beroende till porr, skulle jag inte påstå i alla fall.

Har hela mitt liv föreställt mig att sex skulle va helt fantastiskt och att man skulle komma efter 1 min de första gångerna... varför kunde det bara inte va så, så jag kunde slippa detta problem

Bara träning förmodligen. Man suger på sex i början.Tar en 2-300 gånger att bli bra på det. Testa olika ställningar etc.

Testa att inte köra så hårt, ibland är det skönare att ta det lite lugnare.

Testa även saker du tänder på, kanske sexiga underkläder eller dirty talk?
Citera
2016-08-14, 18:32
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John-Paul
Jag tror nog att porrkonsumtionen snarare än runkningen är vad som orsakar "porrimpotens"
(FB) Jag lider av PED - "Porrimpotens". Här är min rehabiliteringsproccess!

http://nyheter24.se/nyheter/forsknin...med-din-hjarna

har som sagt slutat kolla på porr i ett par veckor, och har bestämt mig för att fortsätta så i några månader till, se om det gör någon förändring, sen tänker jag skita i o runka innan jag ska ha sex, typ några veckor innan. Senast hade jag inte runkat kanske 6 dagar innan? men gick ändå inte, så ska försöka sluta upp med båda tills det ger resultat i sängen.
Citera
2016-08-14, 18:41
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Bara träning förmodligen. Man suger på sex i början.Tar en 2-300 gånger att bli bra på det. Testa olika ställningar etc.

Testa att inte köra så hårt, ibland är det skönare att ta det lite lugnare.

Testa även saker du tänder på, kanske sexiga underkläder eller dirty talk?

Går knappt igång på något i verkligheten, i porr så går jag igång snabbt på det, liksom sexiga stringtrosor, hon står där på alla fyra och bara inväntar min kuk. Men så när det kommer till verkligheten så gav inte detta mig samma upphetsning. Min hjärna känns helt fuckad, varför gick jag inte igång mer av det? liksom att man själv är i den positionen i verkligheten och har chansen och knulla skiten ur henne, men ändå så går jag igång mer på det om det vore porr? (kollar mycket på amatör porr, och måste absolut inte kolla på ''perfekta kvinnokroppar'' för att komma, brukar ibland kolla på äldre, tjocka, smala.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback