Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-13, 20:08
  #1
Medlem
MittNamnLevers avatar
Dana White: "Stephen ‘Wonderboy’ Thompson is going to fight for the 170-pound title "
(http://www.mmafighting.com/2016/8/12...oodley-for-ufc)

En välförtjänt titelfight för thompson om ni frågar mig!
Vem tar hem det och vilka styrkor kommer vi få se mycket av?
Vem hade ni bettat på?

Mvh
Citera
2016-08-13, 20:55
  #2
Medlem
Woodley kommer ta det. Tveksamt om han någonsin kommer få en "moneyfight"
Citera
2016-08-14, 00:35
  #3
Medlem
Är oddsen jämna kommer jag inte satsa, men är Wonderboy underdog sätter jag gärna 100 spänn på honom. Tror inte en sekund på Woodley. Tänker du satsa så satsa på Wonderboy!
Citera
2016-08-14, 09:29
  #4
Medlem
Prime-Apes avatar
Känns som Wonderboy kommer ta titeln. Trashade Hendricks och spöade Macdonald övertygande.
Woodleys styrka är ju helt klart brottningen och hans explosivitet. Fast Thompson har ganska sharp TDD. Och frågan är hur länge Woodleys explosivitet håller i de senare ronderna.
Min prediction är Wonderboy på dec. (kanske t.o.m. en tko i de senare ronderna )
Citera
2016-08-31, 01:06
  #5
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prime-Ape
Känns som Wonderboy kommer ta titeln. Trashade Hendricks och spöade Macdonald övertygande.
Woodleys styrka är ju helt klart brottningen och hans explosivitet. Fast Thompson har ganska sharp TDD. Och frågan är hur länge Woodleys explosivitet håller i de senare ronderna.
Min prediction är Wonderboy på dec. (kanske t.o.m. en tko i de senare ronderna )

Japp!! Har satt en slant på honom. Känns som att Woodley är gjord för Wonderboys stil. Har svårt att se Woodley vinna även om det såklart kan hända vad som helst i denna sporten!
Intressant att Wonderboys bror har gift sig med Weidmans syster. Sparras dom lite lär hans takedown defense bli sjukt vasst med.
Citera
2016-08-31, 01:08
  #6
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanemura
Är oddsen jämna kommer jag inte satsa, men är Wonderboy underdog sätter jag gärna 100 spänn på honom. Tror inte en sekund på Woodley. Tänker du satsa så satsa på Wonderboy!

Absolut min vän. Thompson kommer ta hem det, rätt säker på det.. Eller ptja, så säker man kan bli
Citera
2016-08-31, 06:35
  #7
Medlem
Svår matchup tror som ni andra på wonderboy men woodly e en silent sleeper, vi såg vad han gjorde mot lawler explosiviteten är imponerande tiden av har gjort att hans stil är svårare att förutse, att utse vinnare här är lotto även om jag ger wonderboy fördelen, avslut och underspel i ronder är det jag kommet sattsar på när matchen släpps
Citera
2016-09-01, 04:18
  #8
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Svår matchup tror som ni andra på wonderboy men woodly e en silent sleeper, vi såg vad han gjorde mot lawler explosiviteten är imponerande tiden av har gjort att hans stil är svårare att förutse, att utse vinnare här är lotto även om jag ger wonderboy fördelen, avslut och underspel i ronder är det jag kommet sattsar på när matchen släpps

Sant, de explosiva är ofta väldigt oförutsägbara.
Lawler var dock inte sig själv i den matchen och låg inte på woodley så mkt som han borde gjort.
Så jävla svårt att bedöma dominans med när det handlar om en så snabb knock, om du är med på hur jag tänker.
I thompson vs macdonald råder det inget tvivel om vem som var den bättre mannen. Thompson dominerade hela den matchen med teknik. Precis som Macdonald gjorde i sin match mot Woodley. Fyfan vad han körde över honom
Citera
2016-09-01, 08:21
  #9
Medlem
Woodley sitter ju på den typen av kraft som gör att han alltid har en 50/50 chans även om han verkar gått full retard på senaste.

Hoppas på wonderboy eftersom han är mer underhållande men alla som kan välta lawler har en god chans.

Wb r3.
Citera
2016-09-01, 22:49
  #10
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otecknadversion
Woodley sitter ju på den typen av kraft som gör att han alltid har en 50/50 chans även om han verkar gått full retard på senaste.

Hoppas på wonderboy eftersom han är mer underhållande men alla som kan välta lawler har en god chans.

Wb r3.

Visst är det så! Ska dock bli spännande att se om han kan nyttja den kraften mot en 5 faldig världsmästare i kickboxning med 57-0 i matcher
Citera
2016-09-01, 23:26
  #11
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Är jag den enda som inte tycker att Wonderboy är särskilt underhållande?? Han är dock en riktigt grym fighter, sättet han plockade isär Rory MacDonald var väldigt imponerande. Tror Woodleys enda chans är att vinna på knock och med den explosiviteten och slagstyrkan så finns ju alltid chansen.
Citera
2016-09-02, 02:20
  #12
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Är jag den enda som inte tycker att Wonderboy är särskilt underhållande?? Han är dock en riktigt grym fighter, sättet han plockade isär Rory MacDonald var väldigt imponerande. Tror Woodleys enda chans är att vinna på knock och med den explosiviteten och slagstyrkan så finns ju alltid chansen.

Vad är det du inte tycker är underhållande med Wonderboy?
Själv gillar jag honom pga hans unika stil och sportsmanship
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback