Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-10, 21:44
  #721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Dock har han ju inte hitta så snygga ersättare på den manliga fronten alla gånger.
Nu förstår jag inte vad du menar... 😂
https://abload.de/img/vilde5vsvb.jpg
Citera
2018-02-14, 19:04
  #722
Medlem
Jaha då funkar inte lösenordet längre, var väl nån som trodde dom skulle vara smarta o ändra lösenordet men är ju bara för originalanvändaren att återställa o sätta in ett nytt lösen. Antagligen nån som trodde dom kunde behålla kontot för sig själv om dom bytte lösen Smart jobbat.
Citera
2018-02-14, 20:03
  #723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Jaha då funkar inte lösenordet längre, var väl nån som trodde dom skulle vara smarta o ändra lösenordet men är ju bara för originalanvändaren att återställa o sätta in ett nytt lösen. Antagligen nån som trodde dom kunde behålla kontot för sig själv om dom bytte lösen Smart jobbat.
Lösenorden gäller ju bara för en tid typ en vecka. Kanske var det den som gick ut.
Citera
2018-03-02, 15:23
  #724
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaFamiglia
Nu förstår jag inte vad du menar... 😂
https://abload.de/img/vilde5vsvb.jpg
Nu skall man inte jämföra men den unge Rocco utan med Göran Vänster och Samson.
Är det han med skägget som är liten skit eller är den andre en gigant?
__________________
Senast redigerad av kinky_M 2018-03-02 kl. 15:26.
Citera
2018-03-26, 23:41
  #725
Avstängd
https://vk.com/video-119920302_456239059
patricia sun.

är det johan vilde själv på film?
Citera
2018-03-28, 19:00
  #726
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
https://vk.com/video-119920302_456239059
patricia sun.

är det johan vilde själv på film?
är Andreas och skägget.
Vill du se Johan måste du gå till de tidigaste filmerna.
Citera
2018-03-30, 18:47
  #727
Medlem
okok1s avatar
Någon som orkar ladda ner alla filmer och slänga upp på torrent?

(FB) johanvilde.com databas hackad

Jag har testat att ladda ner några och det funkar. Kopiera .flv texten för högsta kvalitet...
Citera
2018-03-30, 21:29
  #728
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Någon som orkar ladda ner alla filmer och slänga upp på torrent?

(FB) johanvilde.com databas hackad

Jag har testat att ladda ner några och det funkar. Kopiera .flv texten för högsta kvalitet...

Det vore både olagligt och osmakligt. Låt vinballen vara i fred. Hans horknullarbolag går dåligt redan, låt honom få ha några kunder kvar. Om de nu inte blivit uthängda med namn efter databasmissen.
__________________
Senast redigerad av Studsboll 2018-03-30 kl. 21:38.
Citera
2018-03-31, 12:31
  #729
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Någon som orkar ladda ner alla filmer och slänga upp på torrent?

(FB) johanvilde.com databas hackad

Jag har testat att ladda ner några och det funkar. Kopiera .flv texten för högsta kvalitet...

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det vore både olagligt och osmakligt. Låt vinballen vara i fred. Hans horknullarbolag går dåligt redan, låt honom få ha några kunder kvar. Om de nu inte blivit uthängda med namn efter databasmissen.


Haha bara jag som fått ett sms ”Johan vildes databas hackad vill du inte att vi offentlig gör ditt namn på diverse forum var vänlig klicka här” haha minns att jag var kund för flera år sedan.. om jag minns bara att jag skrev min mejl adress & nr? Men om mitt namn skulle hamna på något forum som förklarar att just jag varit kund skulle det spela lika stor roll som en bajskorv i rymden, & att jag skulle trycka på någon random länk skulle inte tro det & hoppas ingen är så jävla dum i huvudet så att dom gör det.
Citera
2018-03-31, 12:36
  #730
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
är Andreas och skägget.
Vill du se Johan måste du gå till de tidigaste filmerna.

Fast då har han ju mask, det enda man ser är hans klena & beniga kropp & hängiga vinballe..
Citera
2018-03-31, 12:37
  #731
Medlem
orrecrists avatar
Vill han ändå se hans filmer ligger många kvar på eroprofile. Sjukt att han hållit på i över 13 år..
Citera
2018-03-31, 15:25
  #732
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Vill han ändå se hans filmer ligger många kvar på eroprofile. Sjukt att han hållit på i över 13 år..
Hade varit tunt med svensk porr dom senaste 13 åren utan den vilde..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback