Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-27, 18:23
  #697
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle82
Skaffa vip vet ja. Brukar köpa då och då när nån snygg tjej är med!
Bästa vore om han kunde satsa på kvalité istället för kvantitet!

Är väll bara en vecka, får man typ filma från mobilen & spara drt mest intressanta. Många gamla filmer ligge ju på eroprofile.
Citera
2017-11-28, 21:47
  #698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Är väll bara en vecka, får man typ filma från mobilen & spara drt mest intressanta. Många gamla filmer ligge ju på eroprofile.


Tyvärr är det så. Bästa knepet är att spara ihop typ en månad eller så när det är snygga tjejer med. Och sen köpa.
Senaste tjejen Lisa är något av en hit tycker jag
Citera
2017-11-28, 21:58
  #699
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle82
Tyvärr är det så. Bästa knepet är att spara ihop typ en månad eller så när det är snygga tjejer med. Och sen köpa.
Senaste tjejen Lisa är något av en hit tycker jag

Hon innan sägs vara fräch, Sarah, men hon är mycket yngre.. Lisa 49 lockar inte så jätte mycket, men om du säger det så. Får ge det en chans, jag menar bli man medlem får man ju se alla filmer.
Citera
2017-11-28, 22:02
  #700
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Hon innan sägs vara fräch, Sarah, men hon är mycket yngre.. Lisa 49 lockar inte så jätte mycket, men om du säger det så. Får ge det en chans, jag menar bli man medlem får man ju se alla filmer.


Sant!
Alice är dock fräsch tycker jag
Citera
2017-12-05, 16:56
  #701
Medlem
Det ryktas om att Tina har varit över till England för att spela in filmer/scener, någon som vet något mer om det här? Hur hittar man dom?
Citera
2017-12-12, 23:19
  #702
Medlem
Cosmo08s avatar
Måste bara fråga. johanvilde.com och porrdebut.net är i princip samma sajt och samma brudar va? Känner igen Mr Vildes förvrängda röst i intervjuerna....
Citera
2017-12-14, 18:18
  #703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo08
Måste bara fråga. johanvilde.com och porrdebut.net är i princip samma sajt och samma brudar va? Känner igen Mr Vildes förvrängda röst i intervjuerna....


Japp så är det
Citera
2017-12-14, 18:50
  #704
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo08
Måste bara fråga. johanvilde.com och porrdebut.net är i princip samma sajt och samma brudar va? Känner igen Mr Vildes förvrängda röst i intervjuerna....

Röst? Räcker inte Jörans vinballe som kännetecken?
Citera
2017-12-14, 19:01
  #705
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Röst? Räcker inte Jörans vinballe som kännetecken?

Precis, låter det efterblivet är det Vilde. I hans värld är det normalt att springa runt med kuken men inte prata. Alla vet ju vem han är ändå.
Hade det var riktig röst hade några vart bra, med de hororna som håller måttet! Svårt att runka när en robot pratar, tänker bara på starwars då, och då blir man inte direkt kåt
Citera
2018-01-24, 20:07
  #706
Medlem
skvallertackas avatar
Då Johan Vilde förmodligen tittar här så vill jag i all välmening tipsa er alla om något som förmodligen försvinner snabbt snart.

Vid inlogg. Ange vilde och vilde som användarnamn och lösen.

Innovationsrikedom är inte vildes starkaste kort.
Citera
2018-01-26, 01:49
  #707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Då Johan Vilde förmodligen tittar här så vill jag i all välmening tipsa er alla om något som förmodligen försvinner snabbt snart.

Vid inlogg. Ange vilde och vilde som användarnamn och lösen.

Innovationsrikedom är inte vildes starkaste kort.
Hehe sjukt! Fungerar fortfarande
Citera
2018-01-26, 02:29
  #708
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Då Johan Vilde förmodligen tittar här så vill jag i all välmening tipsa er alla om något som förmodligen försvinner snabbt snart.

Vid inlogg. Ange vilde och vilde som användarnamn och lösen.

Innovationsrikedom är inte vildes starkaste kort.

Det är knappast herr vinballe själv som har det användarnamnet utan en kund som varit precis så osmart som någon dom vill betala för skräpet. Folk saknar helt fantasi.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback