Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-12, 14:05
  #1
Avstängd
KentSvenssons avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2016-08-12, 16:21
  #2
Medlem
Du vill diskutera kvalitén på världens största läkemedelsföretags hgh?
Citera
2016-08-12, 16:26
  #3
Avstängd
KentSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Du vill diskutera kvalitén på världens största läkemedelsföretags hgh?

Hej. Ja då det finns väldigt många märken på hgh på marknaden nu så är det väl trevligt att få höra folks åsikter kring märket,doser,effekter,bieffekter man kan vänta sig på riktight pharma hgh. Din va ju väldigt positiv och jag delar den, Geno är enligt mig det bästa hgh man kan få tag på idag.
Citera
2016-08-13, 11:47
  #4
Medlem
thechosenoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Hej. Ja då det finns väldigt många märken på hgh på marknaden nu så är det väl trevligt att få höra folks åsikter kring märket,doser,effekter,bieffekter man kan vänta sig på riktight pharma hgh. Din va ju väldigt positiv och jag delar den, Geno är enligt mig det bästa hgh man kan få tag på idag.

Fan va lat du är!!! Kan du inte ens se till att kolla så rubriken är rättstavad innan du postar en ny tråd?
Det stavas Pfizer inte Pizer!

Så enligt dig är Genotropin det bästa hgh man kan få tag på idag? Vad grundar du det på? Tror du det är nån skillnad på Norditropin/Omnitrope/Genotropin förutom namnen? Isf har jävligt många patienter blivit blåsta av sina läkare när dom fått Omnitrope utskrivet istället för Genotropin och läkaren dessutom har förklarat för patienten att dom innehåller exakt samma verksamma substans.

Vad du menar är nog att fake-Norditropin är sämre än äkta Genotropin men det behöver man inte skriva ut för det fattar alla och det omvända gäller ju med att fake-Genotropin är sämre än äkta Norditropin!
Så länge vi pratar äkta vara så är det ingen skillnad på hgh-märken som märken!

Alla märken förfalskas, så enda sättet att VERKLIGEN veta om nåt är äkta är att veta var det kom ifrån från början. Hur många vet verkligen det? Sen kan folk påstå att dom känner av hgh hit och dit hur mycket dom vill men det är bullshit. Man känner inte av hgh och bieffekterna som det kan ge kan många andra läkemedel med ge så det går att luras där med!

Dock kan man kolla sina IGF-1 värden för att se om man kör på äkta växt. 4 dagar i rad med 10IE per dag får IGF-1 värdet att stiga rekordhögt vet jag av egen erfarenhet!
Man kan dra ett IGF-1 test innan man börjar med hgh och sedan efter man kört igång så får man svart på vitt om man undrar.
Citera
2016-08-29, 22:43
  #5
Medlem
LillaLabans avatar
Stor humor!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback