Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-02-16, 01:24
  #37
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stureplansstekaren
Är född på den första delen av 70-talet och finner inte påståendet i sig konstigt, bara att HRT svarar underligt på Tammers något ifrågasättande inlägg.

Läs igen nu har HRT svarat bla bla

Ett kortfattat :


JA, ett konstaterande följt av en förklaring
Att det inte är vetenskapligt bevisat innebär inte att det inte är sant
Citera
2023-02-20, 02:27
  #38
Medlem
TwnyForReals avatar
Hur ser det ut idag med startpistoler ? Används det och finns det i Sverige ?
Citera
2023-02-20, 05:39
  #39
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Hur ser det ut idag med startpistoler ? Används det och finns det i Sverige ?
Det använd och det finns.
Svägerskan är med i en brukshundklubb där vissa använder för att träna jakthundar.
Citera
2023-02-20, 10:17
  #40
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Ok, så du ska fejka ihop en förening och en styrelse och ansluta denna fejkförening med fejkstyrelse till Svenska Riksidrottsförbundet och på så sätt få köpa en startrevolver?
Och du tror på riktigt att det kommer att fungera?

Fejka? Om man bildar en idrottsförening och får denna ansluten till Riksidrottsförbundet (där sker en viss enklare prövning, kan jag berätta) är allt som det skall vara. Fungerar gör det nog, men är det lönt för att få en låtsaspangare... ?
Citera
2023-02-20, 10:52
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Fejka? Om man bildar en idrottsförening och får denna ansluten till Riksidrottsförbundet (där sker en viss enklare prövning, kan jag berätta) är allt som det skall vara. Fungerar gör det nog, men är det lönt för att få en låtsaspangare... ?

Jättekul att skoja istället för att skämmas ihjäl över det faktum att inte ens låtsasvapen är fria att köpa i detta ynkryggsland.

Även om kriminella blattar är genetiskt avfall, så har jag all förståelse för att de föraktar det svenska samhället. Jag som kan spåra mina anor tillbaka till början av 1700-talet hyser ett oändligt förakt för det här skitlandet och dess otroliga feghet.

Vi svenskar som inte hatar frihet och inte är stolta över att vara statens fega rövslickare måtte vara muterade på något sätt.
Citera
2023-02-20, 12:47
  #42
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonobo22
Jättekul att skoja istället för att skämmas ihjäl över det faktum att inte ens låtsasvapen är fria att köpa i detta ynkryggsland.

Även om kriminella blattar är genetiskt avfall, så har jag all förståelse för att de föraktar det svenska samhället. Jag som kan spåra mina anor tillbaka till början av 1700-talet hyser ett oändligt förakt för det här skitlandet och dess otroliga feghet.

Vi svenskar som inte hatar frihet och inte är stolta över att vara statens fega rövslickare måtte vara muterade på något sätt.

Och din lösning är... en låtsaspangare ?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback