Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-17, 22:38
  #25
Medlem
Detta kan vara en av dom sämsta filmer jag någonsin har sett!
Citera
2017-08-18, 08:26
  #26
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LovableGoofball
Han är ju sjukligt karismatisk. Helt enastående i Pain & Gain.

Den här verkar dock inte speciellt bra. Ett försök att vara som 21 Jump Street, fast utan det absurda?
Nej, han är en clown.
Citera
2017-08-18, 14:56
  #27
Medlem
BanjoKazooies avatar
Så klart ingen bra film. Men den går faktiskt att kolla på, The Rock är alltid underhållande. En svag svag tvåa kan den få i betyg. 2/5.
Citera
2017-08-18, 15:02
  #28
Medlem
ricardo22s avatar
La ni märke till när den svarta polisen kallade Zac Efron för "blue eyed-demon" ? Nu är det kul att explicit skämta om hur onda blåögda personer är. Tidigare år har hollywood åtminstone bakat in det i handlingen.
Citera
2017-08-19, 01:09
  #29
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
La ni märke till när den svarta polisen kallade Zac Efron för "blue eyed-demon" ? Nu är det kul att explicit skämta om hur onda blåögda personer är. Tidigare år har hollywood åtminstone bakat in det i handlingen.
Va? Har aldrig hört om. Är det någon konspirationsteori? Alltså, Baywatch (2017) är en förströelse som inte tar sig på så stort allvar vilket gör att man kan ta ut svängarna mer kände jag. Fortfarande en rätt lökig film (gav den 2/5 i betyg) men den utger sig inte för att vara något den inte är. R-Rated vilket leder till grövre och mer "raunchy" skämt och ovanligt nog, en del penisar (ovanligt i alla fall i en prydd amerikansk kontext som annars brukar ha penis-skräck). Skrattade gott när Kelly Rohrbach smög upp bakom den nye, småmullige livräddaren i duschen. Hans jävla skrik. Dessutom var både Kelly Rohrbach och Alexandra Daddario otroligt heta här, lots of boobs!
Citera
2017-08-19, 15:37
  #30
Medlem
Gregory.Houses avatar
Den borde inte ens få över 5 i betyg, riktigt skit film rakt genom.
Citera
2017-08-20, 13:17
  #31
Avstängd
En riktig riktig kalkon.
Citera
2017-08-23, 15:52
  #32
Medlem
Inte konstigt att filmen floppade. Bara att kolla på affischen. Man tittar på Baywatch för att se stora kvinnobröst, INTE mansbröst.
Citera
2017-09-11, 18:25
  #33
Medlem
Såg den nu. Handlade om att sätta dit kokainsmugglare och inget om livräddning. Snygga kroppar gjorde att filmen iaf gick att se igenom. Grafiskt sett så var den välgjord. Men det var ingen bra film...
Citera
2017-09-16, 22:11
  #34
Medlem
Wow vilken pannkaka detta blev. Storyn va rätt tråkig. Man fick sig ett par skratt och filmen gick att se på. Rätt fina scener från stränderna i Florida, men ush vilka dåliga visuella effekter??!?! Hade förväntat mig mer från en film där the rock e med i. Men denna filmen va riktigt B rakt igenom. Skådespeleriet va ingen höjdare heller, verkar mest som dem fått sina roller pga sina kroppar. Dessutom massa reklam genom hela filmen, nästan lika mkt reklam som i Stallones Cobra

Filmen får 5/10 fick mig trots allt ett par skratt men haka upp mig på för mkt negativt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback