Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-28, 05:59
  #13
Avstängd
Kesha100crowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Hahha folk säger att ja skriver som en 3 åring när det gäller papper o penna. Beroende mottagningen ville göra adhd utredning som jag tackade nej till + att enorma mängder amfetamin har lite påverkan på mej i jämförelse med andra. Så adhd är nog inte omöjlig. Jag sökte hjälp, fick inte det och slutade dyka upp och typ punda heh o när det kommer till färger så E de inte syra utan serotonin utsöndring i guess och nån form av aktivitet vid gava receptorerna


Vad du krånglar till det!

Om du tror du är jordens medelpunkt kommer det inte gå så bra detta
Citera
2017-02-28, 17:21
  #14
Medlem
ljusetssvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Hahha folk säger att ja skriver som en 3 åring när det gäller papper o penna. Beroende mottagningen ville göra adhd utredning som jag tackade nej till + att enorma mängder amfetamin har lite påverkan på mej i jämförelse med andra. Så adhd är nog inte omöjlig. Jag sökte hjälp, fick inte det och slutade dyka upp och typ punda heh o när det kommer till färger så E de inte syra utan serotonin utsöndring i guess och nån form av aktivitet vid gava receptorerna
Ok ok, hoppas det blir bra i slutänden.

ADHD är förmodligen en av grundorsakerna till att du pundar.
Självmedicinering, väldigt vanligt.

Om du nån gång vill sluta på riktigt och bli en drogfri tråkig svennebanan så är det nog rätt med en adhd utredning, tror jag.
Fördelarna med att vara drogfri väger upp nackdelarna.
Mitt knark är träning och vildmark gärna i kombination.
På vintern super jag bort ledan.
Citera
2017-03-06, 20:06
  #15
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesha100crows
Vad du krånglar till det!

Om du tror du är jordens medelpunkt kommer det inte gå så bra detta
Förstår inte
Citat:
Ursprungligen postat av ljusetssvin
Ok ok, hoppas det blir bra i slutänden.

ADHD är förmodligen en av grundorsakerna till att du pundar.
Självmedicinering, väldigt vanligt.

Om du nån gång vill sluta på riktigt och bli en drogfri tråkig svennebanan så är det nog rätt med en adhd utredning, tror jag.
Fördelarna med att vara drogfri väger upp nackdelarna.
Mitt knark är träning och vildmark gärna i kombination.
På vintern super jag bort ledan.
tränar ju som ett as redan,nej det leder väll bara till diagnos och Ritalin/concerta/metamina recept vilket hämmar träningen 🤣
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback