Flashback bygger pepparkakshus!
2016-08-12, 20:18
Medlem
Oh-be-wans avatar
Toffelidiot-troll. Slicka när hon inte suger? Skojar du.
Senast redigerad av Oh-be-wan 2016-08-12 kl. 20:22.
Citera
2016-08-12, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Toffelidiot-troll. Slicka när hon inte suger? Skojar du.
Skämtar inte. Trollar inte heller. Jag har sagt till henne att jag inte vill slicka henne längre.
Hon accepterade det. Fortfarande lite nedstämd att hon påstår att jag luktar illa på kuken.
Citera
2016-08-12, 22:38
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chippzy
Skämtar inte. Trollar inte heller. Jag har sagt till henne att jag inte vill slicka henne längre.
Hon accepterade det. Fortfarande lite nedstämd att hon påstår att jag luktar illa på kuken.
Ge igen, det hade jag gjort. Typ inte nu. Om ett halvår. Ni går någonstanns och hon kollar sig i spegel eller skyltfönster och du börjar asgarva. Så undrar hon varför du asgarvar. Så säger du med seriös ton: akta så inte glaset spricker, ansiktet ditt tillhör inte dina starka kort.
Citera
2016-08-12, 23:01
Medlem
Slints avatar
TS, din kuk verkar vidrig.. Kan du inte bara ta en flaska alkogel eller sprit och hälla över kuken, tvåla in den ordentligt med den skiten. Sen kan du be henne suga. Den kommer lukta och smaka kliniskt rent.
Citera
2016-08-14, 01:30
Medlem
Hassan13371s avatar
Tvättar aldrig snabeln med tvål, oavsett om den är menad för privata regioner eller inte. Kommer inte på frågan.
Ser dock alltid till att den är ren och fräsch genom att, vid behov, daska av den lite i handfatet i rinnande vatten. Superskönt, både genom att bli fräsch och att få ett smaskigt blåsjobb utan bekymmer.
Citera
2016-08-14, 01:35
Medlem
Dumpa ist om det spelar så stor roll? Slipper du tvätta den med tvål 2ggr varje dag haha? Duschar du ens. Ska ju bli beroende av den inte spy. Vadfan lol
Senast redigerad av Ufc123 2016-08-14 kl. 01:37.
Citera
2016-08-15, 15:48
Medlem
Precis... om det spelar så stor roll kanske du ska dumpa? för mig kvittar det nog om jag hade fått avsugning eller inte, finns så mycket annat man kan göra att ge igen för att hon inte vill något är meningslöst... men att göra henne tjänster när hon inte vill göra dig en är orättvist såvida du inte ÄLSKAR att gå ner på henne... sköt det bara snyggt så löser det sig.
Citera
2016-08-15, 16:03
Medlem
Pirre77s avatar
TS, nästa gång ni ska till att ligga går du in på toa, pissar, sätter sedan på ljummet vatten i kranen, drar bak förhuden och sköljer rent ollonet och närmaste skaftet direkt under det rinnande vattnet. Kan garantera att det kommer hjälpa!

Du ska absolut inte tvätta dig två gånger om dagen med tvål, det kan nämligen ge dig svamp.

Lycka till!

Och du, en sak till. Du slickar inte hennes fitta förrän den dagen hon åter suger din kuk! Lova mig det!
Citera
2016-08-16, 11:30
Medlem
DoubleWoods avatar
TS: är det så att hon vägrar ta dolmen i munnen överhuvudtaget, eller är det så att hon inte vill svälja sperman?

Hur tycker du själv att dolmen luktar, om du gnuggar med tummen och luktar själv?
Normal daglig dusch, normal duschtvål eller bara vatten, rengör noga, dra tillbaka förhuden - kontrollera själv att du lärt dig tvätta kropp och snopp.

Om hon fortfarande vägrar, trots att du konstaterat att det inte luktar illa - då hade jag gått till en annan tjej och se hur hon reagerar. Reagerar hon likadant är det nog din balle som är problemet, om hon suger utan vidare så är det din tjej som är problemet.

Långt ifrån alla tjejer sväljer sperma, kanske hälften om jag får gissa. Ca en tredjedel sväljer.
Sperma tar smak av matvanor och vätskenivåer, du måste dricka ~2-3 liter vatten för att vätskenivån skall vara bra. Kaffe, alkohol och sparris gör att sperma och urin luktar/smakar skarpt/illa - det kan vara läge för dig att se över detta.

Ananas, mango och guava gör att det smakar sött, men det räcker inte med lite mangojuice precis innan, utan det måste vara lite mera regelbundet.

Jag själv skulle aldrig acceptera en tjej som ställer krav på oralsex - men själv inte ställer upp!

Tänk på det.
Citera
2016-11-27, 05:24
Medlem
ImWorthlesss avatar
Ge och ta är ett måste i en relation, sluta gör saker för henne.
Vänta på hennes grinighet, sen baam!
tar du upp bekymret att hon inte snaskar kotte, fattar hon ej:

Byt tjej.
Rätt basic lösning.
Citera
2017-02-17, 11:23
Bannlyst
tvätta kuken.
Citera
2017-02-24, 04:00
Medlem
f30malmos avatar