Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-25, 03:13
  #1189
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Hoppas att Arizona får en uppryckning nu med några nya spelare och även tränare om jag förstått det rätt. Jag unnar OEL framgång även i klubblaget.
Rantaa är en riktigt bra målis och Hjalmarsson en riktigt bra back. Stepan...man får väl hoppas han får en nytändning när han lämnar den krävande mediebevakningen i det stora äpplet.
Citera
2017-06-25, 16:58
  #1190
Medlem
Dreadlockdickies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Bra trade åt båda hållen. Frågan är om Drouin kommer klara av att fylla rollen som den defensiva centern Julien eftersöker(både han och GM har sagt att Galchenyuk inte kommer axla den rollen).

Citat:
Ursprungligen postat av SwediishMatch
Vad tycker ni om Drouin flytt till Canadiens? Hiss eller diss?

En bra trade åt båda hållen , Stevie Y satt i en rävsax med cappen kunde inte ha råd Signa drouin till det kontraktet utan att riskerat viktigare tillgångar, nu fick vi i tampa en mycket fin ,D prospect I Sergachev som inte kommer bli dyr på många år vilket ger nån slags Win win situation , drouin kommer dock saknas som den 60-70 , poäng spelaren han är, men Tampa behöver mer en bra back till under en period på 1-3 år som det troligen handlar om innan han är redo , kanske redan i år brevid hedmonster som gör vem som helst bra tom sustr 😂
Citera
2017-07-03, 09:43
  #1191
Medlem
Trollfeeders avatar
Jag vet inte om det här är rätt tråd, men det finns ingen silly-tråd för NHL vad jag kan se, och nästa säsong har inte börjat...

https://www.nhl.com/news/devils-acqu...ls/c-290278760

Den blev nog inte kul att vakna till i morse! Tradad från ett av NHLs bästa lag, till ett av NHLs sämsta. Eller snarare, dumpad.
Citera
2017-07-04, 03:37
  #1192
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag vet inte om det här är rätt tråd, men det finns ingen silly-tråd för NHL vad jag kan se, och nästa säsong har inte börjat...
(FB) NHL expansiondraft(+Awards) 2017 + NHL draft 2017
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback