Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2016-08-13, 04:49
  #109
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDD15
Aha! Du refererar till fallet då Erik tog upp ett aluminiumrör för att freda sig mot ett kriminellt blattegäng bara för att släppa det utan att hota eller skada någon?

Så fint att du igen bekräftar historien och utmålar dig som en lögnare.

Som om definitionen på lögnare är att man inte går med en journalist på armen 24 timmar om dygnet under sin livstid, jag gör det väääääldigt sällan. Mig veterligen har jag inte ens någon journalist i ens den perifera bekantskapskretsen.

Men jo, det händer att jag ljuger men inte just om detta dock. Och jag tror inte det är en så extremt exceptionell händelse om det är vid tid som släpp från nattsudd med folk som förmodligen är på väg till något annat nöjeshak.

Hur många journalister är närvarande vid våldtäkter....alltså det händer aldrig eller vad svamlar du om?
Citera
2016-08-13, 06:54
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Som om definitionen på lögnare är att man inte går med en journalist på armen 24 timmar om dygnet under sin livstid, jag gör det väääääldigt sällan. Mig veterligen har jag inte ens någon journalist i ens den perifera bekantskapskretsen.

Men jo, det händer att jag ljuger men inte just om detta dock. Och jag tror inte det är en så extremt exceptionell händelse om det är vid tid som släpp från nattsudd med folk som förmodligen är på väg till något annat nöjeshak.

Hur många journalister är närvarande vid våldtäkter....alltså det händer aldrig eller vad svamlar du om?

Du svamlar om journalister och undrar vad JAG svamlar om?

Hoppas du är onykter för så dum kan väl få vara...
Citera
2016-10-21, 17:08
  #111
Medlem
Åtalas för två fall av sexuellt ofredande.

http://www.arbetarbladet.se/blaljus/...de-handelserna
Citera
2017-01-24, 16:59
  #112
Medlem
spoilers avatar
"Själv har mannen nekat till brott men nu dömer Gävle tingsrätt honom för sexuellt ofredande.
Samtidigt fälls mannen även för ofredande då han ska ha tagit kontakt med två minderåriga flickor och strukit dem över håret och armarna.
Som straff får mannen dagsböter på totalt 5 000 kronor. Han ska även betala skadestånd till de han ofredat på ett totalt belopp av 27 000 kronor."

http://www.arbetarbladet.se/blaljus/...ellt-ofredande
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback