Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-05, 14:47
  #1
Medlem
Tjejerna på deras sida ser påtok för fräscha ut. Någon som har någon erfarenhet där ifrån? Hur långt ifrån bilderna har tjejernas utseende egentligen varit?
Citera
2016-08-05, 18:40
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrillion
Tjejerna på deras sida ser påtok för fräscha ut. Någon som har någon erfarenhet där ifrån? Hur långt ifrån bilderna har tjejernas utseende egentligen varit?

Jag var där för nästan ett år sedan och fick en mycket god upplevelse. Men det var andra tjejer som arbetade då. Tjejerna verkar arbeta på Daisyclub 1 - 2 månader i taget så vill du träffa en viss flicka får du vara på hugget. I alla fall verkar Candy och Miya som finns på Daisy för närvarande ha fått mycket goda recensioner och bilderna ska enligt uppgift vara riktiga.

Candy - review tråd 1
Candy - review tråd 2
Candy - review tråd 3

Miya - review

Dock är flickorna i allmänhet inte japanskor vad som än påstås, utan snarare kinesiskor från Spanien. För det mesta så är de inte så bra på engelska.

Tillägg: Daisyclub ligger ovanpå en bilverkstad och man når bordellen genom att gå uppför en trappa som är utomhus. Man får med andra ord inte vara blyg, men i Danmark är det ju lagligt att köpa sex så ingen på verkstaden bryr sig
__________________
Senast redigerad av kopenhamnlover 2016-08-05 kl. 18:43.
Citera
2016-08-05, 20:28
  #3
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag var där för nästan ett år sedan och fick en mycket god upplevelse. Men det var andra tjejer som arbetade då. Tjejerna verkar arbeta på Daisyclub 1 - 2 månader i taget så vill du träffa en viss flicka får du vara på hugget. I alla fall verkar Candy och Miya som finns på Daisy för närvarande ha fått mycket goda recensioner och bilderna ska enligt uppgift vara riktiga.

Candy - review tråd 1
Candy - review tråd 2
Candy - review tråd 3

Miya - review

Dock är flickorna i allmänhet inte japanskor vad som än påstås, utan snarare kinesiskor från Spanien. För det mesta så är de inte så bra på engelska.

Tillägg: Daisyclub ligger ovanpå en bilverkstad och man når bordellen genom att gå uppför en trappa som är utomhus. Man får med andra ord inte vara blyg, men i Danmark är det ju lagligt att köpa sex så ingen på verkstaden bryr sig
Inte ingången som är bakom träpanel?
https://www.google.se/maps/@55.64981...8i6656!6m1!1e1
Citera
2016-08-05, 21:19
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaRambo
Inte ingången som är bakom träpanel?
https://www.google.se/maps/@55.64981...8i6656!6m1!1e1

Nej, där bor en privatperson. Man får fortsätta några meter till, trappan ligger bakom en stor metallgrind.
Citera
2016-08-05, 21:21
  #5
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Nej, där bor en privatperson. Man får fortsätta några meter till, trappan ligger bakom en stor metallgrind.

Haha! Ska man gå in i verkstaden alltså? Eller är det på andra sidan byggnaden.
Citera
2016-08-05, 21:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaRambo
Haha! Ska man gå in i verkstaden alltså? Eller är det på andra sidan byggnaden.

Trappan ligger precis bredvid infarten till verkstaden.
Citera
2016-08-05, 23:17
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag var där för nästan ett år sedan och fick en mycket god upplevelse. Men det var andra tjejer som arbetade då. Tjejerna verkar arbeta på Daisyclub 1 - 2 månader i taget så vill du träffa en viss flicka får du vara på hugget. I alla fall verkar Candy och Miya som finns på Daisy för närvarande ha fått mycket goda recensioner och bilderna ska enligt uppgift vara riktiga.

Candy - review tråd 1
Candy - review tråd 2
Candy - review tråd 3

Miya - review

Dock är flickorna i allmänhet inte japanskor vad som än påstås, utan snarare kinesiskor från Spanien. För det mesta så är de inte så bra på engelska.

Tillägg: Daisyclub ligger ovanpå en bilverkstad och man når bordellen genom att gå uppför en trappa som är utomhus. Man får med andra ord inte vara blyg, men i Danmark är det ju lagligt att köpa sex så ingen på verkstaden bryr sig

Var på besök o höstas och då var det japanskor iaf, baserat på min erfarenhet av japanska språket, och japanska tjejers utseende (har varit i Japan). Nevertheless - det var seriöst och bilderna äkta, om än antagligen photoshoppade för att ta bort en del skavanker (t.ex. har många asiatiska tjejer, så även japanskor, relativt sneda tänder pga "platsbrist").
Citera
2016-08-05, 23:33
  #8
Medlem
HemmaRambos avatar
Är det megafransk på menyn?
Citera
2016-08-05, 23:45
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaRambo
Är det megafransk på menyn?

Ja, och med många av tjejerna går det också att få "megadansk"
Citera
2016-08-05, 23:52
  #10
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Ja, och med många av tjejerna går det också att få "megadansk"

Euw... Nej, det står jag nog över... BJ utan är ju hyfsat safe. Det är inte fallet med "megadansk"
Citera
2016-08-06, 10:18
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaRambo
Euw... Nej, det står jag nog över... BJ utan är ju hyfsat safe. Det är inte fallet med "megadansk"

Officiellt så erbjuds endast megafransk på Daisy club och jag vet inte om någon av de nuvarande tjejerna på Daisy erbjuder service utöver detta. Men enligt uppgifter på danska Eroguide har det rent historiskt gått att få megadansk med ungefär två tredjedelar av tjejerna på Daisy. Detsamma gäller för övrigt för de flesta kinesiska/japanska "glädjepiger" i Köpenhamn.
Citera
2016-08-06, 10:58
  #12
Medlem
vad är megadansk...aldrig förstått mig på de danska termerna
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback