Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-05, 08:04
  #1
Medlem
Hej! Har letat efter recensioner om Adrenex men finns relativt lite info ute för dagsläget.

Tänkte att detta kan vara en bra samlingstråd för info m.m om just Adrenex.

Adrenex är en PWO (DMHA) som även kan blandas med andra PWO:s om så önskas.

Jag köpte min första förpackning igår och testade den. Tog 2 skopor med en energidryck (heat), man kan ta upp till 3 skopor per 24h.

Det tog ca 30-40 min innan jag kände av något, men sen kom det. Jag kände ett fruktansvärt fokus, blev klar i huvudet och kändes som jag kunde träna hur länge som helst. Direkt efter ett avklarat set ville jag bara hoppa på nästa set även om jag pressade mig till failure. Effekten för min del var något jag aldrig känt av tidigare. Har testat produkter tidigare med dmaa i men det här var helt annorlunda. Kan garantera att de är det bästa du kan hitta på marknaden. Givetvis reagerar alla olika, men för mig va effekten magisk. Ska tilläggas att jag också blev riktigt pratglad(?).

Helt klart det bästa jag testat. MEN är något oroad över dess effekt. Känns som det lika gärna skulle kunna vara en nätdrog som en polack har pusslat ihop i något labb. Därför skulle jag vilja se mer info och recensioner och höra vad folk säger och tycker om den. Vet inte hur pålitligt företaget som säljer produkten är, men vad jag har förstått det som producerar dem produkten i ett labb i Kina.

Hur som helst, ska köra på den idag igen och hoppas på en liknande effekt. Passet jag körde igår va det bästa på riktigt länge!! Och Adrenex verkar nästan lite för bra..! Lär inte dröja länge innan den blir läkemedelsklassat!

Vad är era åsikter om den?
Citera
2016-08-05, 08:18
  #2
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Du vet att det finns en klistrad tråd ang just PWO va? Använd den istället..
Citera
2016-08-08, 10:58
  #3
Medlem
derbicoolings avatar
Köpte själv adrenex och måste säga det var det värsta jag gjort....

Smaken var obeskrivligt hemsk mådde illa och kändes som jag skulle spy kanske i 3-4 timmar efter intag.

Effekten? Tog kanske 3 skopor och fick någon konstig känsla efter som du säger 30-40 min. Vet inte om den var positiv ens kändes konstigt i hela kroppen. Kastade allt jag hade kvar efter jag tagit den tre gånger!

Bättre med koffein eller en "vanlig" pwo enligt mig.
Citera
2016-11-28, 10:59
  #4
Medlem
köpte den förra veckan och har hittills testa den två gånger. Första gången 1 skopa direkt innan träning. Andra gången 2 skopor innan träning. Har inte känt av något speciellt alls. INGENTING. Pengar i sjön för min del...
Däremot känner jag mig lite konstig efteråt,
Citera
2016-11-28, 15:26
  #5
Avstängd
Slackoffs avatar
Går säkert att köpa 50 kilo på Alibaba.com.
Citera
2016-12-08, 23:27
  #6
Medlem
Dmha är lagligt i Sverige just nu va? Så man kan inte komma i trubbel om man beställer Adrenex?
Citera
2016-12-12, 04:03
  #7
Avstängd
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Går säkert att köpa 50 kilo på Alibaba.com.
Sedan putsar man ner det i små påsar och hittar på ett fett namn jag skulle satsa på clenebrutalex och sedan spamma forum för gratis reklam.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback