Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-04, 16:38
  #13
Medlem
Om vi säger meteorologen Leon Lee är 180 cm lång, hur mycket väger han tror ni? Han har bra ansiktsdrag tillsammans med hunken Badran.

https://www.youtube.com/watch?v=OGXCgIEgfUM
Citera
2016-08-04, 17:20
  #14
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okkkkk
Om vi säger meteorologen Leon Lee är 180 cm lång, hur mycket väger han tror ni? Han har bra ansiktsdrag tillsammans med hunken Badran.

https://www.youtube.com/watch?v=OGXCgIEgfUM

Ungefär ~65 kg.
Citera
2016-08-04, 17:38
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Ungefär ~65 kg.
Då är det ungefär 70 kg jag går efter, men vi får se när jag hamnar på 75 kg ifall jag är nöjd eller inte.

Vill inte ha en klassisk gubbmage, jag ska ha magen innanför byxerna och smalare lår/vader.

Märker man stor skillnad på 75 kg och 85 kg på en kille/man? Jag märker en stor skillnad när jag kollar på tjejer men jag har lite svårare att se skillnaden på killar/män.

Kan någon här visa en bild på en kille/man som är 180 cm lång och väger ~70 kg?
Citera
2016-08-08, 11:58
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okkkkk
Varför har jag fortfarande stor mage/stora lår?

Jag är 181 cm lång och väger ungefär 85 kg... Jag fattar inte varför jag fortfarande ser ganska så fet ut, jag har gått ner 25 kg och tycker fortfarande idag att jag ser ungefär lika tjock ut som förut... Men då jag ser mig själv i spegeln på avstånd så ser jag smalare ut däremot... Det är mer när jag kollar på nära håll som jag upplever mig ungefär som lika tjock.

Vad är problemet?


Folk snackar om över- och underskott hit och dit, men det är nästan uteslutande hormonerna som distribuerar fettet på kroppen.

Jag gissar på för lågt testosteron och för högt östrogen. Du har säkert en köldkörtel som småkrångrar med. Den kan ställa till det för nästan alla viktiga hormoner.

Du har säkert en släng av insulinresistens med.

Men det finns enkla metoder som får dig back on track, så länge du inte har en hormonsjukdom.
Citera
2016-08-09, 01:11
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Folk snackar om över- och underskott hit och dit, men det är nästan uteslutande hormonerna som distribuerar fettet på kroppen.

Jag gissar på för lågt testosteron och för högt östrogen. Du har säkert en köldkörtel som småkrångrar med. Den kan ställa till det för nästan alla viktiga hormoner.

Du har säkert en släng av insulinresistens med.

Men det finns enkla metoder som får dig back on track, så länge du inte har en hormonsjukdom.
Jag har testat TSH värde och testat sköldkörteln tidigare men dom hittade inget? Dock var det ett tag sedan, några år sedan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback