Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-03, 20:48
  #1
Medlem
Illuminerings avatar
Hej,

Det är så att jag har har Hollow Cheeks, men ändå har jag en rätt så 'fettig' mage med love handles på sidorna. Jag antar att jag ligger runt 14-15% body fat. Saken är hur kan jag ha Hollow Cheeks när jag fortfarande har så mycket fett i övriga delar av kroppen? Ska jag fortsätter att förbränna fett eller kommer det sluta med att jag har bara skin och ben kvar i ansiktet?

Någon modell eller någon med Hollow Cheeks som kan dela med sig av sina råd?
Citera
2016-08-03, 20:52
  #2
Medlem
Höga östrogen värden. Lyft tungt på gymmet.
Citera
2016-08-03, 20:59
  #3
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Är du kille eller tjej?

Antar att du är kille? Utgår ifrån det i all fall. 14-15 % kroppsfett och love handels låter som om att du har varit ganska fet tidigare? Då har du dålig insulinkänslighet och haft mycket östrogen i kroppen.
Citera
2016-08-03, 21:22
  #4
Medlem
Illuminerings avatar
Är en kille det är nog mest buken som sticker ut. Och med love handels så är två fingrars fett som man kan nypa. Saken är att jag jag bra mycket mindre magfett än de jag gymmar med. Men jag trodde att man ABS skulle
komma i samma takt som man fick Hollow Cheeks. Har dock high cheekbones
Citera
2016-08-03, 21:28
  #5
Medlem
Du löser det smidigt och enkelt med AAS. Glöm ej en ordentlig PCT annars kommer tuttarna börja puta.
Citera
2016-08-03, 21:31
  #6
Medlem
jpettersson1991s avatar
Det går inte att punktförbränna, vilket du säkert vet. Fett förbränns över hela kroppen och i ditt fall försvinner det i ansiktet först och främst. Bara att fortsätta gå ner om du vill bli av med magen.
Citera
2016-08-03, 22:50
  #7
Medlem
Illuminerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Det går inte att punktförbränna, vilket du säkert vet. Fett förbränns över hela kroppen och i ditt fall försvinner det i ansiktet först och främst. Bara att fortsätta gå ner om du vill bli av med magen.

Är det någon diet du kan rekommendera?
Citera
2016-08-03, 22:55
  #8
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminering
Är det någon diet du kan rekommendera?

Den du trivs bäst med och som funkar för dig. Kaloriunderskott, sen om du väljer att lägga upp underskottet är upp till dig.
Citera
2016-08-16, 22:33
  #9
Medlem
Illuminerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Det går inte att punktförbränna, vilket du säkert vet. Fett förbränns över hela kroppen och i ditt fall försvinner det i ansiktet först och främst. Bara att fortsätta gå ner om du vill bli av med magen.

Jag vill nå 10% body fat, och jag fortsätter att gå ner i vikt. Vad ska jag använda som referens, magen? Alltså ska jag sluta gå ner i vikt då mina ABS syns?
Citera
2016-08-16, 22:38
  #10
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminering
Jag vill nå 10% body fat, och jag fortsätter att gå ner i vikt. Vad ska jag använda som referens, magen? Alltså ska jag sluta gå ner i vikt då mina ABS syns?

Du går ner i vikt tills du är nöjd. Är det magrutor du vill ha så får du fortsätta gå ner. Ingen idé att sträva efter en viss % i fettmassa, svårt att mäta sånt ändå. Kör tills du är nöjd bara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback