Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-12, 06:13
  #13
Medlem
Milldues avatar
[quote=Afrosvensk|58054652]Holly Marie Combs <3[/QUOT

+1 Hon var min favorit också..

Föredrog även "Sabrina Duncan" i TV serien med Charlies Angles
https://i.pinimg.com/736x/b0/4b/aa/b...d59e07a7b1.jpg
Citera
2018-05-19, 20:54
  #14
Medlem
Haha, ja, Förhäxad, herregud vad jag tittade på denna serie i tonåren. Jag var helt besatt av den och dessa tre underbara systrar, särskilt i Phoebe (Alyssa Milano dvs, fantastiskt snygg dessutom). Jag hade alla säsonger hemma och såg dem hur många gånger som helst. Jag har inte sett något avsnitt på många år, men senast jag såg något enskilt avsnitt tyckte jag det hela var rätt utspårat. Jag växte helt klart ifrån serien, men satan vad bra den var då. Cole och Leo var ju jävligt coola med, tyckte jag. "The Source", haha...

Jag tittade som mest på Förhäxad under högstadiet, under några år när jag mådde rätt pissigt, och serien blev en slags flykt in i någonting annat. Jag var ett litet barn när jag såg de första avsnitten, och några av mina första mardrömmar kom av några, tyckte jag då, riktigt obehagliga avsnitt. Jag minns inte alls vilken säsong det var, men det finns ett avsnitt när några onda väsen som bor vid San Franciscos kloaker, under staden, som, har jag för mig, typ förblindar sådana som tittar i deras ögon, eller något. Helvete vad obehagliga jag tyckte de var som typ 8-åring.

För övrigt hade de ju typ bästa themelåten någonsin...:
https://www.youtube.com/watch?v=vQEpTXFGNgE

(Det var så jag kom in på The Smiths!).
Citera
2018-05-19, 21:09
  #15
Medlem
Jämfört med originalet (?) Sabrina tonårshäxan så är det bra underhållning trots allt. Ganska roligt är det stundtals när poliserna kommer till brottsplatserna och försöker reda ut vad som hänt vid försvinnanden och mord och liknande. Offret (eller gärningsmannen) har hoppat ut genom väggen, eller han flög ut genom skorstenen. Genialt manus, jag hade inte kunnat komma på det där själv.
__________________
Senast redigerad av MrNoShow 2018-05-19 kl. 21:16.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback