Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-03, 15:59
  #1
Medlem
barracudans avatar
Hej!
Jag har klippt ut en ca tre sek lång del av en ca tre minuter lång video med Sony Vegas. När jag sedan spelar upp klippet i preview-rutan spelas först det 3 sek långa klippet upp, men sedan fortsätter det att spelas upp, i ca 3 min(så långt det ursprungliga klippet var), och då är det svart i preview-rutan . Det blir som en video med 3 sek film och 2:57 svart. Jag vill alltså göra så att videon kortas ned till 3 sek(så om man loopar den spelas bara de tre sekunderna upp om och om igen, utan det tomma. Nån som kan hjälpa?
/barracudan
2016-08-03, 16:05
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barracudan
Hej!
Jag har klippt ut en ca tre sek lång del av en ca tre minuter lång video med Sony Vegas. När jag sedan spelar upp klippet i preview-rutan spelas först det 3 sek långa klippet upp, men sedan fortsätter det att spelas upp, i ca 3 min(så långt det ursprungliga klippet var), och då är det svart i preview-rutan . Det blir som en video med 3 sek film och 2:57 svart. Jag vill alltså göra så att videon kortas ned till 3 sek(så om man loopar den spelas bara de tre sekunderna upp om och om igen, utan det tomma. Nån som kan hjälpa?
/barracudan

Screenshot ?
2016-08-03, 16:12
  #3
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
(FB) Sony Vegas - videoredigeringsprogrammet (Sammanslagen)
2016-08-03, 18:37
  #4
Medlem
barracudans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panaja
Dra markören från början av klippet till slutet - under klippet i "timelinen".

Om du inte förstår vad jag menar så försök allt som har med det jag skrev ovan att göra. Har inte Vegas installerat just nu så kan inte ge screenshots.

http://www.ladda-upp.se/bilder/bhntinlcaierl/

Här är en screenshot. Jag vill bara ha klippet(blå), men när jag förhandsgranskar fortsätter det ut på den tomma ytan(röd).
2016-08-03, 18:42
  #5
Medlem
Grinfarbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barracudan
Här är en screenshot.
Du har fått länk till rätt forum och tråd. Sluta skräpa ner i Windowsforumet!
2016-08-03, 21:49
  #6
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
(FB) Sony Vegas - videoredigeringsprogrammet (Sammanslagen)
Japp, resterande diskussion tas där.

Tråd låst/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback