Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-03, 12:14
  #13
Medlem
Tapasrestaurangen på andra sidan..nära Lolitas är inte dum den heller...deras minihamburgare är toppen
Citera
2016-08-03, 12:22
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Tapasrestaurangen på andra sidan..nära Lolitas är inte dum den heller...deras minihamburgare är toppen

Ja. Soi 8 och Stable Lodge är mycket bra. Personalen är så goa. Nära till Svenska Ambassaden med och jag måste säga att de som arbetar där är underbara.
Citera
2016-08-03, 12:25
  #15
Medlem
ja det blir alltid ett stop på stable lodge för att "vila ut sig "för den långa resan innan man åker hem från Isaan
Citera
2016-08-03, 12:26
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
ja det blir alltid ett stop på stable lodge för att "vila ut sig "för den långa resan innan man åker hem från Isaan

Samma här.
Citera
2016-09-25, 01:50
  #17
Medlem
Alonens avatar
Härlig Rapport!

Jag är en regular typ 2-3 ggr per år i Thailand sen 15-20 år tillbaka...

Här finns "äkta kärlek" överallt! (Svensk kärlek har jag inte känslomässigt eller ekonomiskt råd med, hus, bilar, resor, gap och skrik, etc. Glöm aldrig att ett gratis blowjob, blir alltid dyrare - på sikt.

Jag tror de gamla ställena BJ och Nuru fick bomma igen för att de slirat på betalningen till farbror Blå.

Jag känner flera som driver BJ barer och annat, runt om i Thailand, bl.a Aey, dotter till Annie, som driver Annies vidare. http://www.anniesbangkok.com/ Bankoks kanske älsta glädjehus, öppet i 40 år, inte stängt en enda dag...

I Pattaya får en normal BJ-bar betala ca 30'000 Bath till snuten i månaden. (+ free service till poliserna...) Annars kommer "piketen" och stänger stället.

(Att jämföra en Thailändska med en svenska, är som att jämföra en sprillans Ferrari med en avställd Skoda...)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback