Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-02, 21:35
  #1
Medlem
Bröder!

Hade två fina stunder med Malou resp Maise för ett par år sen på kvalitetsbordellen cassiopeiastars.

Malou var aktiv flera år i branschen men verkar nu ha slutat. Tur att internet wayback machine finns

Malou

https://web.archive.org/web/20121006...gen.asp?id=611

Detta var mitt första besök hos en prostituerad. Ringde och bokade tid samma vecka. Hörde mig själv säga "I'd like to book an appointment with Malou for 1 hr" och saken var klar. Åkte över till Österport (samma tåg som till centralstationen i köpenhamn, väldigt enkelt) och hoppade av. Snirklade mig fram till ringstedgade som ligger 5 min från stationen, klev ned i underetagen på en sekelskiftesfastighet och ringde på. Möttes av en mogen kvinna med rastaflätor som med ett leende frågade vad jag ville. De är verkligen välkomnande på cassiopeia och det känns varken konstigt eller främmande första gången man stiger ned till klinikken. Trots att lokalerna är lite små och ibland slitna är det en utstrålning av att "vi ska ta väl hand om dig här" som ges. Gillar det!

Blir invisad i ett rum, deras lilla rum som har fullt med speglar, i tak och på tre sidor av den stora säng som fyller hela rummet. Väntar med bultande hjärta i vad som kändes som en timme men som förmodligen var 5 min. Det knackar försiktigt på dörren, jag säger "come in" och in kommer Malou, en lång, slank, smal tjej med pangblont hår ned till rumpan iförd dressen på bild nr 1. Hennes utseende och outfit är en blandning mellan classy och horig. De fejkade ögonbrynen, det blonda håret och hennes utstrålning i allmänhet ger sken av att hon är glädjeflicka medan resten av henne ger sken av att vara girl next door. Mycket bra kombo. Hon kommer in med en bricka med vatten och godis och säger "just relax, Ill be right back". Sedan går hon ut och kommer tillbaka och sätter sig på sängkanten. Hon frågar "what do you want" och jag stammar ur mig något om härligt sex i en timme och betalar. Hon frågar även hur hon ska se ut inför besöket, uppsatt hår, läppstift, kläder etc? Beställer håret i två hästsvansar, inget läppstift och skolflickskjol.. ville ha den ni ser på bilderna men hon hade tyvärr inte den.

Hör stegen utanför rummet och höggljudda flickskratt. Är väl det särskilda önskemålet om hästsvansarna de skrattar åt Hon kommer tillbaks och jag går fram mot henne i bara kallingarna. Möter henne halvvägs till sängen och bara kör tungan rätt in i hennes mun. Var så DJÄVULSKT kåt att jag inte kunde bärga mig. Hon svarar direkt med att krama om mig och spela med sin tunga. De bästa tungkyssarna jag upplevt i hela mitt liv tror jag Kysser henne på en massa olika sätt och lägger mig på sängen. Hon frågar "can i take these off", jag säger yes och hon tar av mig kallingarna. Hon börjar leka med tungan på bollar och skaft och ett tag tror jag att hon ska ta mig utan gummi (vilket de flesta glädjepigerna i cph inte gör) men för att slippa ev. risk sa jag att hon skulle suga med. Hon börjar suga och det är ett fantastiskt blåsjobb! Ett av de bättre jag fått. Efter ett bra tag säger jag "I wanna try your pussy now" och lägger henne på rygg i sängen. För in kuken i hennes trånga men ej för trånga fitta och det är himmelskt. Tar på hennes välgjorda sillisar och kysser henne djupt samtidigt. Efter 10 min kommer jag i en mycket skön orgasm. När orgasmen lagt sig tänker jag fan nu har man köpt sex för första gången, både bra och dålig känsla. Mest en frihetskänsla. Vi kör lite pillow talk. Hon är nyfiken, undrar vad jag gör och berättar om min firma och att det går bra just nu (gick bra just då alltså) och att det därför kan bli fler besök till henne. Redan helt såld på tjejen. Är så tänd att jag ibland kysser henne mitt i en mening när hon pratar varpå hon slutar prata och kysser tillbaka. Perfekt service. Hon berättar att hon kommer från Jylland och pluggar till läkare. Fantastisk tjej som konverserar perfekt. Hon undrar varför jag "gör detta" dvs går till en prostituerad (du ser ju bra ut och är inte en gammal gubbe) och jag säger att det är en fantasi jag alltid velat testa.

Efter ett tag blir jag kåt igen. Hon undrar om jag har några fantasier och jag svarar att jag vill dra i hennes blonda hästsvansar vilket jag får. Hon börjar suga och jag drar i den ena hästsvansen omväxlat med den andra och ser hur hennes söta ansikte dras till höger respektive vänster. Härlig känsla. Gör samma sak när jag knullar henne doggystyle. Avslutar med ännu ett fint sprut i hennes fitta när hon ligger på mage och jag ovanpå henne. Ligger kvar i henne efter att jag sprutat och njuter av hennes väldoftande hår som jag borrar in mig i. Underbart.

Efter det ligger vi och pratar länge och till sist känner jag mig mogen för ännu ett knull. Kör en blandning mellan ridning, doggy och missionären, som jag avslutar i. Drygt 5 min efter knackar det på dörren och tiden är slut. Jag får klä på mig medan Malou gör sig iordning i ett annat rum. Går ut till "receptionen" och där står hon och vill säga hejdå. Tackar så mycket och försöker gå, då frågar hon "where do you think you are going" och drar mig till sig och kysser mig djupt. "See you" säger hon och jag garenterar att jag kommer tillbaka. Det var en fröjd att se henne jobba i speglarna och hennes kropp och service var fantastisk. Jag håller utkik efter henne på klinikkerna även om det inte är sannolikt att hon kommer tillbaka. 2000 dkk fattigare åker jag hem (detta var precis innan cassiopeia höjde priserna till 2200 dkk för en timme) med ett brett leende på läpparna Värt varenda krona och jag hade betalat mer än så om jag blivit tvungen.

Trots att det var första gången jag köpte sex var det den absolut bästa också. Bara ett par av mina drygt 40 sexköp har kommit upp i samma nivå som den där varma försommareftermiddagen med Malou.. ångrar att jag inte tog mig tid att besöka henne igen!

Malou
Utseende: 9/10
Service: 12/10
Repeat: Ja utan tvekan!
Citera
2016-08-02, 21:36
  #2
Medlem
Maise

Maise verkar ha slutat i branschen. Hittade tyvärr ingen länk på wayback-machine till Maise men hon finns på tredje sista bilden på denna sida (http://mon-cherie.dk/showprofile.asp?profile=962). Som ni ser är hon en blond dansk milf med kurviga former och det var det som frestade.

Ett par helger efter kvällen med Malou fick jag en ledig eftermiddag och åkte in för att välja mellan Maise eller Luca (som fortfarande är aktiv, se hennes bilder på pussygalores.dk). Gick in på cassiopeia och blev invisad av samma trevliga telefondam in i ett S&M-rum med gungor, piskor och andra redskap. Fick en kaffe i handen och slog mig ned i någon slags soffa mitt i rummet. Sa att jag ville träffa båda pigerna för att sedan bestämma mig för en av dem. Som tur var var båda lediga om 15 min och kunde presentera sig sa telefondamen. Under min tid i rummet hörde jag höggljudda skrik från åtminstone en pige och det var riktigt upphetsande. De verkade njuta och levererade skrik som kändes autentiska och eggande.

Först kom Luca in och presenterade sig. Frågade om hon var ok med mellemhard slavepige som är en extratjänst under vilken man får snacka dirty talk och slå lite på pigen samt dra i hår m.m. Det var ok med henne, man fick inte lämna synliga märken på hennes kropp "otherwise no limits". Ok tänkte jag det låter lovande. Luca är bra mycket äldre än det hon anger i sin profil. Skulle gissa på uppåt 40. Brösten är äkta och lite hängiga men resten av kroppen någorlunda välbevarad. Tänkte att om Maise ser bättre ut så tar jag henne.

Sedan kom Maise in och presenterade sig. En lång blond MILF med B-C kupa och kurvig som attans. Hon la handen på mitt knä och spände sina rådjursögon i mig. Hon var ok med mellemhard slavepige. Pratade lite allmänt och bad henne att vända sig om så jag kunde se hennes fina rumpa. Fräckt av mig.

Telefondamen kom in och frågade vem jag kunde tänka mig. Svarade att jag ville se båda igen då jag fortfarande velade lite, ville fråga om de tungkysstes. Telefondamen sa då att om detta är avgörande för ditt val av dam så ok (hon misstänkte väl att jag bara ville få valuta för peng och se två gäldjepigor igen). På bådas profiler vid tidpunkten stod att de inte erbjöd GFE men båda sa att de mer än gärna tungkysstes. Hehe, mycket liten egoboost, de kan iaf tänka sig att hångla med mig.

Valet föll till sist på Maise.

Gick in i rummet. Maise kom efter. Hon frågade vad jag önskade. Sa att jag ville ha en halvtimmes mellemhard slavepige och betalade. Bad henne också att sätta upp sitt blonda hår i två hästsvansar och ha stay ups på sig. När hon kom tillbaks kunde jag nöjt konstatera att hon uppfyllt mina önskemål. Hon började med djupt blåsjobb på min begäran och frågade om hon kunde deep throuta. Ja tack gärna sa jag, varpå hon tryckte ned sin vidöppna mun mot roten på min kuk. Härligt. Hon frågade "do you want me to play shy?" och jag sa ja varpå hon spelade blyg och jag fick trycka ned hennes ansikte mot min kuk och örfila henne lite. Därefter ville jag testa MILF-fittan och bokstavligt talat slängde upp henne mot sängen så att rumpan var mot mig. Särade hennes ben som värsta vilddjuret och tryckte kuken rakt in i hennes mycket våta fitta. Höll i hennes höfter och knullad hennes fitta som om det vore sista jag gjorde. Samtidigt drog jag i hennes hår hårdare än jag någonsin trodde att jag skulle våga och slog henne med öppen hand över den stora rumpan. Hon skrek mycket och inlevelsefullt. Mot denna bakgrund var det inte konstigt att jag kom efter 5 min i en skön orgasm.

Vi snackade och myste en del efteråt. Hon berättade att hon till skillnad från sin annons var 32 år gammal och jobbade som förskollärare i Köpenhamnstrakten. Hon såg detta som ett trevligt och lönsamt extraknäck och ångrade att hon inte gett sig in i branschen tidigare. Vi snackade en hel del om Malmö vs Cph och kom fram till att Sverige är förjävla tråkigt egentligen, men att det har vissa ljusa sidor. Hon verkade ganska kåt och kysste mig mycket efter min första orgasm.

Sedan blev det dags för lite knull till kände jag och jag tryckte på henne i missionären, doggystyle och med henne på mage och jag ovanpå. Mycket skönt alltihop men hade svårt att komma då jag bara hade ca 15 min på mig och redan hade kommit i en stor sats. Hon gjorde dock sitt bästa för att jag skulle komma och jag sa "säg att du är en liten hora" på slutet men hon fattade inte vad jag sa utan utbrast "hvae?!" varpå jag sprutade henne i fittan. Det var precis innan tiden tog slut så vi kramades en minut och sedan gick jag för att ta en dusch i det mycket fräscha badrummet. Maise hade en ny kund så hon kunde inte säga hejdå vid utgången utan gav mig en kort kram och en kindpuss vid badrummet.

Åkte efter en skön dusch hem till Malmö igen.

Maise
Utseende: 6/10 (7/10 om man gillar MILFs)
Service: 7/10 (bra men inget speciellt)
Repeat: Nej, om du inte är stadd i kassan och har mycket tid.

Glädjepiger i Cph är mycket dyrt och jag väljer nog FKK varje dag i veckan framför detta. Men har man en del pengar, bollarna fyllda och har en del ärenden till köpenhamn är det svårt att inte svänga förbi en centralt belägen klinikk. Vissa glädjepiger är helt klart värda pengarna (som Malou) medan andra med facit i hand inte är värda det (som Maise) trots att de levererar en fullt godkänd prestation. Alltså: dra till FKK.

Mål väl bröder!

/Jac.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback