Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-02, 21:29
  #1
Medlem
Som titeln säger undrar jag vart man kan köpa clear eyes. Har haft röda ögon en lång period nu och ögon läkaren sa att mina ögon såg bra ut och alla ögondroppar jag testat fungerar inte. Börjar bli desperat. Alla internet sidor jag kommer till ser opålitliga ut. Någon som vet om det finns en butik man kan gå till?
__________________
Senast redigerad av Koppys 2016-08-02 kl. 21:32.
Citera
2016-08-02, 21:59
  #2
Medlem
W.D.T.Ss avatar
finns att köpa på dom flesta apotek..
Citera
2016-08-02, 22:15
  #3
Medlem
Shamdons avatar
Jag köper någon antihistaminvariant från Amazon US lite då och då.
Citera
2016-08-03, 00:58
  #4
Medlem
Min närlivs säljer den riktiga sorten, Clear Eyes, ganska dyr men de är lätt värt det, hjälper bättre än någon annan ögondropp haha, receptbelagt eller inte.

Skriv privat så kan vi ju se om du bor geografiskt nära, annars kan jag posta över några flaskor fall du vill
Citera
2016-08-03, 01:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foozie
Min närlivs säljer den riktiga sorten, Clear Eyes, ganska dyr men de är lätt värt det, hjälper bättre än någon annan ögondropp haha, receptbelagt eller inte.

Skriv privat så kan vi ju se om du bor geografiskt nära, annars kan jag posta över några flaskor fall du vill

Tjena, tack för svaret. Men liken närlivs är det du köper på? Vet att det finns en i hägersten, dom kanske har det?
Citera
2016-08-03, 05:45
  #6
Medlem
Apoteket säljer Cleari, den funkar på samma sätt
Citera
2016-08-03, 07:24
  #7
Medlem
Kajahs avatar
Neseril för barn. Funkar precis lika bra och kostar en bråkdel.
Citera
2017-06-25, 16:07
  #8
Medlem
Nu har jag beställt Cleari via Apotea. Ska bli intressant att testa om det är något att ha.

http://www.apotea.se/cleari-%C3%B6go....12-mg-ml-5-ml

Beskrivning:
Cleari ögondroppar är ett receptfritt läkemedel för lindring av tillfällig, lättare rodnad och irritation i ögonen. Cleari börjar verka inom någon minut och effekten varar i minst 3 timmar. Cleari verkar genom att dra ihop blodkärlen i ögat och därigenom minska rodnad och svullnad.
Cleari är endast avsedd för att användas tillfälligt och bör inte användas mer än 7 dagar i följd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback