Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-11, 21:29
  #13
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av throwaway2
Mm, man vet ju bara det man läst just nu men det är nog väldigt individuellt vad man känner, ska oavsett bli spännande att känna hur det känns på 40+ värde.
Citat:
Ursprungligen postat av fakeman88
Jag är själv 30 och hade ett testosteron värde på 13.
Vet dock inte hur mycket det påverkar oss som individer men spontant känns det som jag också vill ha högre

Nu hade jag iofs 17, men jag kan säga att det är inte det minsta kul när värdena går nedåt på grund av ålder.
Betydligt bättre på 40++nmol.
__________________
Senast redigerad av HeadOfBoo 2016-08-11 kl. 21:32.
Citera
2016-08-22, 01:07
  #14
Medlem
Dags för update!

Har varit lite off med att uppdatera pga galet mycket med jobb och annat inbokat.

Sticken sitter som de ska. Får ingen PIP av EQn från PRO-OIL och lite PIP av Genesis Testot, sätter i glutes. Anar lite andra förändring av kuren nu, bollarna t ex. Tjejen säger att jag har fått lite mer volym runt axlar, inget jag själv kan säga dock.

Välmående: 3/5 tror jag behöver lägga på lite adex
Styrka: 4/5 ökar helt klart men inget dramatiskt ännu, får hålla koll så jag inte drar sönder något bara
Hälsa: 4/5 känner mig helt ok, lite ökat BP nu men behöver se över längre tid, kan vara relaterat till annat också

Har bokat in tid för testo+östro tester nu, ska bli spännande att se vad de säger. Misstänker att östrot stuckit lite.

Är dock lite nojjig över mitt Adex från Solid Pharma, såg att några tyckte de fått skit. Kanske ska köpa nytt?

En helt annan grej, hur gör ni som ej berättat för er partner att kurar? Gillar inte att smyga med det.
Citera
2016-08-29, 15:45
  #15
Medlem
Tjena

Åkte på en sjukdom som knockade mig i några dagar och som gjorde att jag beslutat att skjuta lite på Werlabs provtagningen. Ingen ide att ta prover när jag är sängliggande. Eftersom inte det finns något lab i närheten får jag ta mig en bit och måste då hitta en bra dag som passar med allt jobb och hämtning av ungar etc..

Men jag fortsätter kuren. Tycker det rullar på bra! Sticken är inga problem, visst har jag träffat en nerv nån gång och ibland blött lite när jag dragit ut, men jag har aldrig aspirerat blod. Känner ingen PIP i princip efter senaste sticket. Försöker just nu hitta en bra nivå på AIn, har beställt nytt då jag varit nojjigt att det varit underdoserat.

Välmående: 2/5 Inte så konstigt om man är sjuk
Styrka: x/5 Vet inte ska kanske träna i morgon. Kände att jag tappade lite i styrka för några dagar sen och tyckte de var skumt men då kom sjukdomen dagen efter som ett brev på posten.
Hälsa: Har kollat BT och det är något förhöjt haft ca 140/80 med 65 i puls men ska se vad de ligger på när jag är helt frisk igen. Även om de ligger kvar där är jag inte något vidare oroad, bara en liten stigning.

Fortfarande riktigt taggad och den totala känslan är god, passet jag körde när jag var "halvt" sjuk var jag ändå riktigt stark på men kände att udden inte fanns. Så det känns bra, kommer krossa när jag är frisk om någon dag!

Måste göra en stor bigup till Max också för bra service (svarar snabbt och har god ton), snabba leveranser som dessutom är riktigt proffsigt förpackade, litar stort på han!

Beställde hem lite från nya Primus Ray (både test och EQ) som jag ska gå på efter Genesis TestC och PRO-OIL EQ är slut. Ingen speciell anledning att byta men Primus verkar vara awesome så jag vill testa. Såg ut att vara mycket proffsiga grejor som jag fick hem.
Citera
2016-09-17, 19:51
  #16
Medlem
Dags för en uppdatering.

Har nu legat på i 8 veckor, så allt ska ha kommit igång, även om EQ ska ta lång tid. Sjukdomen jag åkte på tog en del kraft och tid att återhämta men nu känns det bra igen, nu har jag iaf varit sjuk så borde slippa på ett halvår.

Blodtrycket var högt för någon vecka sedan under sjukdomen men har nu stabiliserats runt 120/70 med 50-55 i vilopuls, vilket jag är nöjd med. Har även fixat så att jag ska tappa lite blod.

EQ
Positiva effekter som kan härledas till EQ är att jag känner mig väldigt stark på löppassen, kan pumpa på bra länge. Börjar känna av en förbättrad återhämtning också, men har bara gått 8v så kanske kommer ännu mer framöver.

Negativa effekter är en jävla hunger som är helt sjuk ibland, tar både sambons och ungens rester utan problem. Jag som vill ligga +-0 i vikt så är det här jobbigt.

Test
Inte känt av så jättemkt effekter faktiskt, kanske lite mer taggad men kan lika gärna vara placebo. Brösten har kliat i början när jag inte körde nån AI.

AI
Tog inget från början och fick efter några veckor lite kliande bröst och gick då på med 0.5mg EOD. Har sedan dess gått ner till 0.25 EOD och funderar att gå ner till 0.15 faktiskt. Men kuken står och så, är mer orolig för att trycka ner östrot för mkt och få strul med leder, vilket jag tycker mig ha känt lite speciellt när jag låg på 0.5mg.

Status just nu:

Välmående: 4.5/5 kuken står och huvet mår bra
Styrka: 3.5/5 haft 3 riktigt bra pass efter sjukdomen och är i princip tillbaka, känns lovande
Hälsa: 4/5 har bra blodtryck igen, fått ner vilopulsen och är tillbaka efter sjukdomen

Sticken rullar på bra, inga större problem med PIP eller att jag träffar nerver eller vener. Bytte till PRL Test förra veckan från Genesis och tog mitt sista stick av PRO OIL EQ idag, byter till PRL där också nästa vecka. Är nöjd med både Genesis och PRO OIL men det ska bli spännande att kunna jämföra med något nu.

Har inte planerat in någon ny Werlabs, har svårt att hitta datum faktiskt då jag måste åka en bra bit. Kan hoppas att de får till en mottagning i staden jag bor. Annars så är jag taggad som fn att dunka på nu när jag tycker mig börja få ordning på allt.
Citera
2016-09-17, 21:30
  #17
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av throwaway2
Dags för update!

En helt annan grej, hur gör ni som ej berättat för er partner att kurar? Gillar inte att smyga med det.

Jag har försökt att lite sakta ta upp ämnet ur positiva vinklingar - exempelvis elitidrottsmän som onekligen skulle kunnat vara skadefria utan AAS. Efter ett tag nämnt för tjejen att jag funderar på det. Försökt få henne att förstå att man är påläst och att det finns en fördel med att vara öppen - att ens sambo/fru/partner har en påverkan. Liksom försökt sälja in konceptet.
Kanske svårare för dig nu dock när du legat på ett tag...

Mvh Exo
Citera
2016-09-18, 05:42
  #18
Medlem
Vad ligger ditt blodtryck på?
Citera
2016-09-18, 07:45
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Jag har försökt att lite sakta ta upp ämnet ur positiva vinklingar - exempelvis elitidrottsmän som onekligen skulle kunnat vara skadefria utan AAS. Efter ett tag nämnt för tjejen att jag funderar på det. Försökt få henne att förstå att man är påläst och att det finns en fördel med att vara öppen - att ens sambo/fru/partner har en påverkan. Liksom försökt sälja in konceptet.
Kanske svårare för dig nu dock när du legat på ett tag...

Mvh Exo

Hmm, ja men tänker man långsiktigt (vilket jag tänker med mitt kurande) så är det nog smart att börja få henne att förstå hur detta funkar och vilka fördelar som finns, alla som använder etc.. så den dagen hon får reda på det, eller man vill berätta så är hon "insatt". Ska absolut börja flika in sådana kommentarer iaf. Men tror inte hon är redo att höra "sanningen" riktigt än.

Citat:
Ursprungligen postat av ancore
Vad ligger ditt blodtryck på?

Var uppe på nästan 140/90 men är nu stabilt nere på 120/70.
Citera
2016-09-26, 13:33
  #20
Medlem
Motgångarna kommer

Har efter senaste sjukdomen gått bra på alla fronter, ökat i styrka, fått ner blodtrycket, allt känns bra.

Men förra tisdagen var det dags för ett nytt stick Test och på väg in så kändes de lite som jag var nära en nerv, men av någon anledning ignorerade jag detta och körde på och förbi. Har sedan dess haft PIPen från helvete i ca 4-5 dagar. Varit noga med att kolla feber etc så att det inte var en abscess men har ändå varit nojjig som fan.

Inte nog med det så har grabben varit lite dålig i veckan, inget speciellt egentligen men igår morse började jag känna mig risig och tamefan om ja inte blir liggandes på toan med fontänspyor hela natten. Jo, så att nu går det bra . Men sådant är väl livet. Vet att jag ligger bra till så fort jag är på mattan igen och kan trycka på. Borde inte tappa så mycket av detta om jag känner mig själv.
Citera
2016-11-06, 23:29
  #21
Medlem
Stats efter kur
90kg ~20% BF +11kg

Har nu gjort sista sticket och ska fortsätta trappa av med AI och sedan gå på lite Nolva. Men lite reflektioner som kan vara nyttiga för er andra som funderar på att börja kura.

+
Ökad muskelmassa
Ökad styrka
Inga skador eller känningar
Ökad sexlust i perioder
Galen pump (fick sjukaste pumpen i vaderna t ex)

+- (beroende på hur man ser det)
Ökad hunger

- (för mig)
Vikten skenade (hoppas tappa en del i vatten nu)
Känsligare för sjukdomar (känns som immunsystemet legat nere)
Dålig sexlust i perioder (tills jag hittade bra nivå på AI)
Aldrig skoj att pinna och försöka dölja för sambo (även om de inte är någon stor grej)
Galen pump
Behöver köpa nya kläder

Ett misstag jag gjorde var att köra både Test och EQ första kuren. Så här i efterhand vet jag inte riktigt vilka effekter EQt gav mig då jag inte känt på bara Test. Men jag kan misstänka att mycket av hungern är EQ samt viss del att lederna hållt bra. Det handlar ju mycket om att lära sig hur sin kropp reagerar på olika ämnen och att då börja med att mixa olika prepp gör att man egentligen inte vet. Nu får jag göra en kvalificerad gissning helt enkelt.

Det tar också lite tid att lära sig hur man ska dosera AI och lära sig ha lite i is magen, allt som känns är inte gyno!

Det har varit kul att känna sig stark på gymmet och kåt här hemma men samtidigt är det inga monsterförändringar, har inte heller kört någon monsterkur.

Just nu ska jag ta mig igenom PCTn och göra en mätning under jul/nyår då jag är ledig och kan åka till en stad som har werlabs (suck).

Förslag inför framtiden:

Ganska snart köra peptidomgång på BPC157/TB500 runt problemområden tillsammans med lite HGH Frag.

I vår köra:

test
primo (om jag hittar något som är äkta, gillar kommentarer om att man inte blir sjuk när jag tar)
npp (behöver ledsmörj)
blasta med anavar
Citera
2016-12-20, 14:19
  #22
Medlem
Okej, PCTn är slut

Jag överlevde, var inte jättejobbigt, tappade en hel vätska men tycker att jag behåller bra mycket form och framförallt styrka.

Möjligtvis för att jag tryckte ner östrot lite så fick jag lite ledproblem på slutet och under PCTn, fick också en skada som jag tror möjligtvis kunde ha påverkats av östrot lite men mestadels bara var otur.

Oavsett så vill jag nu läka ihop snabbt för att dunka på igen, funderar på en ny kur i vår.

Så nu kör jag:

BPC157 250mcg morg/kväll SUBQ armbågen
TB500 2mg E4D SUBQ magen

Ska köra detta i några veckor och utvärdera vad som händer.
Citera
2017-09-24, 08:24
  #23
Medlem
Hur gick det?
Hur mkt behöll du efter kuren i massa och styrka.
Ligger själv på liknande kur.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback