Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-01, 23:03
  #1
Avstängd
Testade för ett tag sen och slå på sån där maskin man slår på , slog i 950 .

Står att tungviktboxare slår 800 , och jag vet tvekar på att jag slår hårdare än en tungvikt boxare då jag är strax över 170 och väger 60 .Haha .

Kan man lita på dessa maskiner eller vart ska man vända sig om man vill veta i så fall på riktigt hur hårt man slår ?
Citera
2016-08-02, 00:03
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Testade för ett tag sen och slå på sån där maskin man slår på , slog i 950 .

Står att tungviktboxare slår 800 , och jag vet tvekar på att jag slår hårdare än en tungvikt boxare då jag är strax över 170 och väger 60 .Haha .

Kan man lita på dessa maskiner eller vart ska man vända sig om man vill veta i så fall på riktigt hur hårt man slår ?

Handlar mkt om teknik, tränar du något? tror jag slog 850 på en maskin när jag testade senast:P Är 185 o väger 84 om det är av intresse.
Citera
2016-08-02, 00:09
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalejonet
Handlar mkt om teknik, tränar du något? tror jag slog 850 på en maskin när jag testade senast:P Är 185 o väger 84 om det är av intresse.

Bara nån gång i månaden , går en del .
Citera
2016-08-02, 00:44
  #4
Medlem
Det är en maskin... ju mer den har blivit använd, desto snabbare åker den upp och desto högre poäng får du.

Maskinerna finns bara för att män ska kunna betala för att känna sig matcho!
Citera
2016-08-02, 09:34
  #5
Medlem
Fast dessa maskiner är gjorda så att ju lösare du slår ju mer "poäng" får du.
Citera
2016-08-02, 09:37
  #6
Medlem
Pfaltzs avatar
Sådana maskiner är egentligen enkla intelligensmätare, ju högre poäng desto lägre IQ
Citera
2016-08-02, 11:04
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlitePreston
Fast dessa maskiner är gjorda så att ju lösare du slår ju mer "poäng" får du.
Källa på det?
Citera
2016-08-02, 13:39
  #8
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Sådana maskiner är egentligen enkla intelligensmätare, ju högre poäng desto lägre IQ

Eller så är det tvärtom, men du kanske saknade dom kvotpoäng som skulle fått dig att inse detta?
Det handlar ju bara om teknik, jag må vara i hyfsad form, men är fortfarande ganska liten och maxar oftast, trots att jag inte slår så hårt som kompisar som får mycket lägre poäng än mig.
Citera
2016-08-02, 18:14
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Sådana maskiner är egentligen enkla intelligensmätare, ju högre poäng desto lägre IQ

Må så vara.. testat någon masin någon gång?
Citera
2016-08-05, 14:00
  #10
Medlem
withnonames avatar
Ska man mäta hårda slag så tror jag kulstötning avslöjar slagkraften betydligt bättre än dessa maskiner.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback