Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-01, 17:44
  #1
Medlem
Gnomegirls avatar
Hej vänner.
Jag har mer och mer börjat störa mig på dessa uppenbarligen fejkade godhetsinlägg på Facebook, och tänkte vi skulle bräcka dessa lögnare med ännu bättre storys samtidigt som vi kanske kan få ett gott skratt.
Jag börjar:

Starka muslimska kvinnor övervann den Svenska nazismen

I morse var jag som vanligt på väg till centrum med en kasse nybakat bröd för att dela ut bland de stackars svältande, undernärda romerna.
När jag tog genvägen genom den öde parken hörde jag skrålande röster, och fick se något som fick mitt hjärta att frysa till is i ren fasa.

Där mitt i parken stod ett 20-tal NAZISTER och drack öl, skrålade och heilade. Samtliga hade rakade skallar, armbindlar och bomberjackor fullhängda med svenska flaggor, hakkors, järnkors, solkors, vargkors, samt några kors jag aldrig sett förut.

De hade rest ett stort brinnande kors och hade med sig en korg med kattungar som de stampade ihjäl med sina spikbeslagna marschkängor.

Även fast jag var rädd kunde jag inte tåla detta och gick fram till dem och påtalade det ytterst olämpliga med detta odemokratiska beteende.

De skrattade bara hånfullt, spottade på mig och kallade mig "blatteälskare", "kommunist", "lebba", "judefjöl" och andra fruktansvärda saker.
Plötsligt grep 5 av dem tag i mig och höll mig fast, samtidigt som de övriga 15 började knäppa upp byxorna.
Jag insåg till min fasa att de skulle gruppvåldta mig. (för att sedan skylla på invandrare)

I samma ögonblick kom åtta små flyktingpojkar cyklande.
De reagerade direkt och skrek på nazisterna att släppa mig.

Nazisterna vände då sin ilska mot de stackars barnen och kastade sig över dem och började misshandla dem med stora hakkorsbeprydda batonger.
Den störste nazisten i gänget tog deras cyklar och vred sönder dem till oigenkännlighet.
Därefter höll de fast grabbarna och skar av dem skäggen med sina rakbladsvassa SS-bajonetter.
Enbart i förnedringssyfte, allt medan de hånskrattade och sjöng "Horst Wessel".

Men pojkarnas förtvivlade gråt måste hörts till den närbelägna flyktingförläggningen.
Plötsligt kom ett 40-tal rosenrasande muslimska kvinnor och angrep nazisterna med brödkavlar, stekpannor, höns, käppar, vattenkannor och vad de hade för händerna.

De skällde ut nazisterna efter noter samtidigt som de pucklade på dem, och som de fega kräk nazister är flydde de skamset med svansen mellan benen.

Vi kramades och jublade över vår seger och som avslutning stämde vi upp med "internationalen".

Vad tycks gott folk? Jag ger mig tusan på att somliga godhetsknarkare skulle svälja denna uppenbara lögn ändå och överösa mig med likes.

Nu är det eran tur, kom igen, bräck min story.



MVH/Gnomegirl
Citera
2016-08-01, 18:01
  #2
Medlem
Skuldkanslohamsters avatar
Herregud, går den där ens att bräcka? Hahah, värsta skiten jag läst Det roliga är att många skulle gå på den också..
Citera
2016-08-01, 18:23
  #3
Medlem
trainngains avatar
hahahaha! det här var det bästa på väldigt länge
Hoppas att du håller oss uppdaterade med responsen du får.
Citera
2016-08-01, 18:30
  #4
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Hahaha den var jävligt spot on. Skulle nästan kunna utveckla en liten fortsättning där godhetsknarkaren sedan får följa med till flyktingförläggningen där han möts av arbetande flyktingar som tar hand om trädgården och målar om huset. Alla de små baaaarnen leker glatt med varandra och till kvällen lagas det spännande kulturell mat. Sedan delas minnen från hemländerna inför koncentrerade blickar framför den lilla grillplatsen och titt som tätt glider ett litet skämt in mellan historierna som alla skrattar åt. Den goda stämningen bryts plötsligt av ett motorvrål nerifrån parkeringen, det är dödsknarkarnazisterna som återvänt...
Citera
2016-08-02, 02:12
  #5
Medlem
Herrejävlar sverige i ett nötskal. Tog ett tag innan jag fattade faktiskt bra tråd gnomegirl
Citera
2016-08-18, 12:11
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Den goda stämningen bryts plötsligt av ett motorvrål nerifrån parkeringen, det är dödsknarkarnazisterna som återvänt...

Du kan ju inte sluta där.

Väntar med spänning på fortsättningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback