2016-08-01, 12:00
Medlem
riskybizzys avatar
Luktar Taharrush...

"Ännu en misstänkt överfallsvåldtäkt har inträffat i Malmö. Enligt polisen skedde gärningen vid Gyllins trädgård i staden.
Brottsoffret ska vara en kvinna i 35-årsåldern. Kvinnan ska ha överfallits av flera män vid 23-tiden på söndagskvällen."

http://www.expressen.se/kvallsposten...lmo-misstanks/
Senast redigerad av riskybizzy 2016-08-01 kl. 12:05.
Citera
2016-08-01, 12:01
Medlem
Aviarts avatar
Lite citat eller unvis-länk för oss som inte vill stödja judepressen?
Citera
2016-08-01, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Pressen skriver aldrig mycket i dessa fall och signalement saknas ju alltid
Citera
2016-08-01, 12:11
Medlem
Gyllins ligger inte så långt ifrån där den 14-åriga flickan blev våldtagen (Husie idrottsplats)
(FB) Malmö. 14-årig flicka våldtagen på e.m. 20160722

Fyra stycken tyder på något importerat problem

http://24malmo.se/2016/08/01/just-nu...anker-valdtakt

Citat:
– Det finns väldigt vaga uppgifter, för vaga för att vi ska kunna gå ut med något i nuläget. Vi vill först höra kvinnan ytterligare.
Senast redigerad av Sorrymf 2016-08-01 kl. 12:17.
Citera
2016-08-01, 12:14
Medlem
FredrikMajsfeldts avatar
Citat:

"Det var vid 23-tiden i söndagskväll som kvinnan i 30-årsåldern gick ut för att leta efter sin försvunna katt vid Gyllins trädgård i stadsdelen Husie i Malmö. Vid lekparken blev hon överfallen bakifrån och svimmade. Hon ska även ha släpats ett flertal meter.
– Jag minns inte mer än att jag blir slagen, antingen i huvudet eller i ryggen och tuppar av, säger kvinnan till Aftonbladet."

" "Mår åt helvete"
När hon vaknade till igen såg hon vad hon misstänker var tre gärningsmän som pratade på ett språk hon inte förstod. En av männen ska även ha haft en vit huvtröja på sig, enligt kvinnan.
– Mina tights hängde på ena benet, säger kvinnan som efter händelsen ringde en granne som hjälpte henne och larmade polisen.
Kvinnan fördes till sjukhus där personalen enligt henne konstaterade att hon hade blåmärken på hela kroppen och skador i underlivet.
Kvinnan, som själv valt att höra av sig till Aftonbladet, vädjar nu till allmänheten att höra av sig till polisen om de har sett eller hört något.
– Jag mår åt helvete och vågar inte gå och lägga mig. Detta är ett mycket lugnt område men just nu känns allt väldigt jobbigt och osäkert."
Citera
2016-08-01, 12:15
Medlem
arbetets avatar
Letade efter sin katt - misstänks ha gruppvåldtagits

Citat:
Kvinnan letade efter sin katt när hon misstänks ha överfallits och våldtagits av flera gärningsmän under söndagskvällen.

Nu vädjar hon till eventuella vittnen att höra av sig till polisen.

– Jag mår åt helvete och vågar inte gå och lägga mig, säger kvinnan till Aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23262218.ab
Citera
2016-08-01, 12:18
Bannlyst
Citat:
Enligt blaskan och polisen finns signalement det är enligt polis citat "killar" slucitat som utfört gärningen i grupp först har kvinnan slagits ned sedan våldtagits. Finns stor risk att en pk kvinna drsbbats? Normala kvinnor strosar väl ej runt ensamma i malmö?
Citera
2016-08-01, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
Enligt blaskan och polisen finns signalement det är enligt polis citat "killar" slucitat som utfört gärningen i grupp först har kvinnan slagits ned sedan våldtagits. Finns stor risk att en pk kvinna drsbbats? Normala kvinnor strosar väl ej runt ensamma i malmö?

Gyllins är ett ganska så nybyggt område och får anses som ett av de bättre områdena i Malmö. En stor polisstation ligger 8-900m bort. SD fick 20-25% i valet i detta område.
Citera
2016-08-01, 12:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2

Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Gyllins är ett ganska så nybyggt område och får anses som ett av de bättre områdena i Malmö. En stor polisstation ligger 8-900m bort. SD fick 20-25% i valet i detta område.
Gyllins Trädgård ligger ju dessutom långt ifrån centrum.
Citera
2016-08-01, 12:32
Medlem
Gyllins trädgård ligger väldigt nära husiegårds idrottshus där en 14-åring blev våldtagen för någon vecka sen. Väldigt nära.

Polisstationen ni pratar om, var ligger den? Eller ni menar, vad jag tror i alla fall, är en administrativ byggnad bredvid bussparkeringen? Tror inte det blir någon utryckning därifrån inte.
Senast redigerad av sazed 2016-08-01 kl. 12:35.
Citera
2016-08-01, 12:34
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:

De pratade ett språk hon inte förstod.
Citera
2016-08-01, 12:34
Medlem
Laylahs avatar
Mycket gruppvåldtäkter senaste året, man blir själv sjukt orolig att ens vistas utomhus. Föreställ er hur det kommer vara om några år...

Starkt av kvinnan att själv höra av sig till media och fråga om hjälp!
... och duktigt av media att skriva ut att gärningsmännen pratade utländska...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in