Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-01, 10:07
  #1
Avstängd
DougLees avatar
Har TT på UTG1 och sitter på 12bb. Jag vet att det är en given syn men minraisar vi för att se hur vädret ser ut innan vi commitar vår stack eller overbetshippar vi hela slanten?
Citera
2016-08-01, 13:34
  #2
Medlem
Inget att skämmas över att skeppa in 12BB.
Citera
2016-08-02, 01:21
  #3
Medlem
All in alla dagar i veckan. Man kan openshova 44+ där om det är ante.
Citera
2016-09-16, 03:21
  #4
Medlem
Le.s avatar
googla typ "jennifear push fold" eller ladda hem ett icmprogram, snap push
Citera
2016-09-16, 16:43
  #5
Medlem
Push all day errr day. även utg
Citera
2016-09-17, 21:38
  #6
Avstängd
DougLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexlaxarienlaksaks
All in alla dagar i veckan. Man kan openshova 44+ där om det är ante.
Skulle du kunna utveckla det mera? (det är ante förövrigt) Men borde man inte vänta på ett läge för att kunna dubbla upp istället för att riskera livet för blinds? Med 12 bb har man ju råd med flera varv till där man kan få ett bättre läge än 44 UTG.
Citera
2016-09-19, 17:39
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DougLee
Skulle du kunna utveckla det mera? (det är ante förövrigt) Men borde man inte vänta på ett läge för att kunna dubbla upp istället för att riskera livet för blinds? Med 12 bb har man ju råd med flera varv till där man kan få ett bättre läge än 44 UTG.
Ladda ner ett push/fold schema så ser man vilka händer man kan shova profitabelt från olika positioner. Men det är ju även annat man måste ha med i ekvationen, exempelvis hur viktiga pengahoppen är för DIG, hur duktiga/dåliga de andra spelarna är. Är pengahoppen små och det är bara duktiga spelare så openshovar jag 44+, är det stora pengahopp med dåliga spelare så foldar jag pocket fyror för att hitta en bättre spot.
Citera
2016-09-20, 03:07
  #8
Avstängd
DougLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexlaxarienlaksaks
Ladda ner ett push/fold schema så ser man vilka händer man kan shova profitabelt från olika positioner. Men det är ju även annat man måste ha med i ekvationen, exempelvis hur viktiga pengahoppen är för DIG, hur duktiga/dåliga de andra spelarna är. Är pengahoppen små och det är bara duktiga spelare så openshovar jag 44+, är det stora pengahopp med dåliga spelare så foldar jag pocket fyror för att hitta en bättre spot.
jag förstår. Detta var en 22$ turre med 65k deltagare så pengarna var rätt feta men fick 120$ med 1k spelare kvar. Ska testa din variant i 1$ turbo-mtt etc.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback