Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-12, 22:54
  #13
Medlem
Jag lever som sambo och träffade en tjej då och då som också hade pojkvän, så då va det bara rätt smidigt (och jävligt skönt) att ses när man va och "solade"! Underbar tid tyvärr ses vi inte längre men vi springer på varandra på lite olika evenemang då och då, blir en och annan spännande blick som slängs då !
Citera
2017-01-18, 19:32
  #14
Medlem
Levalivet1985s avatar
Jag och mitt X brukade ha sex när vi solade..
Citera
2017-01-18, 20:05
  #15
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Jag har anledning att misstänka att det förekommer att folk har sex på dessa solarier. Och jag vill gärna veta vilken typ av personer det är och varför ni gör det? Även andra som har kännedom i ämnet får gärna bidra.

Hade lätt gjort det.. Slå två flugor i en smäll, lägga bulle i hennes ugn och grädda den samtidigt
Men jag har alltid misstankar om att det finns kameror bakom dom där helkroppsspeglarna som alltid finns. Vill inte ge bort gratis fapmaterial om inte jag själv är producent.
Citera
2017-01-19, 07:52
  #16
Medlem
Jag har själv inte haft sex i ett solarium, även fast jag nog hade gjort det, men min vän har.

Anledbingen är att det är ett billigt sätt att få "privacy", då han bor med föräldrarna och det gjorde tjejen med.
Citera
2017-01-23, 00:26
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Hej FB,

Är det någon här som har knullat eller brukar knulla på obemannade solarier? Ni vet, dessa med automater där man stoppar i pengar, eller betalar med kort och sen går in och låser dörren och solar?

Jag har anledning att misstänka att det förekommer att folk har sex på dessa solarier. Och jag vill gärna veta vilken typ av personer det är och varför ni gör det? Även andra som har kännedom i ämnet får gärna bidra.

Är ni unga och bor hemma och har ingen annanstans att ligga med er partner? Tycker ni att det är sexigt/kinky/spännande att knulla på ett halvoffentligt ställe? Har ni en otrohetsaffär med någon och vill inte bli påkomna eller ta in på hotell? Är det någon som har haft sex mot betalning på ett obemannat solarium? Hur var det? Berätta gärna om era erfarenheter?



Tror sjukt många gör de.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback