Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-31, 22:37
  #1
Medlem
Hej FB,

Är det någon här som har knullat eller brukar knulla på obemannade solarier? Ni vet, dessa med automater där man stoppar i pengar, eller betalar med kort och sen går in och låser dörren och solar?

Jag har anledning att misstänka att det förekommer att folk har sex på dessa solarier. Och jag vill gärna veta vilken typ av personer det är och varför ni gör det? Även andra som har kännedom i ämnet får gärna bidra.

Är ni unga och bor hemma och har ingen annanstans att ligga med er partner? Tycker ni att det är sexigt/kinky/spännande att knulla på ett halvoffentligt ställe? Har ni en otrohetsaffär med någon och vill inte bli påkomna eller ta in på hotell? Är det någon som har haft sex mot betalning på ett obemannat solarium? Hur var det? Berätta gärna om era erfarenheter?
Citera
2016-07-31, 22:43
  #2
Medlem
lyktstolpes avatar
Inget ovanligt att de är kopplade med bordellverksamheter.
Citera
2016-07-31, 22:52
  #3
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Inget ovanligt att de är kopplade med bordellverksamheter.

Låter inte otroligt.
Det är väl ungefär som thai-massage ställena. Förklädd bordellverksamhet
Citera
2016-07-31, 22:59
  #4
Medlem
Jag har gjort det många ggr och det är för att jag älskar sex precis överallt där man befinner sig. Men det är nog rätt mkt skit som händer på de obemannade solarierna kan jag tänka mig..
Citera
2016-07-31, 23:01
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetiteAndFit
Jag har gjort det många ggr och det är för att jag älskar sex precis överallt där man befinner sig. Men det är nog rätt mkt skit som händer på de obemannade solarierna kan jag tänka mig..

Hej! Tack för inlägget. Kan du berätta lite mer om omständigheterna, hade du sex med en fast partner eller brukade du hooka upp med olika personer som du knullade med under en dejt eller liknande?
Citera
2016-07-31, 23:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Hej! Tack för inlägget. Kan du berätta lite mer om omständigheterna, hade du sex med en fast partner eller brukade du hooka upp med olika personer som du knullade med under en dejt eller liknande?

Absolut kan jag det
Har bara gjort det med fasta partners.
Citera
2016-07-31, 23:24
  #7
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Finns ett antal filmer på tjejer som onanerar och pissar ner solarier, förutom det har jag inte sett många sexfilmer eller hört om sex. Men onanera förekommer frekvent..

Varför? Spännande troligtvis. Jag kan tänka mig en runk på solarium, varför inte
Citera
2016-07-31, 23:33
  #8
Medlem
revodnebs avatar
Jag vet att i min lilla by så används solariet som knullplats för ungdomar. Kan man inte göra det hemma så går det väl lika bra där antar jag?
Citera
2016-07-31, 23:34
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Finns ett antal filmer på tjejer som onanerar och pissar ner solarier, förutom det har jag inte sett många sexfilmer eller hört om sex. Men onanera förekommer frekvent..

Varför? Spännande troligtvis. Jag kan tänka mig en runk på solarium, varför inte

Jag är bara intresserad av sex mellan två eller fler personer. Och det behöver inte vara dokumenterat på film eller liknande. Var mest intresserad av flasbackarnas egna erfarenheter och göra mig en upprfattning om hur vanligt det egentligen är och varför man väljer just dessa solarier. Som det verkar vara så kanske det är par som knullar där men som också knullar överallt, i skogen, på toaletter osv. Och då kanske det bara faller sig naturligt att även knulla på solarier.

Jag är även intresserad av prostitutionsspåret som florerar här i tråden. De solarier som finns här i stan ligger ofta i anslutning till gym, och dessa gym har jag svårt att tro att de beblandar sig med sexhandel som en del i affärsidén. Jag har inte stött på något obemannat solarium som jag har fått vibbarna att de har med sexhandel att göra. Det jag misstänker är i så fall att tjejer som säljer sex och som har stämt träff med en kund på internet träffas på ett solarium för att ha sex, men jag har inga belägg för det. Det får gärna någon som har erfarenhet av skriva om här i tråden.
Citera
2016-08-01, 00:55
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Hej FB,

Är det någon här som har knullat eller brukar knulla på obemannade solarier? Ni vet, dessa med automater där man stoppar i pengar, eller betalar med kort och sen går in och låser dörren och solar?

Jag har anledning att misstänka att det förekommer att folk har sex på dessa solarier. Och jag vill gärna veta vilken typ av personer det är och varför ni gör det? Även andra som har kännedom i ämnet får gärna bidra.

Är ni unga och bor hemma och har ingen annanstans att ligga med er partner? Tycker ni att det är sexigt/kinky/spännande att knulla på ett halvoffentligt ställe? Har ni en otrohetsaffär med någon och vill inte bli påkomna eller ta in på hotell? Är det någon som har haft sex mot betalning på ett obemannat solarium? Hur var det? Berätta gärna om era erfarenheter?

Det är en av många anledningar till varför man icke skall besöka dessa solarier.
Citera
2016-08-01, 05:27
  #11
Medlem
Schlosslers avatar
Hur fan låter det när man knullar på en solsäng? Eller gör man det på golvet eller stående?

Det är synd om er...
Citera
2016-08-16, 21:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlossler
Hur fan låter det när man knullar på en solsäng? Eller gör man det på golvet eller stående?

Det är synd om er...

Jag vet inte hur det låter men jag antar att man måste knulla ganska försiktigt så inte glaset/plasten går sönder, samt att man måste vara ganska tyst för att inte provocera andra gäster som är där och solar. Eller bara provocera dem lite lagom så att de låter bli att ringa ägaren/väktare.

Jag kan även tänka mig att man kan knulla på golvet, doggy style med tjejen stånde på alla fyra, killen på knäna. Eller bakifrån stående med tjejen framåtlutad mot väggen. Eller killen sitter på en stol som ibland finns där och tjejen sitter gränsle över honom, med framsida eller ryggen mot killen. Eller killen liggande på rygg på golvet och sen cowgirl/reversed cowgirl på honom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback