Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-25, 15:36
  #1129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwexitNow
----------------------

Instämmer, du förefaller vara duktig på research och liknande, sök i Fastighetsregistret eller ring Skattemyndigheten och ta reda på vad för slags fastighet (i Sigtuna) som hon äger ..., själv är jag alltför upptagen med byggandet av vårt hus i Höganäs
Som jag förstått det hela så äger inte My något hus alls, hon hyr..
Citera
2018-05-25, 15:43
  #1130
Medlem
SwexitNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Som jag förstått det hela så äger inte My något hus alls, hon hyr..

--------------------------

Jaha, men då är det väl så då‼️ - Du har helt ret, og jeg tager fejl, lad os blive der
Citera
2018-06-08, 19:40
  #1131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Men näthat och hot osv är väl också förbjudet ?

Är väl ingen som hotat myggan? Tycker det är mest hon som kör med hot om uthängning vid minsta kritik.
Citera
2018-06-10, 18:28
  #1132
Medlem
Efter en titt på My:s bilder i dagens blogginlägg så börjar jag starkt fundera på om hon skippat "VDrollen" och istället sadlat om till bordellmamma, hahaha!
Citera
2018-06-11, 21:18
  #1133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Efter en titt på My:s bilder i dagens blogginlägg så börjar jag starkt fundera på om hon skippat "VDrollen" och istället sadlat om till bordellmamma, hahaha!
Haha!! Tänkte exakt samma tanke😂😂
Citera
2018-06-12, 06:55
  #1134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Att näthata passar verkligen svenskarna som handen i handsken; missunsamma, gnälliga, avundsjuka, osociala jävla fittor som vi är. Jämför tex amerikanskt näthat, där handlar det mer om kreativa förolämpningar. Svenskarna är vänligen bittra på ett helt sinnesjukt sätt och vissa blir totalt beroende av att näthata, där får de äntligen utlopp för sin äckliga svenskhet.

Hur som helst, hon My verkar soft, snygg och duktig. Klart hon ska näthatas!
Jamen tala för dig själv pöjke blanda inte in några andra i dina fördomar om svenskar hur vi är eller vad vi säger
Citera
2018-06-17, 22:28
  #1135
Medlem
Härligt!
Nu fattar vi varför My får såna deals med Hotell Skansen. Hon poolar med sonen..
Vilken är en stureplanbrat-wannabe av hög rang.

Löpte amok i en (hyrd eller lånat av pappsen) sportbil I Visby för några år sen och kör full och hög rakt över en kvinna..

https://www.aftonbladet.se/nyheter/article21140368.ab
Citera
2018-07-11, 23:21
  #1136
Medlem
Nu har det gått för långt när My beskriver hur stor Ludvigs snopp var efter ett fästing/myggbett. Mycket kränkande för barnet.
Citera
2018-07-12, 13:14
  #1137
Medlem
BluesCluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
Nu har det gått för långt när My beskriver hur stor Ludvigs snopp var efter ett fästing/myggbett. Mycket kränkande för barnet.

Håller med! Stackars unge. Är det inte hans nakna rumpa som hon glatt lägger upp så är det nu detta. Kan inte pappan ansöka om ensam vårdnad så att pojken slipper detta flängande och användas som han gör i bloggen. Snart blir han väl retad i skolan för att hans mamma skriver om han svullna snopp etc etc. Suck, stackars, stackars unge.
Citera
2018-07-12, 22:11
  #1138
Medlem
pixiewings avatar
Offerkoftan i modell XXXL är på och det kommer ännu fler inlägg om hur synd det är om henne. Ja för alla är ju nättroll som ifrågasätter allt runt ”Lilleman”...

Undrar vad Jonas tycker om hennes idiotiska uttalanden?


Mys agerande får mig hur som helst att må fysiskt illa. Hoppas pappan får vårdnaden istället för att bli runtsläpad som nån jävla handväska/hund/statuspryl.
Citera
2018-07-13, 09:11
  #1139
Medlem
Ja My fortsätter att underhålla! Så mkt tid hon lägger på att kommentera och skriva lååånga inlägg! Helt sjukt. Undrar när hon klämmer in detta??? Eller skriver hon alla inlägg tillsammans med sonen så han får lära sig? Hon skriver ju att han godkänner alla bilder som hon lägger upp på blogg, IG och skickar till morfar, mormor och pappan på Öland.. Hur mkt tid lägger hon på det varje dag? Det blir ju ett gäng bilder dagligen.. Hur var det med att leva i nuet?? Stackars barn som måste vara med på detta! Klart han gillar att fotas/filmas - han vet ju inget annat! Ett barn i hans ålder söker bekräftelse från sina föräldrar och lär man sig i hans ålder att det är viktigt med bra bilder så kommer han få problem i framtiden anser jag. Vilket sjukt bekräftelsebehov han bygger upp i tidig ålder!! Helt sjukt! My vet inte alls vad som är bäst för sonen! Har hon ens testat ngt annat... han har fått hänga med som en handväska som någon annan skriver från dag ett! På jobb, resor, i TV, blogg, IG, olika boenden, road trip hit och dit, nya umgängen om vart annat, som sedan abrupt har brutits... Inte fullt fokus på sonen som jag ser det...
Citera
2018-07-13, 20:23
  #1140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
"Vem fan bryr sig?" Kan jag känna.

Haha, indeed.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback