Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-01-22, 01:17
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Har tänkt på detta ibland pga att jag är bosatt sedan länge i terrorlandet Frankrike. I Parisregionen dessutom . .

Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
sen letar man upp vin- och spritavdelningen (eller någon avd med glasburkar) och kastar i golvet, så att jihadisterna skär sig vid fallet

Röker du? Dvs har du alltid tändare på dig ?
Om du nu ändå bestämt dig för att skada terroristerna ,så kan du lika gärna göra det med molotov.
Citera
2017-01-22, 07:50
  #86
Medlem
Jag tror på en kombination av aktioner för att klara en terrorattack.

Förebygga - Undvik folksamlingar, köpcentrum under helger, klubbar, barer konserter och tunnelbanor under rusningstid.

Var uppmärksam på din omgivning var du än är - Det går ofta ganska snabbt att hitta potentiella flyktvägar så som branddörrar. Höj blicken, hur ser taket ut? Typiska isoleringsluckor är ofta lätta att lyfta och krypa upp.

Jag anser inte att man ska anpassa sitt liv efter terrorhot men om man är medveten om att det KAN ske när som helst, då har man ett övertag mot majoriteten av vårt samhälle.

Efter att ha lyssnat på olika dokumentärer och läst stort antal artiklar så har jag lagt märke till något som alltid sker vid ett attentat och det är ovissheten. Det tar tid innan folket anser vad som verkligen händer och därav förlorar viktiga sekundrar ev minutrar.
Citera
2017-01-22, 07:57
  #87
Avstängd
Superkrafts avatar
Hur man överlever en terrorattack i Sverige idag:

Gör som jag för jag lever fortfarande det vill säga.

HÅLL DIG JÄVLIGT LÅNGT BORTA FRÅN MÄNNISKOR.

SPECIELLT (JÄTTEVIKTIGT) HÅLL DIG JÄVLIGT LÅNGT BORTA FRÅN ALLA SOM SER UTLÄNDSKA UT.

FÖR ALLA SOM SER UTLÄNDSKA UT SKA DU SE SOM POTENTIELL TERRORIST.

Den skötsammaste individ även din lokala pizzabagare kan ha planer på att döda just dig.

Precis som militärer och poliser ser alla vapenliknande föremål som skarpa vapen som kan döda ska man se alla med utländskt utseende som potentiella terrorister som kan döda dig.

Sunt förnuft.
__________________
Senast redigerad av Superkraft 2017-01-22 kl. 08:03.
Citera
2017-01-22, 07:58
  #88
Avstängd
89Spartans avatar
Kommer låta åt helvete...men läs koranen...musslorna kommer säkert fråga dig om du kan citera någon vers för att skona ditt liv...sen är det bara att komma tillbaka och avrätta djuren..
Ha alltid en plan för att mörda alla du träffar som mad dog mattis säger.

Ett till tips är att undvika folkmassor...det är som att be om att bli sprängd. Tråkig verklighet men där vi är just nu..undvik nattklubbar m.m..

Eftersom att bara terroristerna får ha vapen i sverige så betyder det inte att du behöver gå obeväpnad...man kan döda någon med en penna om man kan rätt teknik..om en mussla attackerar..



Träna mma..behöver inte vara avancerat..grunderna liksom


Kolla vart ni sätter fötterna....dom älskar ieds....undvik skumma bilar
__________________
Senast redigerad av 89Spartan 2017-01-22 kl. 08:10.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback