Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-30, 20:17
  #1
Medlem
DjungelJenss avatar
På huvudkortet som börjar sändas kl 04:00 ser vi följande matchningar:

Lawler vs. Woodley
Lawler har fem raka vinster emot meriterat motstånd i ryggen. Några av matcherna har rena krigen med högt underhållningsvärde. För den oinsatte rekommenderas matchen Lawler vs. MacDonald som eventuell uppladdning.
Även Woodley har sett ruggigt stark ut i sina senaste matchningar och kommer senast ifrån en vinst på domslut över Gastelum.

Namajunas vs. Kowalkiewitz
First den som gillar cat-fights...

Brown vs. Ellenberger
Den insatte vet redan vilken krigare Matt Brown är och lär sitta bänkad i denna drabbning. För den oinsatte men intresserade rekommenderas att se matchen.

Rivera vs. Peréz

Benoit vs. Serrano

På följande länk finner ni ytterligare information om kortet samt vilka som tävlar på preliminary card: https://en.m.wikipedia.org/wiki/UFC_201

Här finner ni länk till gårdagens invägning: https://m.youtube.com/watch?v=yQvLp0E4JSA

Välkomna att följa kvällens gala. Hoppas vi alla erbjuds rejält med underhållning.
2016-07-30, 21:08
  #2
Medlem
OleYellers avatar
När börjar galan?
2016-07-30, 21:34
  #3
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
När börjar galan?
00.30
2016-07-30, 22:05
  #4
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
00.30

Tror det blir ca 01:00 då Scoggins - McCall matchen föll bort, då Scoggins missade vikten tror jag.
2016-07-31, 00:46
  #5
Avstängd
TheFemiNaziSlayers avatar
Brown-Ellenburger, Brown vinner via TKO
Ellenburger känns halvpensionerad, Brown kommer avsluta tidigt.

Namajunas-Kowalkie.... Namajunas vinner via decision
Tror inte polskan har någon vidare TDD och Thug Rose kommer ta ner henne ett antal gånger.

Lawler-Woodley, Woodley vinner på KO
Woodley vinner på KO i första eller andra. Hoppas jag har fel, men har den känslan.

Går och lägger mig nu, orkar inte sitta uppe hela natten
__________________
Senast redigerad av TheFemiNaziSlayer 2016-07-31 kl. 00:48.
2016-07-31, 01:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFemiNaziSlayer
Brown-Ellenburger, Brown vinner via TKO
Ellenburger känns halvpensionerad, Brown kommer avsluta tidigt.

Namajunas-Kowalkie.... Namajunas vinner via decision
Tror inte polskan har någon vidare TDD och Thug Rose kommer ta ner henne ett antal gånger.

Lawler-Woodley, Woodley vinner på KO
Woodley vinner på KO i första eller andra. Hoppas jag har fel, men har den känslan.

Går och lägger mig nu, orkar inte sitta uppe hela natten

Tror Lawler har stor chans och vinna på KO..
2016-07-31, 01:11
  #7
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Tror Lawler har stor chans och vinna på KO..

Själv tror jag Lawlers uthållighet kommer vara avgörande. Woodley viker ned sig i fjärde när Lawlers slag blir för många och välpreciserade.
2016-07-31, 02:22
  #8
Medlem
Mx_1337s avatar
Snabbt avslut för Reis, skönt för honom.

Någon tungviktare lär bli smälld nu känner jag, inga 15 minuters björnkramande.. No jinx!
2016-07-31, 02:35
  #9
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Snabbt avslut för Reis, skönt för honom.

Någon tungviktare lär bli smälld nu känner jag, inga 15 minuters björnkramande.. No jinx!

No jinx success!
2016-07-31, 02:53
  #10
Medlem
OleYellers avatar
Vem är ansvarig för att Cormier sitter i Fox-studion? Avgå, vem du än är. Du är dålig på ditt jobb. Cruz är klass i studion.

Det här kommer bli kul!
2016-07-31, 03:10
  #11
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Vem är ansvarig för att Cormier sitter i Fox-studion? Avgå, vem du än är. Du är dålig på ditt jobb. Cruz är klass i studion.

Det här kommer bli kul!
Cormier tror iallafall själv att han alltid är ansvarig för allt vad publiken tycker. Så är det alltid.
2016-07-31, 03:15
  #12
Medlem
Mx_1337s avatar
Pearson käkar knogmackor som om man släppt lös en kanin på en salladsbuffé. Bra återhämtning dock.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback